Mopo rällääjien vanhemmille tiedoksi,että kiehimänjoki on jo sula
Mopo rällääjät
52
1862
Vastaukset
- Anonyymi00001
Juu rälläys aloitetaan heti. Kiitos tiedosta.
- Anonyymi00002
Kuulin että hkkk on aloittanna 2 metrin pesäpalomailojen sorvauksen,pian päästää testaamaan osuma tarkkuutta vastapalloon
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Kuulin että hkkk on aloittanna 2 metrin pesäpalomailojen sorvauksen,pian päästää testaamaan osuma tarkkuutta vastapalloon
Että ihan pesäpallomaila.. Käsittämättömän typerää uhkailua!
- Anonyymi00008
Anonyymi00003 kirjoitti:
Että ihan pesäpallomaila.. Käsittämättömän typerää uhkailua!
Kohta räsähtää,syöttölautasetkin valamiina
- Anonyymi00044
Anonyymi00002 kirjoitti:
Kuulin että hkkk on aloittanna 2 metrin pesäpalomailojen sorvauksen,pian päästää testaamaan osuma tarkkuutta vastapalloon
Muakin häiritsee kun teikäläiset ajelee polkupyörillä liian kovaa vauhtia! Pääsen itsekkin testaamaan miten se maila heilahtaa...
- Anonyymi00048
Anonyymi00044 kirjoitti:
Muakin häiritsee kun teikäläiset ajelee polkupyörillä liian kovaa vauhtia! Pääsen itsekkin testaamaan miten se maila heilahtaa...
Siinä Spandex pelle lentää kivasti...
- Anonyymi00004
Uhkailetko sinä onneton?
- Anonyymi00009
Pelottaako pikkuista?
- Anonyymi00017
Anonyymi00009 kirjoitti:
Pelottaako pikkuista?
Moporääpäleet ei koskaan tiedä mistä suunnasta se bemarihullu tulee....siinä mopojonne lentää..
- Anonyymi00049
Mulla on bemari...
- Anonyymi00005
Vieläkö ne paltamolaiset mopopojat ajaa niillä keltamustilla muovisilla solifer suzuki ässillä.
- Anonyymi00006
Vastaavanlaisilla ne ajjaa,hävettäis varmaan noita tyttöressukoita tarakalla,ois parempaakin kyytiä tarjolla vähän vanhemmilta miehiltä
- Anonyymi00007
Pedo taas liikkeellä
- Anonyymi00011
entä nämä huumerallikuskit?
- Anonyymi00045
No niistähän ei ole mitään haittaa! Ei kuulu pärinä ku ne ajaa...
- Anonyymi00013
Jokirannantiellä puussa.
- Anonyymi00014
Tarttis tehrä jotain. Huumeväki lisääntynyt ja uusia tulee koko ajan kavereiden perässä tänne. Virkavalta kädetön.
- Anonyymi00015
kuntahan on vain tyytyväinen kun työssäkäyvät makselee näillekkin palvelut ja saa kunta saa samalla asukkaita
- Anonyymi00018
Paltamon mafian paluu
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Paltamon mafian paluu
Liigalla on kuulema oma nimikin: Paltamon Penikat.
- Anonyymi00025
Anonyymi00019 kirjoitti:
Liigalla on kuulema oma nimikin: Paltamon Penikat.
Vanhempien kannattais alkaa aamuisin laskee pentunsa,,,onko kaikki tallessa
- Anonyymi00016
Nämähän voisi sijoittaa uuteen kerrostaloon niin olisi palvelut lähellä eikä tarvitsisi ajella pitkin puita.
- Anonyymi00020
Ei tuommosesta mafiasta voi ainakaan ylpeä olla. Maitojunalla maailmalta takaisin.
- Anonyymi00021
Äänenvaimentimet pois niin paukkaa kivasti keskellä yötä.
- Anonyymi00022
Jopa niin hyvin ettei sitä erota laukauksesta
- Anonyymi00046
KIITOS IDEASTA!!!!!!
- Anonyymi00024
Niin tosiaan,tai ruoskanheilautuksesta kun se tehdään napakasti.
