Kirjansidontapalvelua. Minulla on kolme lopputyötä, yhteensä noin 220 sivua.
Olen ajatellut teettää niistä kätevän kirjan, josta kaikki lopputyöt löytyisivät siististi kirjan muodossa.
Onko Jämsässä
14
346
Vastaukset 14
- Anonyymi00004
Ei se sidonta tee niistä kirjaa. Kirjalla on oma ainutkertainen ISBN- numero.
- Anonyymi00006
Älä selitä. Kyseessä yksi kirja omaan kokoelmiini, ei yleiseen myyyntiin.
- Anonyymi00007
Pasicopy
- Anonyymi00008
Ehkä kansiin laitto on tapauksessasi silloin oikea termi. Kyllä mun gradu ainakin ihan kansissa tuli automaattisesti aikanaan.
- Anonyymi00010
No oli termistö nyt mikä tahansa niin jokainen varmaan tajuaa mitä haen.
- Anonyymi00017
Anonyymi00010 kirjoitti:
No oli termistö nyt mikä tahansa niin jokainen varmaan tajuaa mitä haen.
No on hieman outo kysymys kyllä lähtökohtaisesti. Kansiahan saa lähes joka kaupasta johon voi työnsä niin halutessaan laittaa.
- Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
No on hieman outo kysymys kyllä lähtökohtaisesti. Kansiahan saa lähes joka kaupasta johon voi työnsä niin halutessaan laittaa.
Mutta kyllä sen täällä sinulle varmasti joku tekeekin korvausta vastaan. Laita vaikka faceen ilmoitus.
- Anonyymi00009
Aion sitoa radun omatoimisesti yhellä hanskalla ilman narua.
- Anonyymi00012
Ketä kiinnostaa
- Anonyymi00015
Pinterestpilvee.
- Anonyymi00016
Hallin skitso avautui
- Anonyymi00019
Voi harmi, tee vhs samalla kertaa😅
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791416
- 851283
- 1041028
- 48859
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40753Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83626Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..7606Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30566Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44532Mikä on vahvuutesi palstalla?
Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr111520