Miten saisin ystäväni hakemaan mielenterveysapua, sen sijaan että hän luulee saavansa avun lastenvalvojilta? Hänellä on poikakaveri ja luulen että poikakaveri saanut hänen pään jotenkin sekaisin. Ystäväni on siis kahden lapsen isä ja hänen seksuaalinen suuntauksensa ajoi hänet avioeroon. Hän ryhtyi käyttämääm omia lapsiaan katkeruutensa välikappaleina, mutta huomasikin, että lapsien äidin elämään myös tuli uusi henkilö, joka sittemmin sai nyös lasten huoltajuuden. Ystävälläni meni tämän vuoksi jotenkin pohja pois ja hänelle jäi sellainen vaihe päälle, että hän vain haukkuu lastenvalvojia, ettei heiltä saa mitään apua. Nyt tilanne kuitenkin se, että lapset ovat jo aikuisia ja ystäväni yhä valittaa, ettei lastenvalvojilta saa apua, vaikka näyttääkin, että hän tarvitsee kunnan mielenterveyspalvelujen apua.
Hirvittävä ongelma
51
1102
Vastaukset
- Anonyymi00006
Ei ole ystäväsi - hanki apua itsellesi!
- Anonyymi00042
Onko teillä Timo tullut ero Peten kanssa?
- Anonyymi00051
Anonyymi00042 kirjoitti:
Onko teillä Timo tullut ero Peten kanssa?
Timo on naimisissa Tiinan kanssa. Ei hän Karin puolisoa edes tunne.
- Anonyymi00007
Taas tätä samaa..Miksi sinä myöskin mieletäsi ihan sekaisin kiusaat toista joolla tosiaan on ongelma. Anna hänen olla ja lopeta osaltai mutta ongelma on hänellä Lopeta osaltasi tämä p-jauhanta.
- Anonyymi00013
Jos pystyt vaikuttamaan asiaan, tee jotakin.
- Anonyymi00047
Sellainen jonka lapsilla on uuden isän sukunimikin ei ole isä eikä äitikään Kari ei ole kumpaakaan.
- Anonyymi00048
Sellainen jonka lapsilla on virheellisesti "uuden isän" sukunimikin ei ole isä eikä äitikään Timo ei ole kumpaakaan.
- Anonyymi00050
Anonyymi00048 kirjoitti:
Sellainen jonka lapsilla on virheellisesti "uuden isän" sukunimikin ei ole isä eikä äitikään Timo ei ole kumpaakaan.
Karin ex lapsilla on uuden isänsä sukunimi täysin laillisesti. Samalla pieteetillähän uusi isä sai myös huoltajuuudenkin.Ex-isän jo yli 10 vuotta sitten narisevaan sävyyn laaditut, kirjoitusvirheitä täynnä oleva t valituskirjeet otettiin huvittuneesti AVI:ssa vastaan. Niistä saatiin hyvät naurut kahvipöytäkeskusteluihin muuteen niin kuivassa virastomaailmassa. Lämmin kiitos ex-isälle tästä.
- Anonyymi00055
Anonyymi00048 kirjoitti:
Sellainen jonka lapsilla on virheellisesti "uuden isän" sukunimikin ei ole isä eikä äitikään Timo ei ole kumpaakaan.
Sellainen jonka lapsilla on uuden isän sukunimikin ei ole isä eikä äitikään Kari ei ole kumpaakaan.
- Anonyymi00056
Anonyymi00048 kirjoitti:
Sellainen jonka lapsilla on virheellisesti "uuden isän" sukunimikin ei ole isä eikä äitikään Timo ei ole kumpaakaan.
Sellainen jonka lapsilla on laillisesti uuden isän sukunimikin on isä ja äitikin ja Timo on isä.
- Anonyymi00057
Anonyymi00056 kirjoitti:
Sellainen jonka lapsilla on laillisesti uuden isän sukunimikin on isä ja äitikin ja Timo on isä.
Sellainen jonka lapsilla ei ole laillisesti omaa sukunimeä ei ole isä eikä äitikään Kari ei ole kumpaakaan.
- Anonyymi00049
Paras ratkaisu on että näytät ystävällesi miten tehdään ja menet ite ensin hoitoon!, jos on hyvä ystävä niin tulee kyllä perässä
- Anonyymi00052
Sellainen jonka lapsilla on uuden isän sukunimikin ei ole isä eikä äitikään Kari ei ole kumpaakaan.
