Kyselettekö asioita ilmaisilta netti lääkäreiltä
ilmaisista tekoälyistä, saa terveellisiä ruokavinkkejä
ilmaisista lääkäreistä, https://medilux.fi/laakari-chat/
-
Sattumalta kysäisin 6 vuotta vanhaa asiaa viime syksynä ja nyt muistin katsoa onko vastattu.
Oli vastattu APU lehdessä
https://www.apu.fi/kysymykset/akillinen-turvotus-kadessa-kivuton-ja-katoaa-nopeasti-miksi
Kyselettekö ja otatteko asioista selvää, vai tyydyttekö kohtaloonne.
12
172
Vastaukset
- Anonyymi00001
En kysele.
- Anonyymi00006
Linkin partanaama lääkäri taitaa elää laihdutuslääke Ozempic'ia
määräämällä.
KELA kai maksaa sille 150 euroa jokaisesta asiakkaasta ?
Ei ilmaiseksi lääkärintyötä tekemällä elä. - Anonyymi00007
Hölmöjä aloituksia palsta täynnä.
Politiikan fiksaatiota, jakutusta ym evvk- Anonyymi00011
Kohtalo määrää, sattuma säätää.
- Anonyymi00008
Noita linkkejä en avannut kun ei ole terveys- eikä ruokapulmaa tällä hetkellä.
Vaivoja valitettavasti tulee vaikka kuinka terveesti elää liikuttaen ja lenkuttaen itseään säännöllisesti, höpisten sosiaalisissa sakeissa, lehtiä lukien sekä seuraten gaaloja ja uutisia, ettei paikalleen jämähdä. Ja ympärillä olevia tavaroita ja tekniikkaa huolellisesti ohjekirjan mukaan käyttäen.
Etsin tietoja netistä, kysyn tuttavilta vertaistukea, tutkin ja selvitän itse tuntemuksiani ja laitan niitä paperille. Usein olen selvinnyt jo sillä, mutta kaikkien näiden jälkeen menen vasta lääkärille ja turvaan maksulliseen palveluun, jos vaiva ei ole lähtenyt.
Samoin koneiden ja auton pikku vikojen tai hankinnan kohdalle sattuessa. Ja vaikka missä mitä kysymyksiä eteen tulee. Asian itse kokeneen neuvot ovat parhaita, yleiset neuvot tarpeettomia. Joten aloittajan kysymykseen, Kyllä. - Anonyymi00009
Pitäisikö olla fatalistinen kohtaloonusko kuin eräillä uskonoppineilla?
- Anonyymi00012
En minä mistään nettilääkäriltä mitään kysele, mutta netistä kyllä muutenkin saa hyvää tietoa ja vihjeitä tarvitsemiinsa, jos vain vähän kaivelee.
- Anonyymi00013
Ei tartte kysellä muualta.
Tältä 70+ palstalta saa parhaimmat vastaukset!
Eikä tartte tuhlata rahojaan lääkäri- ja matkakuluihin, säästyy myös aikaa.
Ja vastaaja tulee iloiselle mielelle, kun sai annettua neuvon!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial131703Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1391697Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2891286Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221088Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2101066- 285965
- 130962
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt3905Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49878- 10875