Puolankala 15 kurjin kunta Suomessa

Anonyymi-ap

Puolankalan kuntajohto on onnistunut kepulaistamaan kunnan niin huonoon jamaan että valtionosuuslaskelmissa on rakas kepulainen instituutiomme 15 huonoin kunta talouden osalta. Suomeksi sanottuna valtio joutuu pumppaamaan Puolankalaan noin 2000 euroa/ vuosi/ kepulainen. Se on melko paljon se lehmien kasvatuksesta. Olisi varmaan veronmaksajilla mielessään verorahoilleen muitakin kohteita kuin suolijärviset tukiuunot.

17

647

Vastaukset 17

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Todella mukava kulutella etelän vetelien verorahoja, pyörikööt vaan oravanpyörässä me nautitaan

• Anonyymi00002

Kyllähän vastikkeettomista tuista kannattaa nauttia. Elää muun Suomen kustannuksella. Kepuloida ja loisia ja kasvattaa maamme karmeaa velkakuormaa. Tulevat sukupolvet riemuitsevat puolankalan kepuloisten vastuullisen taloudenpidon tiimoilta.

• Anonyymi00003
    • Anonyymi00004

Kuoleva kylä ja viimeinen persu sammuttaa valot.
      Miksi noin,,,siksi, että muut ovat älynneet muuttaa jo aikoja sitten ja suurin duunari tolkku ei ole älynnyt.

• Anonyymi00005

Puolanka on maan paras kunta monilla eri mittareilla. Muuan elämäntapavalittaja ruikuttaa kunnes KKO:n ja KHO:n ennakkopäätökset kerä jättilaskujen hiljentää heidätkin .

• Anonyymi00007

• Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Muuan ammattivalittaja = Puolangan kepulaiset.

Valituksella on tällöin mittaamattomat seuraukset. Puolanka on muuttunut kepurikollisten ja -valittajien tyyssijana. Se tuhoaa usean sukupolven ajan kunnan maineen.

https://varjokirjuri.substack.com/p/kepulaiset-valittajat-ja-rikossyytetyt

Amattivalittajalla ottaa pattiin kun hänen valituksille haetaan KHO:sta lopullinen tuomio.

• Anonyymi00006

Kuoleva hitaasti hiipuva kylä josta jokainen joka kykenee lähtee.

• Anonyymi00009

No et ole itse lähtenyt ? Mene valittamasta vaikka ruotsiin.

• Anonyymi00013
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Minähän olen muuttanut. Kirjoitan teräviä kommenttejani Tanskan Haaparannasta.

• Anonyymi00014
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Aikoja sitten jo lähtenyt.

• Anonyymi00010

Meillä on eteenpäin menevä ja pyrkivä kunta. On tehty investointeja jne. Meillä menee oikein mukavasti, aurinko paistaa meille. Kyllä se tästä!

• Anonyymi00012

Puolankala on tosiaan dynaaminen kasvukeskus. Saattaa olla, että kun kasvu oikein räjähtää tästä käsiin niin meillä täytyy pyytää mamuja apuun, että kädet riittää.

• Anonyymi00011

Onko sulla lukihäiriö ? Kalasta.

• Anonyymi00016

Sehän on aina ollut
        Luulee itseään varsakirjuriksi. Selvä skitsofrenian alku.

• Anonyymi00015

Puolanka on paras kunta Suomessa.

• Anonyymi00017

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      109
      2260
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      896
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      70
      882
    4. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      22
      862
    5. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      835
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      548
      781
    7. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      80
      697
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      660
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      600
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      561
    Aihe