Naislaulajien strippailu lavalla

Anonyymi-ap

39

300

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Jos ei ole muuta näyttöä, niin sitten paljasta pintaa.

• Anonyymi00002

Juuri niin, sitä juuri.

• Anonyymi00022

Juuri niin, mutta mielestäni moni ei todellisuudessa osaa pukeutua kauniisti. Ei alastomuus ole kaunista. Mulla oli muutama kaveri jonka kanssa puhuttiin ja oltiin samaa mieltä mitä missäkin naisessa pitäisi näyttää, jotta olisi kaunista.

Erika Vikman olisi kyllä kauneimmillaan jos laittaisi poolokaulusmekon joka peittää kaiken ja maalaisi alahuulensa kapeammaksi/ohuemmaksi.

• Anonyymi00024
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Juuri niin, mutta mielestäni moni ei todellisuudessa osaa pukeutua kauniisti. Ei alastomuus ole kaunista. Mulla oli muutama kaveri jonka kanssa puhuttiin ja oltiin samaa mieltä mitä missäkin naisessa pitäisi näyttää, jotta olisi kaunista.

Erika Vikman olisi kyllä kauneimmillaan jos laittaisi poolokaulusmekon joka peittää kaiken ja maalaisi alahuulensa kapeammaksi/ohuemmaksi.

Onneksi hänen(kään) ei tarvitse kysyä sulta eikä keneltäkään muultakaan. Kauneus on katsojan silmässä ja hyyyvin monen katsojan silmät(kin) ovat ahtaat.

• Anonyymi00031
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Juuri niin, sitä juuri.

Viimeiset naislaulajat, jotka osasivat ukeutua, olivat How Many Sistersit.

• Anonyymi00037
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Viimeiset naislaulajat, jotka osasivat ukeutua, olivat How Many Sistersit.

Kyllä nyt meni liian kauas. Kuinka monta kertaa olet nähvyt esim. Katri-Helenan tai muut Ladyt liian pienissä pukeissa?

• Anonyymi00003

Ehkä boomerit eivät ole kohde ryhmää:))

• Anonyymi00004

Ukot jaksaa yhä, älä muuta kuvittele.

• Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Ukot jaksaa yhä, älä muuta kuvittele.

Toisaalta säälittää nää tyttöressukat, joiden on pakko käyttää miesten haluamaa seksiä esityksissään. Ovat riippuvaisia, mitä ukot/miehet tykkäävät. Se yksi juttu siellä jossain on se ainut asia, millä menevät "omasta luulostaan" eteenpäin ja saavuttavat mainetta ja rahnaa. - Säälittävää.

Entäs sitten?

Luitteko aikoinaan sen kirjan, missä kerottiin, miten joidenkin tyttösten/naisten on pakko mennä sängyn kautta, että onnistuvat.
        Ehkä nämä naisstripparit ei mee sängyn kautta, - mutta taka-ajatus on sama - teoreettisesti.

Oon ite naispuolinen muusikko ja olen pärjäillyt omalla aidolla MUSIIKILLA.
        Ilman seksivihjailuja.

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Toisaalta säälittää nää tyttöressukat, joiden on pakko käyttää miesten haluamaa seksiä esityksissään. Ovat riippuvaisia, mitä ukot/miehet tykkäävät. Se yksi juttu siellä jossain on se ainut asia, millä menevät "omasta luulostaan" eteenpäin ja saavuttavat mainetta ja rahnaa. - Säälittävää.

Entäs sitten?

Luitteko aikoinaan sen kirjan, missä kerottiin, miten joidenkin tyttösten/naisten on pakko mennä sängyn kautta, että onnistuvat.
        Ehkä nämä naisstripparit ei mee sängyn kautta, - mutta taka-ajatus on sama - teoreettisesti.

Ilman seksivihjailuja.

Sen kirjan nimi on:
        Jyrki Hämäläinen : Neitsytöljy

• Anonyymi00010
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Entäs sitten?

Ilman seksivihjailuja.

Maineen ja mammonan takia vaikka mitä.

