Naislaulajien strippailu lavalla

Anonyymi-ap

22

147

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Jos ei ole muuta näyttöä, niin sitten paljasta pintaa.

• Anonyymi00002

Juuri niin, sitä juuri.

• Anonyymi00022
        UUSI

Juuri niin, mutta mielestäni moni ei todellisuudessa osaa pukeutua kauniisti. Ei alastomuus ole kaunista. Mulla oli muutama kaveri jonka kanssa puhuttiin ja oltiin samaa mieltä mitä missäkin naisessa pitäisi näyttää, jotta olisi kaunista.

Erika Vikman olisi kyllä kauneimmillaan jos laittaisi poolokaulusmekon joka peittää kaiken ja maalaisi alahuulensa kapeammaksi/ohuemmaksi.

• Anonyymi00003

Ehkä boomerit eivät ole kohde ryhmää:))

• Anonyymi00004

Ukot jaksaa yhä, älä muuta kuvittele.

• Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Ukot jaksaa yhä, älä muuta kuvittele.

Toisaalta säälittää nää tyttöressukat, joiden on pakko käyttää miesten haluamaa seksiä esityksissään. Ovat riippuvaisia, mitä ukot/miehet tykkäävät. Se yksi juttu siellä jossain on se ainut asia, millä menevät "omasta luulostaan" eteenpäin ja saavuttavat mainetta ja rahnaa. - Säälittävää.

Entäs sitten?

Luitteko aikoinaan sen kirjan, missä kerottiin, miten joidenkin tyttösten/naisten on pakko mennä sängyn kautta, että onnistuvat.
        Ehkä nämä naisstripparit ei mee sängyn kautta, - mutta taka-ajatus on sama - teoreettisesti.

Oon ite naispuolinen muusikko ja olen pärjäillyt omalla aidolla MUSIIKILLA.
        Ilman seksivihjailuja.

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Toisaalta säälittää nää tyttöressukat, joiden on pakko käyttää miesten haluamaa seksiä esityksissään. Ovat riippuvaisia, mitä ukot/miehet tykkäävät. Se yksi juttu siellä jossain on se ainut asia, millä menevät "omasta luulostaan" eteenpäin ja saavuttavat mainetta ja rahnaa. - Säälittävää.

Entäs sitten?

Luitteko aikoinaan sen kirjan, missä kerottiin, miten joidenkin tyttösten/naisten on pakko mennä sängyn kautta, että onnistuvat.
        Ehkä nämä naisstripparit ei mee sängyn kautta, - mutta taka-ajatus on sama - teoreettisesti.

Ilman seksivihjailuja.

Sen kirjan nimi on:
        Jyrki Hämäläinen : Neitsytöljy

• Anonyymi00010
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Entäs sitten?

Ilman seksivihjailuja.

Maineen ja mammonan takia vaikka mitä.

• Anonyymi00007

Minua ei haittaa tuo niukka puvusto esiintymislavalla. Viileä ainakin kun hilluvat ankarasti. Tanssijoille varsinkin hyväksyn täysin. Mutta sisko valitti tänään samaa Lindasta että pantu tuuli puhaltamaan että varmasti pieni hame lentää sivuun ja haarukka näkyy. Juhlissa moitin avoimia pukuja joissa näkyy puolet rinnoista. Se on irvokasta eikä juhlan arvolle sopivaa.

• Anonyymi00016
        UUSI

Irvokasta, kyllä.

• Anonyymi00008

Mutku se on niin hemmetin tylsää pitkäpiimäistä ja vanhanakaista seisoa lavalla tattina vaatteet päällänsä. Vaikka olisi miten hyvä ääni ja ulosanti.

• Anonyymi00009

HÖH!

Ootko kuullut koskaan sanaa "kulttuuri", "itsesä kehittäminen".
        Oletko kiinnittänyt huomiota esiintyjän taiteellisuuteen, aitouteen, musikaalisuuten?

Et ole.
        Turha keskustella sun kanssa. Olet just sitä ukko-seksi-värivalo-.... porukkaa.

• Anonyymi00020
        UUSI
        Anonyymi00009 kirjoitti:

HÖH!

Ootko kuullut koskaan sanaa "kulttuuri", "itsesä kehittäminen".
        Oletko kiinnittänyt huomiota esiintyjän taiteellisuuteen, aitouteen, musikaalisuuten?

Et ole.
        Turha keskustella sun kanssa. Olet just sitä ukko-seksi-värivalo-.... porukkaa.

Mulla ei ole ukkojen vehkeitä pöksyissäni. Pitkän (?) elämäni aikana olen istunut varmaankin / ehkä enemmän kultturelleissa taidetilaisuuksissa kuin kevyemmissä esityksissä. Sattuneesta syystä. Jotta keskittyisitkö omiisi.

• Anonyymi00011
      UUSI

Tuossapa kaksi näkökantaa, jotka mielestäni jakautuvat kevyen ja klassisen musiikin esittämiseen ja heistä kumpikin on oikeassa.

Minustakin on niin kuin tuo ano 2026-03-21 18:37:29 sanoo. On tylsää kun laulaja seistä töröttää eleettömänä. Ennen se oli ok mutta nykyisin on mukava katsoa kun esitykseen kuuluu koreografia.

