Sananlaskut 16:28: "Kierosydäminen lietsoo riitaa, juoruilija erottaa ystävykset."
Efesolaiskirje 4:29: "Älköön suustanne lähtekö sopimattomia puheita, vaan ainoastaan sellaisia, jotka rakentavat."
Sananlaskut 12:22: "Valehtelevat huulet ovat Herralle kauhistus, mutta ne, jotka toimivat totuudessa, ovat hänelle mieluisia."
Efesolaiskirje 4:25: "Luopukaa valheesta ja puhukaa totta toisillenne."
Jaakob 4:6: "Jumala on ylpeitä vastaan, mutta nöyrille hän antaa armon."
Aamen!
Sana sinulle
6
414
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kyllä totta joka sana,minä en varmasti pääse Jumalan valtakuntaan olen juoppo ja paha ihminen olen tehnyt syntiä.Olen juonut mm 19 rikosta viiniä eli ninety crimes ja himoitsen volkkareita yli kaiken tämä elämä todella syö ihmistä sisältäpäin,ei tätä halua kenellekään muutosta halua vaan turhaa se taitaa olla
- Anonyymi00002
Sopii Eskolaan
- Anonyymi00003
Sopii moneen muuhunkin paikkaan. Joka on syytön, heittäköön ensimmäisen kiven
- Anonyymi00005
Anonyymi00003 kirjoitti:
Sopii moneen muuhunkin paikkaan. Joka on syytön, heittäköön ensimmäisen kiven
Kyllä tässä parempaakin pystytään tänäpäivänä näpytinää.
- Anonyymi00004
Ihmiset näkevät ulkokuoresi, mutta Jumala näkee sydämeesi
- Anonyymi00006
Niin no totta..mutta odotahans Hans nimittäin en juo viikkoon vasta sitten pääsiäisenä onhan se paasto tärkeä elementti.Sitäpaiitsi ostin uudehkon auton jossa on voimaa nyt varmasti moni on taas kateellinen hehhh
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html2365433Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,574751Puoluebarometri: Marinin hallituksella 7 parasta mittaustulosta
Orpon hallitusta pitää huonona 2/3 kansalaisista, joka on aika hyvin linjassa hallituspuolueiden yhteenlasketun kannatuk123589Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana2883306Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699193275Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1823189- 732840
- 652067
- 292001
- 901996