Puolankala 15 kurjin kunta Suomessa

Anonyymi-ap

Puolankalan kuntajohto on onnistunut kepulaistamaan kunnan niin huonoon jamaan että valtionosuuslaskelmissa on rakas kepulainen instituutiomme 15 huonoin kunta talouden osalta. Suomeksi sanottuna valtio joutuu pumppaamaan Puolankalaan noin 2000 euroa/ vuosi/ kepulainen. Se on melko paljon se lehmien kasvatuksesta. Olisi varmaan veronmaksajilla mielessään verorahoilleen muitakin kohteita kuin suolijärviset tukiuunot.

17

646

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Todella mukava kulutella etelän vetelien verorahoja, pyörikööt vaan oravanpyörässä me nautitaan

• Anonyymi00002

Kyllähän vastikkeettomista tuista kannattaa nauttia. Elää muun Suomen kustannuksella. Kepuloida ja loisia ja kasvattaa maamme karmeaa velkakuormaa. Tulevat sukupolvet riemuitsevat puolankalan kepuloisten vastuullisen taloudenpidon tiimoilta.

• Anonyymi00003
    • Anonyymi00004

Kuoleva kylä ja viimeinen persu sammuttaa valot.
      Miksi noin,,,siksi, että muut ovat älynneet muuttaa jo aikoja sitten ja suurin duunari tolkku ei ole älynnyt.

• Anonyymi00005

Puolanka on maan paras kunta monilla eri mittareilla. Muuan elämäntapavalittaja ruikuttaa kunnes KKO:n ja KHO:n ennakkopäätökset kerä jättilaskujen hiljentää heidätkin .

• Anonyymi00007

• Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Muuan ammattivalittaja = Puolangan kepulaiset.

Valituksella on tällöin mittaamattomat seuraukset. Puolanka on muuttunut kepurikollisten ja -valittajien tyyssijana. Se tuhoaa usean sukupolven ajan kunnan maineen.

https://varjokirjuri.substack.com/p/kepulaiset-valittajat-ja-rikossyytetyt

Amattivalittajalla ottaa pattiin kun hänen valituksille haetaan KHO:sta lopullinen tuomio.

• Anonyymi00006

Kuoleva hitaasti hiipuva kylä josta jokainen joka kykenee lähtee.

• Anonyymi00009

No et ole itse lähtenyt ? Mene valittamasta vaikka ruotsiin.

• Anonyymi00013
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Minähän olen muuttanut. Kirjoitan teräviä kommenttejani Tanskan Haaparannasta.

• Anonyymi00014
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Aikoja sitten jo lähtenyt.

• Anonyymi00010

Meillä on eteenpäin menevä ja pyrkivä kunta. On tehty investointeja jne. Meillä menee oikein mukavasti, aurinko paistaa meille. Kyllä se tästä!

• Anonyymi00012

Puolankala on tosiaan dynaaminen kasvukeskus. Saattaa olla, että kun kasvu oikein räjähtää tästä käsiin niin meillä täytyy pyytää mamuja apuun, että kädet riittää.

• Anonyymi00011

Onko sulla lukihäiriö ? Kalasta.

• Anonyymi00016

Sehän on aina ollut
        Luulee itseään varsakirjuriksi. Selvä skitsofrenian alku.

• Anonyymi00015

Puolanka on paras kunta Suomessa.

• Anonyymi00017

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      97
      1615
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      54
      1083
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      420
      1031
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      166
      952
    5. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      57
      782
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      126
      762
    7. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      698
    8. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      79
      680
    9. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      655
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      57
      651
    Aihe