- Anonyymi00026
Mopopoikien rälläys loppuu sinä päivänä, kun rullatuolijengi, mopoautoilijat, jne. kiihdyttelee renkaat sutien ohi. Mikään ei ole nuorelle typerehtijälle parempaa kuin vanhuksien oppi.
Paltamon kunnan tulee näyttää esimerkkiä asiassa ja virittää ikäihmisten menopelejä sellaisiksi, että ne pieksee vauhdissa lasten mopottimet. Kuten aikanaan sanottiin niin "eturatasta pienentämällä, takaratasta suurentamalla ja pakoputki poistamalla tehdään vaikutus tyttöihin" - Anonyymi00027
Miksi aina kunnan pitää tehdä sitä ja tätä? Näytä esimerkkiä ja tee prototyyppi, kenties kohta tehdas pystyssä teollisuusalueella ja siellä väännetään mopottimia uuteen uskoon.
- Anonyymi00028
Rattaiden vaihto on nopea homma. Jos kunnassa on vaikkapa 200 seniorimenopeleillä menijää niin ei niiden vekottimien virittäminen tehdasta kaipaa. Ajattele maahanmuuttokriitikko mitä höpäjät. Yksi kunnan ukko virittää parissa kuukaudessa ikäihmisten menopelit siihen kuntoon, että ne voi kiihdytellä pentujen kanssa kilpaa.
- Anonyymi00029
Sä oot niiiin helppo!
- Anonyymi00030
No kohta on syksy ja talvi ja hiljainen on kylätie..
- Anonyymi00031
Aina puhutaan mopo rällääjistä, mua ärsyttää kyllä paljon enemmän nuo enduro rällääjät
- Anonyymi00032
Voisi kieltää näiltä yleisillä teillä / paikoilla ajon..oma harrastepaikka näille...kauas kaikkesta asutuksesta !
- Anonyymi00033
Anonyymi00032 kirjoitti:
Voisi kieltää näiltä yleisillä teillä / paikoilla ajon..oma harrastepaikka näille...kauas kaikkesta asutuksesta !
Ei ne uskalla edemmäs mennä kun niitä pelottaa ja eivät osaa kotiinsa,,,,löikö mörkö maaliin......
- Anonyymi00036
Anonyymi00033 kirjoitti:
Ei ne uskalla edemmäs mennä kun niitä pelottaa ja eivät osaa kotiinsa,,,,löikö mörkö maaliin......
Kannattais saarisen suunnalta eroperheen äidin alkaa pikkuhiljaa huolestummaan,kun ei aina tiedä mitä voi liikenteessä mopo pennulle tapahtua,niin holtitonta on rälläys kylillä,,,
- Anonyymi00037
Anonyymi00036 kirjoitti:
Kannattais saarisen suunnalta eroperheen äidin alkaa pikkuhiljaa huolestummaan,kun ei aina tiedä mitä voi liikenteessä mopo pennulle tapahtua,niin holtitonta on rälläys kylillä,,,
Juu tänään lauantaina jäi 1 rällääjä Juuassa auton alle ja kuoli, Näitä voi sattua missä vain,jopa Paltamossa
- Anonyymi00042
Anonyymi00032 kirjoitti:
Voisi kieltää näiltä yleisillä teillä / paikoilla ajon..oma harrastepaikka näille...kauas kaikkesta asutuksesta !
Sitähän on yritetty ehdottaa että mopoilijoille yms tulisi kauemmas kylästä keulasuora. Kunnallekkin on teidettu ehdottaa? Suora ois omalla vastuulla ja sinne ei tarvis mummojen tulla valittamaan että taas joku ajo mopolla! Myös muilta kyläläisiltä aivan käsittämätöntä soittaa joka risauksesta poliisit perään nuorille. Sitten ku ne poliisit tulee ja mopoilijoilta lähtee kortit ja kilvet mopoista niin saattaa ne tehdä jotain muuta mikä teidät sitten suututtaa. Joillekkin se on ainut harrastus kesällä tällä kylällä. Varmaan kunnanki kannattaisi miettiä ja kysyä itse näiltä nuorilta minkä laista toimintaa ne haluasi. Te kaikki olette itse myöskin olleet joskus nuoria ja pöljyilleet kylillä ja ärsyttäneet muita asukkaita. Me kaikki eletään vaan kerran niin annetaan nuorten pitää hauskaa toki niin että isompaa vahinkoa ei satu. Kohta ne vähäisetkin nuoret tältä kylältä häviää ja lähtee muualle. Tämä kylä ei ilman niitä pysy pystyssä!
