Kuvittelee esimerkiksi konsolissa tai tämmöisessä selaimen tekstiruudussa hiiren kursorin "kärjen" olevan päinvastaisella puolella osoitinta. Eli käytännössä on osoittimen lävistäjän verran liikaa vasemmalla ylhäällä reagointikohta.
Kun päivitti alaspäin 6.14 versioon, niin alkoi toimimaan normaalisti.
Kernelissä 6.17 outo vika
8
497
Vastaukset 8
- Anonyymi00001
Ei ihme että Transmeta konkurssiin meni.
- Anonyymi00002
Mentiin mekin joskus mummolaan.
- Anonyymi00003
höpö höpö. Annapa tekemäsi vikaraportin numero, niin vilastaan.
- Anonyymi00004
Raportin numero tuossa linkissä. Myönnän sen verran, että keinotekoinen fiksuus jelppasi, bongasiko redditistä vai mistä. No pääasia että nyt toimii.
- Anonyymi00005
Niinpä. Miksi käyttää kerneliä, jonka ominaisuudet menee yli oman koneen mahdollisuuksista? Kun kannattaisi käyttää sitä, minkä ominaisuudet ovat sopusuhdassa oman emolevyn kanssa.
- Anonyymi00006
Ai se olikin taas koneessa vika eikä linkkurassa...
- Anonyymi00007
No kyseinen kernel tuli nyt asennuksen yhteydessä. On minulla tapana laittaa ne sitten apt holdiin, mutta tämä oli uusi asennus.
- Anonyymi00008
Aika merkillistä, jos kernel-ajuri on vikaantunut, kun se taitaa olla aina raw-ajuri device:lle - tulkinta tehdään vasta Xorg:ssa.
https://linux.die.net/man/4/mouse-driver
varsinkin tuo xorg.conf:in:
Option Protocol string
-kannattaa katsoa läpi, koska tämä määrittää miten hiiren lähettämää dataa tulkitaan, esim. PS2-protokollastakin on montaa eri versiota
-Jos kyseessä on USB/HID-laite, ei sen pitäisi vaatia kuitenkaan mitään konfigurointia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi
Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va3051205Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan71855Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä61793- 120673
Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka38652Riitastako pelastaja
Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt41646- 50596
Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.51568Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.94535- 37528
- 45527
- 32511
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺48505Millaisen talvitakin haluaisit?
Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain79472Onko kahvila Retro samalla pub???
Netin mukaan anniskeluoikeudet. Käykö tuolla kaljoitteluporukkaa? Onko iltaviihdettä? Olen muuttamassa marraskuussa Kuhm8437- 19437
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K9436- 77432
Iivari esittää poliisin tutkintaa
Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivari on pannu ison pyörän liikkeelle. Entinen Kemijärven historian lyhimmän kaupunginj21411En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o27402