Sananlaskut 16:28: "Kierosydäminen lietsoo riitaa, juoruilija erottaa ystävykset."
Efesolaiskirje 4:29: "Älköön suustanne lähtekö sopimattomia puheita, vaan ainoastaan sellaisia, jotka rakentavat."
Sananlaskut 12:22: "Valehtelevat huulet ovat Herralle kauhistus, mutta ne, jotka toimivat totuudessa, ovat hänelle mieluisia."
Efesolaiskirje 4:25: "Luopukaa valheesta ja puhukaa totta toisillenne."
Jaakob 4:6: "Jumala on ylpeitä vastaan, mutta nöyrille hän antaa armon."
Aamen!
Sana sinulle
6
447
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kyllä totta joka sana,minä en varmasti pääse Jumalan valtakuntaan olen juoppo ja paha ihminen olen tehnyt syntiä.Olen juonut mm 19 rikosta viiniä eli ninety crimes ja himoitsen volkkareita yli kaiken tämä elämä todella syö ihmistä sisältäpäin,ei tätä halua kenellekään muutosta halua vaan turhaa se taitaa olla
- Anonyymi00002
Sopii Eskolaan
- Anonyymi00003
Sopii moneen muuhunkin paikkaan. Joka on syytön, heittäköön ensimmäisen kiven
- Anonyymi00005
Anonyymi00003 kirjoitti:
Sopii moneen muuhunkin paikkaan. Joka on syytön, heittäköön ensimmäisen kiven
Kyllä tässä parempaakin pystytään tänäpäivänä näpytinää.
- Anonyymi00004
Ihmiset näkevät ulkokuoresi, mutta Jumala näkee sydämeesi
- Anonyymi00006
Niin no totta..mutta odotahans Hans nimittäin en juo viikkoon vasta sitten pääsiäisenä onhan se paasto tärkeä elementti.Sitäpaiitsi ostin uudehkon auton jossa on voimaa nyt varmasti moni on taas kateellinen hehhh
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.3432799SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis652266Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj781939Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis651581- 1401522
- 661103
Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki1021019Raiskaukset loppumaan?
Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön253922Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!
Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li7918- 39790