- Anonyymi00043
Anonyymi00036 kirjoitti:
Kannattais saarisen suunnalta eroperheen äidin alkaa pikkuhiljaa huolestummaan,kun ei aina tiedä mitä voi liikenteessä mopo pennulle tapahtua,niin holtitonta on rälläys kylillä,,,
Ehkä se on myös teistä kiinni? Jos itse mopoilijalla on sen verran järkeä päässä ettei ihan miten vaan tuolla ajele. Sitten te uhkailette pesäpallomailoilla? Ja NIMETTÖMÄNÄ vielä kirjoitatte tänne heidän vanhemmista. Ehkä he tietää mitä kylällä tapahtuu? Ei kannata olettaa minkä lainen vanhempi se eroperheen äiti on. Se saattaa tiettääkkin aika paljon enemmän kun te.
- Anonyymi00047
Anonyymi00042 kirjoitti:
Sitähän on yritetty ehdottaa että mopoilijoille yms tulisi kauemmas kylästä keulasuora. Kunnallekkin on teidettu ehdottaa? Suora ois omalla vastuulla ja sinne ei tarvis mummojen tulla valittamaan että taas joku ajo mopolla! Myös muilta kyläläisiltä aivan käsittämätöntä soittaa joka risauksesta poliisit perään nuorille. Sitten ku ne poliisit tulee ja mopoilijoilta lähtee kortit ja kilvet mopoista niin saattaa ne tehdä jotain muuta mikä teidät sitten suututtaa. Joillekkin se on ainut harrastus kesällä tällä kylällä. Varmaan kunnanki kannattaisi miettiä ja kysyä itse näiltä nuorilta minkä laista toimintaa ne haluasi. Te kaikki olette itse myöskin olleet joskus nuoria ja pöljyilleet kylillä ja ärsyttäneet muita asukkaita. Me kaikki eletään vaan kerran niin annetaan nuorten pitää hauskaa toki niin että isompaa vahinkoa ei satu. Kohta ne vähäisetkin nuoret tältä kylältä häviää ja lähtee muualle. Tämä kylä ei ilman niitä pysy pystyssä!
Voi kamala :( tuliko yh-äipän tenaville paha mieli?
- Anonyymi00050
Anonyymi00037 kirjoitti:
Juu tänään lauantaina jäi 1 rällääjä Juuassa auton alle ja kuoli, Näitä voi sattua missä vain,jopa Paltamossa
Oli kuulemma pää murskautunut renkaan alle...palomiehiä odotti lähinnä jauheliha kohteessa...
- Anonyymi00051
Anonyymi00042 kirjoitti:
Sitähän on yritetty ehdottaa että mopoilijoille yms tulisi kauemmas kylästä keulasuora. Kunnallekkin on teidettu ehdottaa? Suora ois omalla vastuulla ja sinne ei tarvis mummojen tulla valittamaan että taas joku ajo mopolla! Myös muilta kyläläisiltä aivan käsittämätöntä soittaa joka risauksesta poliisit perään nuorille. Sitten ku ne poliisit tulee ja mopoilijoilta lähtee kortit ja kilvet mopoista niin saattaa ne tehdä jotain muuta mikä teidät sitten suututtaa. Joillekkin se on ainut harrastus kesällä tällä kylällä. Varmaan kunnanki kannattaisi miettiä ja kysyä itse näiltä nuorilta minkä laista toimintaa ne haluasi. Te kaikki olette itse myöskin olleet joskus nuoria ja pöljyilleet kylillä ja ärsyttäneet muita asukkaita. Me kaikki eletään vaan kerran niin annetaan nuorten pitää hauskaa toki niin että isompaa vahinkoa ei satu. Kohta ne vähäisetkin nuoret tältä kylältä häviää ja lähtee muualle. Tämä kylä ei ilman niitä pysy pystyssä!