Toisaalta taas ano 2026-03-21 18:45:40 on oikeaasa. Olin kuuntelemassa tenoria Temppeliaukion kirkossa. Tunteisiin menevä kokonaisuus. Olisipa ollut hassaua jos esittäjä olisi heilunut oopperoiden tahdissa ja viulistit ja sellisti keikkuneet sinne tänne mukana.

• Anonyymi00012
        UUSI

Osataan sitä olla hauskoja sinfonisissakin piireissä.
        = SIIS paljon paljon hauskempaa ja vitsikkäämpää, ja fiksulla tavalla.
        Ottakaapa viihdetaiteiijat oppia! Ei tartte olla paljasta pintaa.
        Heilutaan, mutta tyylikkäästi...

https://www.youtube.com/watch?v=xlODtMtTGOk

• Anonyymi00017
        UUSI
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Osataan sitä olla hauskoja sinfonisissakin piireissä.
        = SIIS paljon paljon hauskempaa ja vitsikkäämpää, ja fiksulla tavalla.
        Ottakaapa viihdetaiteiijat oppia! Ei tartte olla paljasta pintaa.
        Heilutaan, mutta tyylikkäästi...

https://www.youtube.com/watch?v=xlODtMtTGOk

Tuossa on kyllä ihan eri huumori meneillään kuin mitä kevyen musiikin humoristinen esityskokonaisuus on. Tuossa on yhden soittajan oikuttelu ja näkyvä teennäinen suun mutristus milloin millekin, mukamas. Ihme kyllä yleisö nauraa, mikä ymmärtämätön lauma, en näe mitään vitsikästä tuossa.
        Musiikki sinänsä on hienoa kuultavaa. Kiitos linkistä.

• Anonyymi00018
        UUSI
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Tuossa on kyllä ihan eri huumori meneillään kuin mitä kevyen musiikin humoristinen esityskokonaisuus on. Tuossa on yhden soittajan oikuttelu ja näkyvä teennäinen suun mutristus milloin millekin, mukamas. Ihme kyllä yleisö nauraa, mikä ymmärtämätön lauma, en näe mitään vitsikästä tuossa.
        Musiikki sinänsä on hienoa kuultavaa. Kiitos linkistä.

Voi kauheeta!

Sinulla ei tosiaan oo pienintäkään huumorintajua!
        Etkö tosiaan älyä, että sitransoittaja PELLEILEE?

Kyllä sinun tarttee opetella vähän huumorintajua!
        En uskalla ees ehdotella toisia hauskoja videoita, esim rumpalinsoittaja Bolerossa, se on kyllä hauska! Tai Victorin pianonsoitot. Sellaista puhdasta huumoria.

No kaikille ei ole suotu huumorinkukkaa. Kiva kuitenkin, että tykkäsit musiikista.

• Anonyymi00021
        UUSI

Woih, en itsekään oleta, että oopperalaulaja tms. taidetyyppi hilluisi hepenissä esiintyessään. Tosin tykkään kyllä ihan kamalan paljon, kun esim. sinfoniaorkesteri panee pytinkinsä sekaisin ja jammaa kunnolla. Sitäkin on nähty.

• Anonyymi00013
      UUSI

Onneksi miehet on niin rumia, etteivät paljaalla pinnalla pahemmin elvistele.
      Mikäs siinä kauniita naisia katsellessa mutta sekin on hyvä muistaa, että kauniit naisetkin käy paskalla..
      Tuskin jätökset kukkaistuoksulle tuoksuu.
      Se on tähän ikään jäänyt huomaamatta, ähkääkö misiit kakkiessaan.

• Anonyymi00014
        UUSI

No olipas hölmö ja älytön vastaus!
        Olen varma, että olet miespuolinen ......

Olisit antanut muiden nauttia kivastaesityksestä, - senkin hapankaali.

Et ymmärrä, että tässä oli erittäin hauska miespuolinen tyyppi.
        SINÄ taas et osaa mitään, et soittaa, etkä olla vitsikäs.

• Anonyymi00015
      UUSI

Ennen oli ennen ja nyt on nyt. Nyt on mediat ja julkisuuskuva, josta esim. viikingit eivät varmaankaan kovin paljon piitanneet.

• Anonyymi00019
        UUSI

Paitsi, että ei tartte välittää, vaan voi itse valita.
        Viikinkiaikaan ei ollut lehtiä, teeveetä eikä muutakaan mediaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen vaalilupaus oli euron bensa

Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.
      Maailman menoa
      93
      2178
    2. Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin

Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n
      Maailman menoa
      45
      2132
    3. Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin

Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi
      Maataloustuki
      50
      1855
    4. Topi osti Askon

Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan
      Maailman menoa
      75
      1370
    5. Mitä kirjainta kaipaat?

Pitkästä aikaa tämmöistä. Onko kirjain muuttunut edellisestä. ☺️
      Ikävä
      87
      1283
    6. Kastaa ja upottaa on eri sanat

Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan
      Kaste
      219
      1151
    7. Uskomatonta touhua!

Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki
      Haapavesi
      31
      1110
    8. Oliko se oikeasti epäselvää

sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men
      Ikävä
      59
      1071
    9. Miten hän sinua katsoi?

😊😊😊😊😊😊
      Ikävä
      68
      969
    10. Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?

Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.
      Luterilaisuus
      285
      920
    Aihe