Kuvittelee esimerkiksi konsolissa tai tämmöisessä selaimen tekstiruudussa hiiren kursorin "kärjen" olevan päinvastaisella puolella osoitinta. Eli käytännössä on osoittimen lävistäjän verran liikaa vasemmalla ylhäällä reagointikohta.
Kun päivitti alaspäin 6.14 versioon, niin alkoi toimimaan normaalisti.
Kernelissä 6.17 outo vika
8
492
Vastaukset 8
- Anonyymi00001
Ei ihme että Transmeta konkurssiin meni.
- Anonyymi00002
Mentiin mekin joskus mummolaan.
- Anonyymi00003
höpö höpö. Annapa tekemäsi vikaraportin numero, niin vilastaan.
- Anonyymi00004
Raportin numero tuossa linkissä. Myönnän sen verran, että keinotekoinen fiksuus jelppasi, bongasiko redditistä vai mistä. No pääasia että nyt toimii.
- Anonyymi00005
Niinpä. Miksi käyttää kerneliä, jonka ominaisuudet menee yli oman koneen mahdollisuuksista? Kun kannattaisi käyttää sitä, minkä ominaisuudet ovat sopusuhdassa oman emolevyn kanssa.
- Anonyymi00006
Ai se olikin taas koneessa vika eikä linkkurassa...
- Anonyymi00007
No kyseinen kernel tuli nyt asennuksen yhteydessä. On minulla tapana laittaa ne sitten apt holdiin, mutta tämä oli uusi asennus.
- Anonyymi00008
Aika merkillistä, jos kernel-ajuri on vikaantunut, kun se taitaa olla aina raw-ajuri device:lle - tulkinta tehdään vasta Xorg:ssa.
https://linux.die.net/man/4/mouse-driver
varsinkin tuo xorg.conf:in:
Option Protocol string
-kannattaa katsoa läpi, koska tämä määrittää miten hiiren lähettämää dataa tulkitaan, esim. PS2-protokollastakin on montaa eri versiota
-Jos kyseessä on USB/HID-laite, ei sen pitäisi vaatia kuitenkaan mitään konfigurointia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän46892Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll14773Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl494764- 45672
- 41624
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30576- 32543
Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37520Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE166506- 44470