Petteri Orpo lähettämässä suomalaisaluksia Hormuzinsalmelle

Anonyymi-ap

30

353

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Kiitos Mestari

    • Anonyymi00002

      Trumppppp sotiin osallistuminen on Turanian kunnia asia!

    • Anonyymi00003

      Pakko se on kun Natoon liityttiin. Ei se avunanto yksipuolista voi olla.

      • Anonyymi00005

        Nato on puolustusliitto. Trumppi hyökkäsi.


    • Anonyymi00004

      Mielestäni Suomen tulee pysyä näiden sotahullujen toilailujen ulkopuolella - antaa vaan Trumpin ja Netanjahun keittää soppansa loppuun saakka, ilman Suomen sotkeutumista asioihin. Eivät suomalaiset tee hikipäissään töitä sen vuoksi, että työn tulokset syydetään sotimiseen näiden Idi Hamenien kanssa.

    • Anonyymi00006

      Sotakiimaiset päättäjinä Suomessa ja koko EU:ssa. Ei ne tokene, kuin ydinasein, jos sittenkään.

    • Anonyymi00007

      Salmi on niin miinoitettu monin eri tyypein miinoja, kestää vähintään vuoden jos raivaukset joskus alkaa, siitä aletaan laskea.. todennäköisesti muurattu salmi umpeen ikuisesti

      kuka menee vesille missä epäilys edes miinoista??

    • Onko mahdollinen miinanraivausoperaatio (aktiivisten taisteluiden päättymisen jälkeen) mielestäsi "sotimista"?
      Eikö kuitenkin ole myös Suomen etu saada kyseinen laivaväylä takaisin käyttöön, ihan riippumatta siitä miksi ja kenen toimesta kyseisen vesialueen sulku on tapahtunut.

      • Anonyymi00008

        Miinaraivaus niin maalla kuin merelläkin on rauhantyötä parhaimmillaan.


      • Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

        Miinaraivaus niin maalla kuin merelläkin on rauhantyötä parhaimmillaan.

        Orpopurra on kiimassa sotiin.


      • Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

        Orpopurra on kiimassa sotiin.

        Kerro lisää harhoistasi?


      • Anonyymi00011

        Miksi Suomen pitää maksaa ja Siivota Trumpin jäljet


      • Anonyymi00011 kirjoitti:

        Miksi Suomen pitää maksaa ja Siivota Trumpin jäljet

        Ja jos Trump ”ei siivoa jälkiään” ja Suomi kärsii siitä, niin kannattaako olla mukana kyseisessä siivous-operaatiossa kuitenkin yhtenä sen suorittajista.


      • Anonyymi00016

        Voidaan ostaa suoraan Venäjän öljyä. Lyhyt matka ja halpa hinta.


      • Anonyymi00020
        Anonyymi00016 kirjoitti:

        Voidaan ostaa suoraan Venäjän öljyä. Lyhyt matka ja halpa hinta.

        Ja kaasua, sähköä ja puuta eri muodoissaan. Olisihan se yhtä juhlaa.


    • Anonyymi00012

      Kajaanin työttömät joutaa sinne lähettää miinoja polkemaan niin on edes sen verta hyödyksi suomelle.

      • Ei sinne mitään maamiinoja olla menossa hävittämään jos kyseiseen toimeen osallistutaan…
        Ihan laivaston hommaa se on ja suomella on kolme kyseiseen työhön soveltuvaa alusta ja kaikki toimivat ammattisotilaiden voimin.


      • Anonyymi00017
        santtu_1975X kirjoitti:

        Ei sinne mitään maamiinoja olla menossa hävittämään jos kyseiseen toimeen osallistutaan…
        Ihan laivaston hommaa se on ja suomella on kolme kyseiseen työhön soveltuvaa alusta ja kaikki toimivat ammattisotilaiden voimin.

        Eiköhän Itämerellä riitä niille hommia.


    • Anonyymi00013

      Kyllä tuo soutuvene minultakin joutasi sinne...

    • Anonyymi00015

      Menisi Orpo itse sinne miinoja polkemaan.

      • Anonyymi00018

        Eikun sosialistithan ovat sitä mieltä, että miinoilla ei ole mitään merkitystä niin hehän voivat mennä sinne niitä purkamaan ja osoittamaan konkreettisesti kuinka vaarattomia ovat.


      • Anonyymi00022
        Anonyymi00018 kirjoitti:

        Eikun sosialistithan ovat sitä mieltä, että miinoilla ei ole mitään merkitystä niin hehän voivat mennä sinne niitä purkamaan ja osoittamaan konkreettisesti kuinka vaarattomia ovat.

        Vasemmistoliiton edeltäjä oli SKDL. He olivat sitä mieltä, että Neuvostoliitolla on rauhanohjuksia.


    • Anonyymi00021

      Putin ja Trump ovat koko planeetan aivovammaisimmat p****kasat.

    • Anonyymi00023

      Voishan Mestari kerätä Tumpille tukijoukkoja Persuista ja hommafoorumista. Varmasti Persut ovat senverran sotahulluja että lähtijöitä olisi.

      • Anonyymi00024

        Kokoomuslaiset ovat rähmällään Trumpin suuntaan joten oikea osoite hommata Trumpille lisäjoukkoja Iraniin on kokoomuslaiset.


    • Anonyymi00025

      Kajaanista joutaa nämä elämän tapa työttömät sinne

      • Anonyymi00026

        Kertaa vähän yhdyssanoja. Kävitkö apukoulun loppuun asti?


    • Anonyymi00027

      joko eka joukkue laitettu miina hommiin?

    • Anonyymi00028

      Miksi suomalaiset osallistuvat Trumpin hyökkäyssotaan?

    • Anonyymi00029

      Minut voi palkat sota-armaadaan mukaan. Taisteluveneenä Terhi Saiman koneella Yamaha 2,5 hp 4 stroke. Sotalaivan aseistus 2 haulikkoa ja hirvikivääri. Päivävuokra 2000 euroa.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      605
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      67
      557
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      94
      542
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      486
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe