Aisuriparin ystävä

Anonyymi-ap

Yksi baari-ilta muutti yllättäen koko elämäni harmaana syysiltana viime syksynä.
Ihmismeressä baarin parketin kupeessa äkkäsin tutun naisen, Katin, nojailemassa mustaan mieheen jolla oli pahat mielessä. Käsi oli naisen hameen alla liiankin syvällä, näkyä en voinut uskoa.

Kati oli ex-työkaverini Kalevin näyttävä puoliso, Kale perusti oman firmansa ja häipyi vähitellen kiireisiinsä vuosia sitten. Harmitti hänen puolestaan kerran omin silmin näin vaimonsa toisen kanssa.

Piruuttani seurasin kauempaa kuhertelevan parin tekemisiä kututanssin jälkeen ja viimeiseen sopukkaan he baarin takaosaan purjehtivatkin.
Hiivin lähemmäs heitä ja hämmästyin uudestaan huomatessani myös Kalen pöydässä ja Kati asettui miesten keskelle.
No, ehkä Kale ei nähnyt äskeistä esitystä parketilla, ajattelin.
Samassa lisäihmetyksiä seurasi, kun Kati ja mustamies alkoivat suudella Kalevin edessä, en enää ollut kartalla...

Pulssini löi ja uteliaisuuteni heräsi lopullisesti, taas kavaljeerin käsi oli hameen kätköissä ja Kale näytti vain nauttivan näkemästään.
Pian Katin pää laskeutui pöytäliinan taa ja tajusin suuseksin alkaneen...kyse olikin aisurileikeistä.
Kiihotuin valtavasti ja tuli kiire, kun kolmikko alkoi tehdä lähtöä. Oli pakko olevinaan törmätä heihin ja saada selvyys.

Painelin perässä aulaan ja pariskunta meni aivan puihin minut nähtyään, Katilla oli käsi vieläpä seuralaisen kädessä.
Sanoin heti, että älkää hävetkö sillä asianne ei kuulu minulle vaikka näin kaiken.
Heillä oli huone ja he pyysivät sinne minutkin mukaansa ja menin.

Suuremmitta puheitta he myönsivät olevansa aisuripari jo kauan ja käyneet joskus Saksassakin monenlaisissa jutuissa mitä meillä ei ole.
Aluksi sain seurata vieraan astumista Katja- vaimoon ja sain naida liukkailla seuraavaksi, tosin kaksin ja muut miehet ottivat kuppia oven takana.
Kalevi nuoli kahdet spermat lopuksi vaimonsa naidusta pillusta.

Sitten puhuimme suoraan kauan heidän harrastuksesta; Kale tykkäsi jakaa vaimoaan vieraille ja nuolla spermat lopuksi.
Saksassa tykkäsivät käydä gloryholessa joissa miehet astuivat Katia reiän kautta seinästä ja Kalevi puhdisti naidun vitun sitten.
Pelkkä akti ei ollut se pääasia, vaan suunnittelu ja esileikki.
Siitä lähtien olen nainut Katia monesti ja yhdessä olemme etsineet mukaan muitakin miehiä.
Harmi ettei asiaa hyväksytä Suomessa, kaikkea olemme tehneet muttei sovi tähän.

13

4881

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Suomessakin määrätyissä piireissä suosittua hommaa. Juuri vaimojen panettaminen vieraalla miehellä/ miehillä. Itse olen ollut vuosien mittaan useeman parin kotona naimassa rouvia. Viikko sitten viimeksi tapasin tutun parin karaoke paarissa. Tiesin ennestään mies panettaa vaimoaan aina kun mahdollista. Rouva pukeutunut lyhyeen hameseen ja rinnat esiin tuovaan puseroon, kyllä miehet muutaman rohkasu paukun jälkeen selvästi kuolaamaan alkoivat. Mies meni laulaa biisiä lähestyin pöydässä silloin rouvaa, kerroin olet haluttavan näköinen nainen. Rouva hymyillen siihen sun täytyy varmaan iskeä mut mieheltäni lainaan.
      Sehän oli siinä lyhyesti sanottu, mies tuli pöytään sanoin olin iskemässä vaimoosi loppu yöksi luokseni. Mies naurahti ole hyvä vaan, paluta huomenna tyytyväisenä takaisin. Tilasin juomat meille kaikille pöytään, siirryin lähemmäs rouvaa istuu. Käteni vein reidelle ja pöydän alla silittelin reittä, rouva levitti reisiä ja sormeni kosketti märkää pillua. Yllätyin pikkarit puuttui jalasta, mies sanoi eikös olekkin vaimo valmis sinulle mukaan. Vaimo alkoi henkittää raskaasti, yhtäkkiä ottikin mua kaulasta kiinni ja suuteli pitkään. Sanoi lähdettäiskö haluan sua liikaa, mies jäi pöytään kun lähdimme kämpillemme.
      Kiimasempaa nainut koskaan aiemmin, rouva huusi kuin eläin orgasmin saadessaan. Kertoi harrastaneet vuosia mies aisuri nauttii suunnattomasti kun vieraat hänen kanssaan. M 36v

• Anonyymi00003

Myös minulle sattui vastaava tapaus, kun aviomies tarjosi vaimoaan ja vielä maalaispitäjässä.
      Tapaus oli aivan uskomaton ja nainen paljon nuorempi mustassa nahkaminissä, siitä alkoi seikkailu jota kestänyt kolmevuosikymmentä.

Aisuriseksi on aivan erilaista kuin tavallinen, siinä on jokin psykologinen osio joka koukuttaa eikä osaa selittää.

Huvittaa nämä "spedeilijät" jotka kuvittelevat pienessä mielessään, ettei moisia seikkailuita ole ollenkaan, kun heille ei satu vastaan.
      Takuulla sellainen ei saa koskaan naista joka saa nautintonsa loukkaamalla muita ja aukomalla päätään kaikkialla.
      Käytöstapojen puute kartoittaa naiset kauas horisonttiin ja yleinen habitus, kun ei saa selvää, että onko tyyppi ihminen vai pystyynnostettu possu.

Aniharvat saavat kutsua kasvotusten esim.baarista, ehkä netistä, jos on käytöstapoja ja osaa kirjoittaa itsestään sivistyneesti ja uskottavasti.
      Tupakka ja alko kartoittaa myös naiset pois, samoin mauton pukeentuminen ja saippuan puute.

• Anonyymi00004

Täytyy osata lukea pariskuntien käytöstä silloin osaa lähestyä sellaisia pareja. Kesäisin käyn tansilavoilla, harvoin käy etten pääse juttelee ja kokeilee saanko rouvaa maistaa. Viime kesänä riutanlavalla tansin yhden herkullisen rouvan kanssa useemman pelin. Kysyin suoraan lähteekö käppäilee luontoon haukkaa happee, rouva innostui heti tuumas ukko nauttii vieraista naisista lattialla. Silloin tiesin tulen yhtyy metsikössä tän rouvan, päästiin vähän matkan päähän onkohan vanha soranotto paikka. Nojasimme isoon kiveen molemmat, kysyin haluaisitko nauttia myös vieraan miehen kanssa olemmehan kahden täällä.
        Rouva painautui minuun alkoi suutelee himokkaasti, tunsin käden etsivän kyrpääni hän soperti haluatko mua. Sain sanottua haluun nostin lyhyen hameen vyötäisille, käänsin rouvan nojaa kiveä vasten. Riisuin pikkarit häneltä ja itseltäni pudotin housut nilkoihin, kaluni painoin takaa pillun huulille, jolloin rouva painautui kiinni tiukemmin syliini kyrpäni liukui kokonaan pilluun.
        Aloin naimaan pitkin vedoin, miten rouva nauttikin hoki kokoajan ihana älä laukee heti.
        Viitisentoista minuuttia kestin sit spermat päästin rouvan sisään, saimme palkinnoksi yhtäaikaisen orgasmin. Menimme lavalle takaisin tansimaan, rouva sanoi käyvänsä vessassa laittamassa paperia housuun kun spermani alkoi valoa reisille. M 36v

• Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Täytyy osata lukea pariskuntien käytöstä silloin osaa lähestyä sellaisia pareja. Kesäisin käyn tansilavoilla, harvoin käy etten pääse juttelee ja kokeilee saanko rouvaa maistaa. Viime kesänä riutanlavalla tansin yhden herkullisen rouvan kanssa useemman pelin. Kysyin suoraan lähteekö käppäilee luontoon haukkaa happee, rouva innostui heti tuumas ukko nauttii vieraista naisista lattialla. Silloin tiesin tulen yhtyy metsikössä tän rouvan, päästiin vähän matkan päähän onkohan vanha soranotto paikka. Nojasimme isoon kiveen molemmat, kysyin haluaisitko nauttia myös vieraan miehen kanssa olemmehan kahden täällä.
        Rouva painautui minuun alkoi suutelee himokkaasti, tunsin käden etsivän kyrpääni hän soperti haluatko mua. Sain sanottua haluun nostin lyhyen hameen vyötäisille, käänsin rouvan nojaa kiveä vasten. Riisuin pikkarit häneltä ja itseltäni pudotin housut nilkoihin, kaluni painoin takaa pillun huulille, jolloin rouva painautui kiinni tiukemmin syliini kyrpäni liukui kokonaan pilluun.
        Aloin naimaan pitkin vedoin, miten rouva nauttikin hoki kokoajan ihana älä laukee heti.
        Viitisentoista minuuttia kestin sit spermat päästin rouvan sisään, saimme palkinnoksi yhtäaikaisen orgasmin. Menimme lavalle takaisin tansimaan, rouva sanoi käyvänsä vessassa laittamassa paperia housuun kun spermani alkoi valoa reisille. M 36v

Siellä usein yhdytään tanssi iltana. Nuoriso titää useesti piilosta seuraavat. M 56v

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Siellä usein yhdytään tanssi iltana. Nuoriso titää useesti piilosta seuraavat. M 56v

Käytettyjä kumeja oli kiven vieressä joka saikin rouvan kuumaksi.

• Anonyymi00007

Aisurileikkeihin pitää olla avarakatseinen ja hyvä itsetunto eikä mustis.
      Asian harvinaisuuden vuoksi sitä ei haluta hyväksyä, sota ja tappaminen alkaa olla arkipäivää vaikkakin rikollista.

Meillä aikoinaan rva halusi rokotuksen illaksi eli kiertoilmaus seikkailulle joten toimeen.
      Syöttinä toimii minihame saumasukilla ja korsetilla, puolessatunnissa kala jo nyki iltamyöhään tanssibaarissa, seurasin sivusta.
      Parketilla nuorimies äkkäsi korsetinluut paidan selkämyksessä tanssiessa vaimon kanssa.
      Pöydässä hän vakuuttui kohta hiivittäessä kättä sukansulle ja paljaalle reidelle.

Olin kotona ennen heitä makkarin ikkunan takana tuulisena syysyönä, näin kaiken esileikistä aktiin jota kesti parisen tuntia.
      Rokotusseerumia tuli kahteen kertaan jolla vaimon hehku talttui kaikkein pyhimmässä, ruisku oli todella suuri jonka vaimo hellästi hoiteli suullaan lopuksi.

Viimein miehen mentyä pääsin liukkaille ja maistelemaan lemmennesteitten makua kielellä.
      Sen jälkeen on vieraillut kymmeniä rokottajia ilman lääkeviraston lupaa, kaikki ovat olleet tyytyväisiä seksyyn potilaaseen.
      Meille asia on ollut pitkän liiton aikana elämäntapa jota emme ole kertoneet pikkukaupunkimme konservatiivisille, mutta niin kivoille naapureille.

Mukava on muistella yhdessä niitä hetkiä jotka ovat tehneet elämänarjesta sunnuntain.

• Anonyymi00008

Minäkin taannoin nettikeskustelujen kautta tutustuin aisuripariin. Itsekin olen naimisissa oleva mies, aiheesta kiinnostunut. Ja tästäpä sukeutui viestittelyketju, jossa puolin ja toisin pohdittiin aisuriutta. Keskustelukumppanini kertoi ja pohti, lähetti lopulta intiimejä kuviakin, joissa kasvot oli peitetty. Vaimo oli verevä, kaunislihainen, luonnollinen. Karvoituskin oli luonnollinen, tumma tuuhea tupsu. Sitä pani jäntevä, laihan kuhmuraisen, omalla tavallaan lihaksikas vakiorakastaja. Mikä meitä tällaiseen asetelmaan ajaa, mies pohti. Olihan siihen monta syytä, näkökulmaa. Yhtä keskustelukumppanini korosti: naida vaimoaan jossa toinen mies on juuri himokkaasti lauennut.

