Mopo rällääjät

Anonyymi-ap

Mopo rällääjien vanhemmille tiedoksi,että kiehimänjoki on jo sula

52

1862

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Juu rälläys aloitetaan heti. Kiitos tiedosta.

      • Anonyymi00002

        Kuulin että hkkk on aloittanna 2 metrin pesäpalomailojen sorvauksen,pian päästää testaamaan osuma tarkkuutta vastapalloon


      • Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

        Kuulin että hkkk on aloittanna 2 metrin pesäpalomailojen sorvauksen,pian päästää testaamaan osuma tarkkuutta vastapalloon

        Että ihan pesäpallomaila.. Käsittämättömän typerää uhkailua!


      • Anonyymi00008
        Anonyymi00003 kirjoitti:

        Että ihan pesäpallomaila.. Käsittämättömän typerää uhkailua!

        Kohta räsähtää,syöttölautasetkin valamiina


      • Anonyymi00044
        Anonyymi00002 kirjoitti:

        Kuulin että hkkk on aloittanna 2 metrin pesäpalomailojen sorvauksen,pian päästää testaamaan osuma tarkkuutta vastapalloon

        Muakin häiritsee kun teikäläiset ajelee polkupyörillä liian kovaa vauhtia! Pääsen itsekkin testaamaan miten se maila heilahtaa...


      • Anonyymi00048
        Anonyymi00044 kirjoitti:

        Muakin häiritsee kun teikäläiset ajelee polkupyörillä liian kovaa vauhtia! Pääsen itsekkin testaamaan miten se maila heilahtaa...

        Siinä Spandex pelle lentää kivasti...


    • Anonyymi00004

      Uhkailetko sinä onneton?

      • Anonyymi00009

        Pelottaako pikkuista?


      • Anonyymi00017
        Anonyymi00009 kirjoitti:

        Pelottaako pikkuista?

        Moporääpäleet ei koskaan tiedä mistä suunnasta se bemarihullu tulee....siinä mopojonne lentää..


      • Anonyymi00049

        Mulla on bemari...


    • Anonyymi00005

      Vieläkö ne paltamolaiset mopopojat ajaa niillä keltamustilla muovisilla solifer suzuki ässillä.

      • Anonyymi00006

        Vastaavanlaisilla ne ajjaa,hävettäis varmaan noita tyttöressukoita tarakalla,ois parempaakin kyytiä tarjolla vähän vanhemmilta miehiltä


    • Anonyymi00007

      Pedo taas liikkeellä

    • Anonyymi00011

      entä nämä huumerallikuskit?

      • Anonyymi00045

        No niistähän ei ole mitään haittaa! Ei kuulu pärinä ku ne ajaa...


    • Anonyymi00013

      Jokirannantiellä puussa.

    • Anonyymi00014

      Tarttis tehrä jotain. Huumeväki lisääntynyt ja uusia tulee koko ajan kavereiden perässä tänne. Virkavalta kädetön.

      • Anonyymi00015

        kuntahan on vain tyytyväinen kun työssäkäyvät makselee näillekkin palvelut ja saa kunta saa samalla asukkaita


      • Anonyymi00018

        Paltamon mafian paluu


      • Anonyymi00019
        Anonyymi00018 kirjoitti:

        Paltamon mafian paluu

        Liigalla on kuulema oma nimikin: Paltamon Penikat.


      • Anonyymi00025
        Anonyymi00019 kirjoitti:

        Liigalla on kuulema oma nimikin: Paltamon Penikat.

        Vanhempien kannattais alkaa aamuisin laskee pentunsa,,,onko kaikki tallessa


    • Anonyymi00016

      Nämähän voisi sijoittaa uuteen kerrostaloon niin olisi palvelut lähellä eikä tarvitsisi ajella pitkin puita.

    • Anonyymi00020

      Ei tuommosesta mafiasta voi ainakaan ylpeä olla. Maitojunalla maailmalta takaisin.

    • Anonyymi00021

      Äänenvaimentimet pois niin paukkaa kivasti keskellä yötä.

      • Anonyymi00022

        Jopa niin hyvin ettei sitä erota laukauksesta


      • Anonyymi00046

        KIITOS IDEASTA!!!!!!