- Anonyymi00053
Se lasten ex isä hakee apua lastenvalvojilta, vaikka ne lapset jo aikuisia???. Melkoinen tuulihattu se ex-isä on. Homostelkoon rauhassa
- Anonyymi00054
hirvittävä ongelma on tämän ketjun aloittajalla....
- Anonyymi00059
Miten saataisiin hakemaan mielenterveys apua??
- Anonyymi00060
Anonyymi00059 kirjoitti:
Miten saataisiin hakemaan mielenterveys apua??
Ei kai se ole mikään mielenterveysongelma, että joku on huolissaan ystävästään? Onkohan sinulla itselläsi jokin narsismi, koska vaukitat, ettet ymmärrä empatiasta juurikaan?
- Anonyymi00062
Anonyymi00060 kirjoitti:
Ei kai se ole mikään mielenterveysongelma, että joku on huolissaan ystävästään? Onkohan sinulla itselläsi jokin narsismi, koska vaukitat, ettet ymmärrä empatiasta juurikaan?
Sulka taitaa olla jotain ongelmia - koska vaikutat, ettet ymmärrä empatiasta juurikaan!!
- Anonyymi00066
Ei ole yrittänyt!
- Anonyymi00069
Anonyymi00066 kirjoitti:
Ei ole yrittänyt!
Olet yrittänyt. Hae apua jostain muualta
- Anonyymi00073
Anonyymi00069 kirjoitti:
Olet yrittänyt. Hae apua jostain muualta
Ei ole yrittänyt. Mistä muualta haet apua?
- Anonyymi00075
Anonyymi00069 kirjoitti:
Olet yrittänyt. Hae apua jostain muualta
Hae itsellesi apua!
- Anonyymi00076
Anonyymi00075 kirjoitti:
Hae itsellesi apua!
Tarvitset Ksri mielenterveysapua. Voitko keskustella Peten kanssa, että saisit apua?
- Anonyymi00065
Nämä palstoja aktivoivat kyselyikäiset ovat se oikea ongelma....
- Anonyymi00068
Miten saisin Raision "lastensuojelijat" hakeutumaan hoitoon kuten psykiatri todennut heidän vieraannuttaessan lapseni ja jauhaessaaan Turun käräjäoikeudelle pelkkää paskaa 27.5.2008 lasten olosuhteista virkarikoksissa??
- Anonyymi00080
Jutteletko Ksri koskaan petelle entisestä elämästäsi eli ajasta, kun sinullä vielä oli lapsia?
- Anonyymi00082
Hyvä että olet hakenut psykiatrista apua. Hän varmaan ajattelee yhtenä hoitomuotona, että hullut ovat aina oikeassa?
- Anonyymi00084
Anonyymi00082 kirjoitti:
Hyvä että olet hakenut psykiatrista apua. Hän varmaan ajattelee yhtenä hoitomuotona, että hullut ovat aina oikeassa?
Miten saisin sinut hakemaan mielenterveys apua?
- Anonyymi00088
Miten saisin sinut hakemaan mielenterveys apua itsellesi?
- Anonyymi00094
Saat parhaiten apua hakemalla itsellesi mielenterveysapua
- Anonyymi00095
Anonyymi00094 kirjoitti:
Saat parhaiten apua hakemalla itsellesi mielenterveysapua
Saat parhaiten apua hakemalla itsellesi mielenterveysapua
- Anonyymi00081
Miten saisin sinut hakemaan mielenterveys apua?
- Anonyymi00100
Yhteystiedot,? Toteutuuko sitten lapsen etu ja lopetetaan Karin lasten vieraannuttaminen??
- Anonyymi00097
Sellainen isä joka kieltäytyy tapaamasta omia lapsiaan ja sitten kun lapset aikuisia hän alkaakin lastenvalvojien kautta hakemaan yhteyttä lapsiinsa tarvitsee paljon mielemterveusapua.
- Anonyymi00098
Onko Timo sellainen "isä",
joka varastanut Karin lapset nimiinsä? - Anonyymi00101
Anonyymi00098 kirjoitti:
Onko Timo sellainen "isä",
joka varastanut Karin lapset nimiinsä?Timon lapset eivät enää edes tunne ketään Karia.
- Anonyymi00102
Anonyymi00101 kirjoitti:
Timon lapset eivät enää edes tunne ketään Karia.
Timolla ei ole edes lapsia - Karin lapset eivät tunne ketään Timoa!
- Anonyymi00103
Anonyymi00101 kirjoitti:
Timon lapset eivät enää edes tunne ketään Karia.
