Sananlaskut 16:28: "Kierosydäminen lietsoo riitaa, juoruilija erottaa ystävykset."
Efesolaiskirje 4:29: "Älköön suustanne lähtekö sopimattomia puheita, vaan ainoastaan sellaisia, jotka rakentavat."
Sananlaskut 12:22: "Valehtelevat huulet ovat Herralle kauhistus, mutta ne, jotka toimivat totuudessa, ovat hänelle mieluisia."
Efesolaiskirje 4:25: "Luopukaa valheesta ja puhukaa totta toisillenne."
Jaakob 4:6: "Jumala on ylpeitä vastaan, mutta nöyrille hän antaa armon."
Aamen!
Sana sinulle
6
467
Vastaukset 6
- Anonyymi00001
Kyllä totta joka sana,minä en varmasti pääse Jumalan valtakuntaan olen juoppo ja paha ihminen olen tehnyt syntiä.Olen juonut mm 19 rikosta viiniä eli ninety crimes ja himoitsen volkkareita yli kaiken tämä elämä todella syö ihmistä sisältäpäin,ei tätä halua kenellekään muutosta halua vaan turhaa se taitaa olla
- Anonyymi00002
Sopii Eskolaan
- Anonyymi00003
Sopii moneen muuhunkin paikkaan. Joka on syytön, heittäköön ensimmäisen kiven
- Anonyymi00005
Anonyymi00003 kirjoitti:
Sopii moneen muuhunkin paikkaan. Joka on syytön, heittäköön ensimmäisen kiven
Kyllä tässä parempaakin pystytään tänäpäivänä näpytinää.
- Anonyymi00004
Ihmiset näkevät ulkokuoresi, mutta Jumala näkee sydämeesi
- Anonyymi00006
Niin no totta..mutta odotahans Hans nimittäin en juo viikkoon vasta sitten pääsiäisenä onhan se paasto tärkeä elementti.Sitäpaiitsi ostin uudehkon auton jossa on voimaa nyt varmasti moni on taas kateellinen hehhh
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1561132
Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.281054Sinä mies olisit
ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s44923- 42795
Miksi jätit minut
Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?49737- 62718
Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se
Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?69617- 37609
- 76597
Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella
Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?57585