    • Anonyymi00024

      Niin tosiaan,tai ruoskanheilautuksesta kun se tehdään napakasti.

    • Anonyymi00026

      Mopopoikien rälläys loppuu sinä päivänä, kun rullatuolijengi, mopoautoilijat, jne. kiihdyttelee renkaat sutien ohi. Mikään ei ole nuorelle typerehtijälle parempaa kuin vanhuksien oppi.

      Paltamon kunnan tulee näyttää esimerkkiä asiassa ja virittää ikäihmisten menopelejä sellaisiksi, että ne pieksee vauhdissa lasten mopottimet. Kuten aikanaan sanottiin niin "eturatasta pienentämällä, takaratasta suurentamalla ja pakoputki poistamalla tehdään vaikutus tyttöihin"

    • Anonyymi00027

      Miksi aina kunnan pitää tehdä sitä ja tätä? Näytä esimerkkiä ja tee prototyyppi, kenties kohta tehdas pystyssä teollisuusalueella ja siellä väännetään mopottimia uuteen uskoon.

      • Anonyymi00028

        Rattaiden vaihto on nopea homma. Jos kunnassa on vaikkapa 200 seniorimenopeleillä menijää niin ei niiden vekottimien virittäminen tehdasta kaipaa. Ajattele maahanmuuttokriitikko mitä höpäjät. Yksi kunnan ukko virittää parissa kuukaudessa ikäihmisten menopelit siihen kuntoon, että ne voi kiihdytellä pentujen kanssa kilpaa.


    • Anonyymi00029

      Sä oot niiiin helppo!

    • Anonyymi00030

      No kohta on syksy ja talvi ja hiljainen on kylätie..

    • Anonyymi00031

      Aina puhutaan mopo rällääjistä, mua ärsyttää kyllä paljon enemmän nuo enduro rällääjät

      • Anonyymi00032

        Voisi kieltää näiltä yleisillä teillä / paikoilla ajon..oma harrastepaikka näille...kauas kaikkesta asutuksesta !


      • Anonyymi00033
        Anonyymi00032 kirjoitti:

        Voisi kieltää näiltä yleisillä teillä / paikoilla ajon..oma harrastepaikka näille...kauas kaikkesta asutuksesta !

        Ei ne uskalla edemmäs mennä kun niitä pelottaa ja eivät osaa kotiinsa,,,,löikö mörkö maaliin......


      • Anonyymi00036
        Anonyymi00033 kirjoitti:

        Ei ne uskalla edemmäs mennä kun niitä pelottaa ja eivät osaa kotiinsa,,,,löikö mörkö maaliin......

        Kannattais saarisen suunnalta eroperheen äidin alkaa pikkuhiljaa huolestummaan,kun ei aina tiedä mitä voi liikenteessä mopo pennulle tapahtua,niin holtitonta on rälläys kylillä,,,


      • Anonyymi00037
        Anonyymi00036 kirjoitti:

        Kannattais saarisen suunnalta eroperheen äidin alkaa pikkuhiljaa huolestummaan,kun ei aina tiedä mitä voi liikenteessä mopo pennulle tapahtua,niin holtitonta on rälläys kylillä,,,

        Juu tänään lauantaina jäi 1 rällääjä Juuassa auton alle ja kuoli, Näitä voi sattua missä vain,jopa Paltamossa


      • Anonyymi00042
        Anonyymi00032 kirjoitti:

        Voisi kieltää näiltä yleisillä teillä / paikoilla ajon..oma harrastepaikka näille...kauas kaikkesta asutuksesta !

        Sitähän on yritetty ehdottaa että mopoilijoille yms tulisi kauemmas kylästä keulasuora. Kunnallekkin on teidettu ehdottaa? Suora ois omalla vastuulla ja sinne ei tarvis mummojen tulla valittamaan että taas joku ajo mopolla! Myös muilta kyläläisiltä aivan käsittämätöntä soittaa joka risauksesta poliisit perään nuorille. Sitten ku ne poliisit tulee ja mopoilijoilta lähtee kortit ja kilvet mopoista niin saattaa ne tehdä jotain muuta mikä teidät sitten suututtaa. Joillekkin se on ainut harrastus kesällä tällä kylällä. Varmaan kunnanki kannattaisi miettiä ja kysyä itse näiltä nuorilta minkä laista toimintaa ne haluasi. Te kaikki olette itse myöskin olleet joskus nuoria ja pöljyilleet kylillä ja ärsyttäneet muita asukkaita. Me kaikki eletään vaan kerran niin annetaan nuorten pitää hauskaa toki niin että isompaa vahinkoa ei satu. Kohta ne vähäisetkin nuoret tältä kylältä häviää ja lähtee muualle. Tämä kylä ei ilman niitä pysy pystyssä!