• Anonyymi00007

Minua ei haittaa tuo niukka puvusto esiintymislavalla. Viileä ainakin kun hilluvat ankarasti. Tanssijoille varsinkin hyväksyn täysin. Mutta sisko valitti tänään samaa Lindasta että pantu tuuli puhaltamaan että varmasti pieni hame lentää sivuun ja haarukka näkyy. Juhlissa moitin avoimia pukuja joissa näkyy puolet rinnoista. Se on irvokasta eikä juhlan arvolle sopivaa.

• Anonyymi00016

Irvokasta, kyllä.

• Anonyymi00032

Ehkä on laskeskeltu, että kansa janoaa nähdä Lintan paikat. Mutta siskosi on oikeessa, mautontahan tuo täysin on.

• Anonyymi00036
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Ehkä on laskeskeltu, että kansa janoaa nähdä Lintan paikat. Mutta siskosi on oikeessa, mautontahan tuo täysin on.

Kelle maistuu, kelle ei. Makuasioista ei voi / kannata kiistellä. Pääasia, että joihinkin rätteihin sentään on paikat piilotettu.

• Anonyymi00008

Mutku se on niin hemmetin tylsää pitkäpiimäistä ja vanhanakaista seisoa lavalla tattina vaatteet päällänsä. Vaikka olisi miten hyvä ääni ja ulosanti.

• Anonyymi00009

HÖH!

Ootko kuullut koskaan sanaa "kulttuuri", "itsesä kehittäminen".
        Oletko kiinnittänyt huomiota esiintyjän taiteellisuuteen, aitouteen, musikaalisuuten?

Et ole.
        Turha keskustella sun kanssa. Olet just sitä ukko-seksi-värivalo-.... porukkaa.

• Anonyymi00020
        Anonyymi00009 kirjoitti:

HÖH!

Ootko kuullut koskaan sanaa "kulttuuri", "itsesä kehittäminen".
        Oletko kiinnittänyt huomiota esiintyjän taiteellisuuteen, aitouteen, musikaalisuuten?

Et ole.
        Turha keskustella sun kanssa. Olet just sitä ukko-seksi-värivalo-.... porukkaa.

Mulla ei ole ukkojen vehkeitä pöksyissäni. Pitkän (?) elämäni aikana olen istunut varmaankin / ehkä enemmän kultturelleissa taidetilaisuuksissa kuin kevyemmissä esityksissä. Sattuneesta syystä. Jotta keskittyisitkö omiisi.

• Anonyymi00029
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Mulla ei ole ukkojen vehkeitä pöksyissäni. Pitkän (?) elämäni aikana olen istunut varmaankin / ehkä enemmän kultturelleissa taidetilaisuuksissa kuin kevyemmissä esityksissä. Sattuneesta syystä. Jotta keskittyisitkö omiisi.

En oo ite vain istunut, vaan ollut lavalla. Kokemusta nääs.

• Anonyymi00038
        Anonyymi00029 kirjoitti:

En oo ite vain istunut, vaan ollut lavalla. Kokemusta nääs.

Miksi tästä poistettiin kommenttini? Taas! Mikä siinä oli sääntöjen vastaista? Ilmoitin, että itsekin olen kokeillut molemmat puolet; 'lauteet' ja lattian.

• Anonyymi00039
        Anonyymi00038 kirjoitti:

Miksi tästä poistettiin kommenttini? Taas! Mikä siinä oli sääntöjen vastaista? Ilmoitin, että itsekin olen kokeillut molemmat puolet; 'lauteet' ja lattian.

Josko tuo viittauksesi lauteisiin ja lattiaan sai jonkun villin mielikuvituksen lentoon.

• Anonyymi00040
        Anonyymi00039 kirjoitti:

Josko tuo viittauksesi lauteisiin ja lattiaan sai jonkun villin mielikuvituksen lentoon.

Poistetussa kommentissa en niitä maininnut. Muotoilin tuon uudestaan, kun en ymmärrä poistoja.

• Anonyymi00011

Tuossapa kaksi näkökantaa, jotka mielestäni jakautuvat kevyen ja klassisen musiikin esittämiseen ja heistä kumpikin on oikeassa.

Minustakin on niin kuin tuo ano 2026-03-21 18:37:29 sanoo. On tylsää kun laulaja seistä töröttää eleettömänä. Ennen se oli ok mutta nykyisin on mukava katsoa kun esitykseen kuuluu koreografia.

Toisaalta taas ano 2026-03-21 18:45:40 on oikeaasa. Olin kuuntelemassa tenoria Temppeliaukion kirkossa. Tunteisiin menevä kokonaisuus. Olisipa ollut hassaua jos esittäjä olisi heilunut oopperoiden tahdissa ja viulistit ja sellisti keikkuneet sinne tänne mukana.

• Anonyymi00012

Osataan sitä olla hauskoja sinfonisissakin piireissä.
        = SIIS paljon paljon hauskempaa ja vitsikkäämpää, ja fiksulla tavalla.
        Ottakaapa viihdetaiteiijat oppia! Ei tartte olla paljasta pintaa.
        Heilutaan, mutta tyylikkäästi...

https://www.youtube.com/watch?v=xlODtMtTGOk

• Anonyymi00017
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Tuossa on kyllä ihan eri huumori meneillään kuin mitä kevyen musiikin humoristinen esityskokonaisuus on. Tuossa on yhden soittajan oikuttelu ja näkyvä teennäinen suun mutristus milloin millekin, mukamas. Ihme kyllä yleisö nauraa, mikä ymmärtämätön lauma, en näe mitään vitsikästä tuossa.
        Musiikki sinänsä on hienoa kuultavaa. Kiitos linkistä.

• Anonyymi00018
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Tuossa on kyllä ihan eri huumori meneillään kuin mitä kevyen musiikin humoristinen esityskokonaisuus on. Tuossa on yhden soittajan oikuttelu ja näkyvä teennäinen suun mutristus milloin millekin, mukamas. Ihme kyllä yleisö nauraa, mikä ymmärtämätön lauma, en näe mitään vitsikästä tuossa.
        Musiikki sinänsä on hienoa kuultavaa. Kiitos linkistä.

Voi kauheeta!

Sinulla ei tosiaan oo pienintäkään huumorintajua!
        Etkö tosiaan älyä, että sitransoittaja PELLEILEE?

Kyllä sinun tarttee opetella vähän huumorintajua!
        En uskalla ees ehdotella toisia hauskoja videoita, esim rumpalinsoittaja Bolerossa, se on kyllä hauska! Tai Victorin pianonsoitot. Sellaista puhdasta huumoria.

No kaikille ei ole suotu huumorinkukkaa. Kiva kuitenkin, että tykkäsit musiikista.

• Anonyymi00021

Woih, en itsekään oleta, että oopperalaulaja tms. taidetyyppi hilluisi hepenissä esiintyessään. Tosin tykkään kyllä ihan kamalan paljon, kun esim. sinfoniaorkesteri panee pytinkinsä sekaisin ja jammaa kunnolla. Sitäkin on nähty.

• Anonyymi00023
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Ihana valssi. Mutta show oli yhden miehen näytös, orkka oli niin kuin aina, prikulleen tanassa omilla paikoillaan.

• Anonyymi00013

Onneksi miehet on niin rumia, etteivät paljaalla pinnalla pahemmin elvistele.
      Mikäs siinä kauniita naisia katsellessa mutta sekin on hyvä muistaa, että kauniit naisetkin käy paskalla..
      Tuskin jätökset kukkaistuoksulle tuoksuu.
      Se on tähän ikään jäänyt huomaamatta, ähkääkö misiit kakkiessaan.

• Anonyymi00014

No olipas hölmö ja älytön vastaus!
        Olen varma, että olet miespuolinen ......

Olisit antanut muiden nauttia kivastaesityksestä, - senkin hapankaali.

Et ymmärrä, että tässä oli erittäin hauska miespuolinen tyyppi.
        SINÄ taas et osaa mitään, et soittaa, etkä olla vitsikäs.

• Anonyymi00015

Ennen oli ennen ja nyt on nyt. Nyt on mediat ja julkisuuskuva, josta esim. viikingit eivät varmaankaan kovin paljon piitanneet.

• Anonyymi00019

Paitsi, että ei tartte välittää, vaan voi itse valita.
        Viikinkiaikaan ei ollut lehtiä, teeveetä eikä muutakaan mediaa.