• Anonyymi00009

Minuakin kiinnostaa tavata aisuripari ja naida rouvaa,jotenkin kiihottaa asetelma?

• Anonyymi00010

Mua taas naisena haluttas hirveesti päästö vieraan miehen pantavaksi.Oma mies ei vaan kovin vielä lämpene ajatukselle.Haluaisin saada kunnolla munaa niin että laukeen oikein kunnolla ja monta kertaa.Oma mies on liian hätönen etten ehdi saada itse orkkua.Haaveilen myös että mies nuolis mun pillua pitkään ja hartaasti.Haluisin että oma mies näkis kaiken ja kuulis miten himokas voin olla oikeissa käsissä.Mulla on aina ollu tosi suuret seksi halut ja olen aiemmin saanut kimppapanoa ex miehen järjestämänä.Tuolloin ex myös nussi mut 2-4krt pvä ja olin ihan kunnolla tyytyväinen.Oli ihanaa kun pillu oli kunnolla turvoksissa ja nussittuna.Edelleen tarvisin vähintään kerran päivässä kunnon panon mutta miestä ei joka päivä haluta.Sillon tyydytän itseäni useita kertoja päivässä ja silti tekis mieli munaa.Töissäkin katselen miehiä ja mietin miten kukakin panis mua.Ja olen onnellisesti naimisissa 52v bbw himokas nainen.

• Anonyymi00011

Mua myös haluttaa joka päivä kuntoilun ja punttitreenin vuoksi?Mistäpäin olet,alkoi minua kiinnostamaan asia?Miten viestittäisi muualla?

• Anonyymi00012
      UUSI

Ollut monta kertaa parin vieraana ja saanut tyydyttää vaimoa isolla kullillani. Aina haluavat että paljaalla otan rouvaa ja laukean runsaasti sisään, kun itseäkin kiihottaa ottaa varattua vaimoa. Upeaa ja ihanaa, eikä tarvitse kun pukea ja lähteä kotiin tyhjät pussit mukana. Jotkut haluavat uudelleen ja välillä käynytkin siittämässä useamman kerran vielä.

• Anonyymi00013
        UUSI

Riksun likellä myös pari jonka mies aisuri, käyvät kesäisin terasilla hyvinkäälä usein paukku ottaa.
        Aina kun itte ollut yhtä aikaa joku mies menee parin pöytään, vaimolla tosi lyhyt hame ja korko kengät. Viimeksi vieras istui naisen vieressä, käsi miehellä naisen haameen alla, näki miten miehen vaimo yritti pidätellä orgasmiaan. Joku mies sanoikin minulle, tota rouvaa nussinut moni täällä oleva mies. Kertoi kuulema tosi kiimanen ja tiukka pilluinen myös paljaalla saa naida. M 32

• Anonyymi00014
        UUSI
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Riksun likellä myös pari jonka mies aisuri, käyvät kesäisin terasilla hyvinkäälä usein paukku ottaa.
        Aina kun itte ollut yhtä aikaa joku mies menee parin pöytään, vaimolla tosi lyhyt hame ja korko kengät. Viimeksi vieras istui naisen vieressä, käsi miehellä naisen haameen alla, näki miten miehen vaimo yritti pidätellä orgasmiaan. Joku mies sanoikin minulle, tota rouvaa nussinut moni täällä oleva mies. Kertoi kuulema tosi kiimanen ja tiukka pilluinen myös paljaalla saa naida. M 32

Tiedän parin sama rouva panettaa kolmilammella asunto autossa kesäisin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      136
      1240
    2. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      791
    3. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    4. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      570
    5. Miksi Lapset kiusaa yöllä

Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      23
      512
    6. Ajatteletko ollenkaan minua

Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott
      Ikävä
      29
      506
    7. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      21
      465
    8. Viimeinen lankafest

Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      14
      462
    9. Sama ransetti taas!

Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      14
      461
    10. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      21
      447
    Aihe