Paltamo on jo kuollut arvoton kylä.
- Anonyymi00052
Anonyymi00042 kirjoitti:
Sitähän on yritetty ehdottaa että mopoilijoille yms tulisi kauemmas kylästä keulasuora. Kunnallekkin on teidettu ehdottaa? Suora ois omalla vastuulla ja sinne ei tarvis mummojen tulla valittamaan että taas joku ajo mopolla! Myös muilta kyläläisiltä aivan käsittämätöntä soittaa joka risauksesta poliisit perään nuorille. Sitten ku ne poliisit tulee ja mopoilijoilta lähtee kortit ja kilvet mopoista niin saattaa ne tehdä jotain muuta mikä teidät sitten suututtaa. Joillekkin se on ainut harrastus kesällä tällä kylällä. Varmaan kunnanki kannattaisi miettiä ja kysyä itse näiltä nuorilta minkä laista toimintaa ne haluasi. Te kaikki olette itse myöskin olleet joskus nuoria ja pöljyilleet kylillä ja ärsyttäneet muita asukkaita. Me kaikki eletään vaan kerran niin annetaan nuorten pitää hauskaa toki niin että isompaa vahinkoa ei satu. Kohta ne vähäisetkin nuoret tältä kylältä häviää ja lähtee muualle. Tämä kylä ei ilman niitä pysy pystyssä!
Eipä vissiin noi "nuoret" tyydy pelkkään ärsyttämiseen, kiusanteko on niillä p..sereikäpaviaaneilla tarkoitus. Siis soitelkaa mummot vaan poliisille, niin ehkä oikeet nuoret saa joskus rällätä rauhassa!
- Anonyymi00034
Kaikkein pahimpia nämä kolmipyörämopoiljat vai mitä ne on. Viime viikolla näin K-Marketin pihassa semmoisen. Siinä oli jopa takapenkki. Se penkki oli täynnä muoria ja nähtävästi sen mainitun ukko täytti sitä loppua tilaa pussukoilla, joista yksi näytti olevan Alkon tapaus! Voi mahotonta. Miten lienee saatu se akkakin sinne tunkattua.
No kyllä sinne tavaraa näytti menevän likemmä 100 kiloa. Ja ahtautui se ukkokin sinne sekaan. Ja tämmöinen laitos lähti keulien ihan keskellä parasta päivää liikenteeseen ties minne (varmaan Uvantielle). Kyllä siinä rekkamies saa sievoisen läjän ihmeteltäväkseen kun alle viinoineen joku päivä edellä esille tuodut tormaavat.- Anonyymi00035
oisko ollut Paltamon ainoa MIES joka huomasi tuon? Ennen vanhaan väärinpäin käännetyllä lippalakilla ajettiin tuommoiset kolmipyörämopoilijat pois Paltamosta!
- Anonyymi00039
Kateus puhuu. Sinä kun oot pyhimys niin ootko ikinä tehny yhtään virhettä?
- Anonyymi00040
Ylllättäen kateus puhu täällä! Kummin kaiman siskon serkutkin vedetään mukaan vaikka ei olla millään tavalla osallisena asian. Pitää näköjään laittaa hankintaan muutama mopedi niin riittää kylän ihmisillä toimintaa ja puhetta.
- Anonyymi00053
saiko joku rällääjä kärsäänsä eilen illalla koulun alueella
- Anonyymi00054
Ei.
- Anonyymi00055
Oli tarkotus takapihalla naida vaimoa.
Naapuri keksi alkaa leikkaamaan pensasaitaa.
Juurikin tänään, eläkeukko.- Anonyymi00056
Kenen vaimoa tällä kertaa? Omaahan sinulla ei oo...
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh1841392- 801070
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm94876- 77855
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp82767- 119744
- 109705
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante116618- 48587
- 18548