• Anonyymi00025

On se niin kamalaa.....

• Anonyymi00026

Oikeestaan minulle on tasan yksi lysti, miten naisesiintyjät stirppailee muuten esiintyessään, mutta ei sellainen "sulojensa esittely" telkkariin kuulu. Musiikillisilla taidoillaan pitäisi pärjätä.

• Anonyymi00027

Tavallaan ovat vanhanaikaisia, ja kuuluvat siihen naiskastiin, jonka piti ennen miellyttää miehiä.
        Sehän oli silloin, kun kaikissa automainoksissa piti olla joku vähäpukeinen tyttö edessä.

Ei nykyajan naisen tarvitse enää "seksillään" kiinnittää huomiota miehiin, vaan omalla persoonallisuudellaan.

• Anonyymi00028
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Tavallaan ovat vanhanaikaisia, ja kuuluvat siihen naiskastiin, jonka piti ennen miellyttää miehiä.
        Sehän oli silloin, kun kaikissa automainoksissa piti olla joku vähäpukeinen tyttö edessä.

Ei nykyajan naisen tarvitse enää "seksillään" kiinnittää huomiota miehiin, vaan omalla persoonallisuudellaan.

Sen kirjan nimi on muuten: Jyrki Hämäläinen : Neitsytöljy.

Kerrotaan, miten nuoria tyttöjä houkutellaan, Sitä vain, että nää strippailijat menee omasta aloitteestaan näyttelemään itseään. Tavallaan samaa asiaa, miellyttääkseen miehiä.

Kyllä pitää laulajan osata LAULAA, eikä siinä tarvii olla paljasta pintaa.
        Ihmetyttää tää Lindakin, ongelmansa hänelläkin.

• Anonyymi00033
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Sen kirjan nimi on muuten: Jyrki Hämäläinen : Neitsytöljy.

Kerrotaan, miten nuoria tyttöjä houkutellaan, Sitä vain, että nää strippailijat menee omasta aloitteestaan näyttelemään itseään. Tavallaan samaa asiaa, miellyttääkseen miehiä.

Kyllä pitää laulajan osata LAULAA, eikä siinä tarvii olla paljasta pintaa.
        Ihmetyttää tää Lindakin, ongelmansa hänelläkin.

Blinda ei laula. Soittaa kyllä aivan säällisesti.

• Anonyymi00034

Musiikillisia taitoja on nykyään aniharvalla. Muut avut pitää ottaa käyttöön, kun julkkikseksi tahtoo.

• Anonyymi00030

Lämpeniyksellä, viikmänillä vai hälläkö, paras avaututuminen.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Missä kokoomuksen naiset?

Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa
      Maailman menoa
      26
      3318
    2. Finland is now Petter place

Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.
      Maailman menoa
      18
      2263
    3. Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita

HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.
      Maailman menoa
      130
      1884
    4. Huomasitko? Tidjan Ban tyttöystävä paljastui - Tuttu kohutusta rakkausrealitystä

Ban tyttöystävä on Kolmiodraama-realityn Heidi Kytö. Ba ja Kytö kertoivat maaliskuussa 2026 somessa, että he ovat seurus
      Suomalaiset julkkikset
      11
      1299
    5. Alkuperäinen Jeesuksen antama kastekäsky on Matteuksen evankeliumissa

Matt.28:16-20 16 Ja ne yksitoista opetuslasta vaelsivat Galileaan sille vuorelle, jonne Jeesus oli käskenyt heidän menn
      Kaste
      163
      1137
    6. Vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden kasteesta.

Nykyaikana on niin paljon tietoa saatavilla että vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden myös kristillisestä kasteesta. R
      Kaste
      450
      1022
    7. Pistä joku tunniste vuosien takaa

Meidän välillä. Naiselta pyydän.
      Ikävä
      46
      969
    8. Pidätkö vielä elämäsi

Rakkautena minua
      Ikävä
      55
      801
    9. Toivon että kuulut elämääni

Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.
      Ikävä
      33
      753
    10. Mietin tässä yhtä kysymystä

Pysyisitkö minun kävelytahdissa mukana?
      Ikävä
      67
      741
    Aihe