      • Anonyymi00043
        Anonyymi00036 kirjoitti:

        Kannattais saarisen suunnalta eroperheen äidin alkaa pikkuhiljaa huolestummaan,kun ei aina tiedä mitä voi liikenteessä mopo pennulle tapahtua,niin holtitonta on rälläys kylillä,,,

        Ehkä se on myös teistä kiinni? Jos itse mopoilijalla on sen verran järkeä päässä ettei ihan miten vaan tuolla ajele. Sitten te uhkailette pesäpallomailoilla? Ja NIMETTÖMÄNÄ vielä kirjoitatte tänne heidän vanhemmista. Ehkä he tietää mitä kylällä tapahtuu? Ei kannata olettaa minkä lainen vanhempi se eroperheen äiti on. Se saattaa tiettääkkin aika paljon enemmän kun te.


      • Anonyymi00047
        Anonyymi00042 kirjoitti:

        Sitähän on yritetty ehdottaa että mopoilijoille yms tulisi kauemmas kylästä keulasuora. Kunnallekkin on teidettu ehdottaa? Suora ois omalla vastuulla ja sinne ei tarvis mummojen tulla valittamaan että taas joku ajo mopolla! Myös muilta kyläläisiltä aivan käsittämätöntä soittaa joka risauksesta poliisit perään nuorille. Sitten ku ne poliisit tulee ja mopoilijoilta lähtee kortit ja kilvet mopoista niin saattaa ne tehdä jotain muuta mikä teidät sitten suututtaa. Joillekkin se on ainut harrastus kesällä tällä kylällä. Varmaan kunnanki kannattaisi miettiä ja kysyä itse näiltä nuorilta minkä laista toimintaa ne haluasi. Te kaikki olette itse myöskin olleet joskus nuoria ja pöljyilleet kylillä ja ärsyttäneet muita asukkaita. Me kaikki eletään vaan kerran niin annetaan nuorten pitää hauskaa toki niin että isompaa vahinkoa ei satu. Kohta ne vähäisetkin nuoret tältä kylältä häviää ja lähtee muualle. Tämä kylä ei ilman niitä pysy pystyssä!

        Voi kamala :( tuliko yh-äipän tenaville paha mieli?


      • Anonyymi00050
        Anonyymi00037 kirjoitti:

        Juu tänään lauantaina jäi 1 rällääjä Juuassa auton alle ja kuoli, Näitä voi sattua missä vain,jopa Paltamossa

        Oli kuulemma pää murskautunut renkaan alle...palomiehiä odotti lähinnä jauheliha kohteessa...


      • Anonyymi00051
        Anonyymi00042 kirjoitti:

        Sitähän on yritetty ehdottaa että mopoilijoille yms tulisi kauemmas kylästä keulasuora. Kunnallekkin on teidettu ehdottaa? Suora ois omalla vastuulla ja sinne ei tarvis mummojen tulla valittamaan että taas joku ajo mopolla! Myös muilta kyläläisiltä aivan käsittämätöntä soittaa joka risauksesta poliisit perään nuorille. Sitten ku ne poliisit tulee ja mopoilijoilta lähtee kortit ja kilvet mopoista niin saattaa ne tehdä jotain muuta mikä teidät sitten suututtaa. Joillekkin se on ainut harrastus kesällä tällä kylällä. Varmaan kunnanki kannattaisi miettiä ja kysyä itse näiltä nuorilta minkä laista toimintaa ne haluasi. Te kaikki olette itse myöskin olleet joskus nuoria ja pöljyilleet kylillä ja ärsyttäneet muita asukkaita. Me kaikki eletään vaan kerran niin annetaan nuorten pitää hauskaa toki niin että isompaa vahinkoa ei satu. Kohta ne vähäisetkin nuoret tältä kylältä häviää ja lähtee muualle. Tämä kylä ei ilman niitä pysy pystyssä!

