korruptioperhemelonnat Hepokönkäällä.
Vastaukset 10
- Anonyymi00001
Onko melojilla tauko paikka siinä Kajaanintien sillan korvassa?
- Anonyymi00002
On, taukojumppana vejetään suojalan isäntää polttimoon.
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
On, taukojumppana vejetään suojalan isäntää polttimoon.
Tarjoaako raivo kahvet?
- Anonyymi00005
Onko siellä lampaita?
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Onko siellä lampaita?
On. Lampada soi ja kiljua kitataan. Paikalliset uskovaiset hyppivät toistensa päällä ja puhuvat kielillä. Tervetuloa Iloiseen Juhlaan!
- Anonyymi00007
On se mahtavaa alkaa taas kepulaisuuden nimissä rikoksia leipomaan. Väyrys Pate kerran nuorena loihe lausumaan: " Ei päivää etten kepuloisisi" On puolankalan kuntajohto omaksuneikse paten aatteet. Rikos pitää tehtä jos ei muuta keksi. Jos sekään ei riitä on lisättävä lehmiä.
- Anonyymi00008
Olen ollut kerran elämässäni sellaistakin ihmettä kuin eheytyshoitoa katselemassa (ikävä kyllä en ollut asiakkaana). Voisikohan tuohon esille tuotuun performanssiin semmoisenkin yhdistää? Olisi varmaan Kepunkin etu, että edes joku tuntisi olevansa melko valmis koulutuksen jälkeen äänestämään ainoaa ehdokasta suolijärveltä.
- Anonyymi00010
jo oli aikakin. aloittaa eheytykset sille rajalansandralle. liekö vaikutteet siitä naismaisesta seniilistä, joka kepulainen?
- Anonyymi00012
Kirjoituksesta päätellen Heinikossa virtaama on ruvennut nousemaan.
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Kirjoituksesta päätellen Heinikossa virtaama on ruvennut nousemaan.
PS. Heinijoessa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1831799
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.115949Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo116857En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset209694- 135646
- 56631
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä21614Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus54586- 38568