        Paltamo on jo kuollut arvoton kylä.


      • Anonyymi00052
        Anonyymi00042 kirjoitti:

        Sitähän on yritetty ehdottaa että mopoilijoille yms tulisi kauemmas kylästä keulasuora. Kunnallekkin on teidettu ehdottaa? Suora ois omalla vastuulla ja sinne ei tarvis mummojen tulla valittamaan että taas joku ajo mopolla! Myös muilta kyläläisiltä aivan käsittämätöntä soittaa joka risauksesta poliisit perään nuorille. Sitten ku ne poliisit tulee ja mopoilijoilta lähtee kortit ja kilvet mopoista niin saattaa ne tehdä jotain muuta mikä teidät sitten suututtaa. Joillekkin se on ainut harrastus kesällä tällä kylällä. Varmaan kunnanki kannattaisi miettiä ja kysyä itse näiltä nuorilta minkä laista toimintaa ne haluasi. Te kaikki olette itse myöskin olleet joskus nuoria ja pöljyilleet kylillä ja ärsyttäneet muita asukkaita. Me kaikki eletään vaan kerran niin annetaan nuorten pitää hauskaa toki niin että isompaa vahinkoa ei satu. Kohta ne vähäisetkin nuoret tältä kylältä häviää ja lähtee muualle. Tämä kylä ei ilman niitä pysy pystyssä!

        Eipä vissiin noi "nuoret" tyydy pelkkään ärsyttämiseen, kiusanteko on niillä p..sereikäpaviaaneilla tarkoitus. Siis soitelkaa mummot vaan poliisille, niin ehkä oikeet nuoret saa joskus rällätä rauhassa!


    • Anonyymi00034

      Kaikkein pahimpia nämä kolmipyörämopoiljat vai mitä ne on. Viime viikolla näin K-Marketin pihassa semmoisen. Siinä oli jopa takapenkki. Se penkki oli täynnä muoria ja nähtävästi sen mainitun ukko täytti sitä loppua tilaa pussukoilla, joista yksi näytti olevan Alkon tapaus! Voi mahotonta. Miten lienee saatu se akkakin sinne tunkattua.

      No kyllä sinne tavaraa näytti menevän likemmä 100 kiloa. Ja ahtautui se ukkokin sinne sekaan. Ja tämmöinen laitos lähti keulien ihan keskellä parasta päivää liikenteeseen ties minne (varmaan Uvantielle). Kyllä siinä rekkamies saa sievoisen läjän ihmeteltäväkseen kun alle viinoineen joku päivä edellä esille tuodut tormaavat.

      • Anonyymi00035

        oisko ollut Paltamon ainoa MIES joka huomasi tuon? Ennen vanhaan väärinpäin käännetyllä lippalakilla ajettiin tuommoiset kolmipyörämopoilijat pois Paltamosta!


    • Anonyymi00039

      Kateus puhuu. Sinä kun oot pyhimys niin ootko ikinä tehny yhtään virhettä?

    • Anonyymi00040

      Ylllättäen kateus puhu täällä! Kummin kaiman siskon serkutkin vedetään mukaan vaikka ei olla millään tavalla osallisena asian. Pitää näköjään laittaa hankintaan muutama mopedi niin riittää kylän ihmisillä toimintaa ja puhetta.

    • Anonyymi00053

      saiko joku rällääjä kärsäänsä eilen illalla koulun alueella

    • Anonyymi00054

      Ei.

    • Anonyymi00055

      Oli tarkotus takapihalla naida vaimoa.
      Naapuri keksi alkaa leikkaamaan pensasaitaa.
      Juurikin tänään, eläkeukko.

      • Anonyymi00056

        Kenen vaimoa tällä kertaa? Omaahan sinulla ei oo...


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      184
      1392
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      80
      1070
    3. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      94
      876
    4. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      77
      855
    5. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      82
      767
    6. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      744
    7. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      109
      705
    8. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      116
      618
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      48
      587
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      18
      548
    Aihe