Onko Timo sellainen "isä",
joka varastanut Karin lapset nimiinsä? - Anonyymi00105
Anonyymi00103 kirjoitti:
Onko Timo sellainen "isä",
joka varastanut Karin lapset nimiinsä?Ei kai se litään varastamista ole, jos lapset itse pitävät Timoa isänään, koska Kari aikanan itse kieltäytyi tapaamasta heitä. Nykyään lapset jo aikuisia eivätkä edes tunne ex-isää, Karia.
- Anonyymi00109
Anonyymi00105 kirjoitti:
Ei kai se litään varastamista ole, jos lapset itse pitävät Timoa isänään, koska Kari aikanan itse kieltäytyi tapaamasta heitä. Nykyään lapset jo aikuisia eivätkä edes tunne ex-isää, Karia.
Onko Timo sellainen "isä",
joka varastanut Karin lapset nimiinsä?
- Anonyymi00106
Timon ja Tiinan lapset ovat jo aikuisia ja he päättävät itse omat asiansa. Heitä ei kiinnosta jonkun homppelin mielenterveusongelmat, joita hän yrittää ratkoa lastenvalvojien avulla.
- Anonyymi00107
Karin ja Tiinan lapset ovat jo aikuisia ja he päättävät itse omat asiansa. Heitä ei kiinnosta jonkun homppelin mielenterveusongelmat, joita hän yrittää ratkoa lastenvalvojien avulla.
- Anonyymi00111
Anonyymi00107 kirjoitti:
Karin ja Tiinan lapset ovat jo aikuisia ja he päättävät itse omat asiansa. Heitä ei kiinnosta jonkun homppelin mielenterveusongelmat, joita hän yrittää ratkoa lastenvalvojien avulla.
Tiina on eronnut sinusta jo about 20 v sitten. Älä Kari haaveile exästä vaan keskity nyt siihen homosteluusi vaan. Exlapsillasi on jo uusi isäkin eli Tiinan mies Timo
- Anonyymi00112UUSI
Anonyymi00111 kirjoitti:
Tiina on eronnut sinusta jo about 20 v sitten. Älä Kari haaveile exästä vaan keskity nyt siihen homosteluusi vaan. Exlapsillasi on jo uusi isäkin eli Tiinan mies Timo
Kari on eronnut sinusta jo about 20 v sitten. Älä Tiina haaveile exästä vaan keskity nyt siihen homosteluusi vaan. Karilla ei ole mitään ex-lapsia ja Karin lapsilla ei ole mitään "uutta isää" Pete . Timo ei ole Karin lasten isä ja huoltaja käräjäoikeuden 2017 lainvoimaisella päätöksellä.. Tiinan hakemus Timon oheishuollosta Karin lapsiin hylätty 2)17 lapsen edun vastaisena vieraannuttamisen johdosta käräjätuomari Minni-Maro Saari 2017 ok sinvoimaisells päätöksellä- ok apsilla virheellinen sukunimi Timo!!
- Anonyymi00113UUSI
Anonyymi00111 kirjoitti:
Tiina on eronnut sinusta jo about 20 v sitten. Älä Kari haaveile exästä vaan keskity nyt siihen homosteluusi vaan. Exlapsillasi on jo uusi isäkin eli Tiinan mies Timo
Karin ja Tiinan lapset ovat jo aikuisia ja he päättävät itse omat asiansa. Heitä ei kiinnosta jonkun homppelin mielenterveusongelmat, joita hän yrittää ratkoa lastenvalvojien avulla.
- Anonyymi00114UUSI
Anonyymi00113 kirjoitti:
Karin ja Tiinan lapset ovat jo aikuisia ja he päättävät itse omat asiansa. Heitä ei kiinnosta jonkun homppelin mielenterveusongelmat, joita hän yrittää ratkoa lastenvalvojien avulla.
Kari😍Petw ja purkki tummelia =rakkauden avaimet
- Anonyymi00116UUSI
Anonyymi00114 kirjoitti:
Kari😍Petw ja purkki tummelia =rakkauden avaimet
Peitellä hirveä ongelma kun Timo ei ole Karin lasten isä, huoltaja eikä kulu Karin lasten perheeseen- lapsilla virheellinen sukunimi ja purkki tunnelia = rakkauden avzomet
- Anonyymi00117UUSI
Anonyymi00114 kirjoitti:
Kari😍Petw ja purkki tummelia =rakkauden avaimet
Karin ja Tiinan lapset ovat jo aikuisia ja he päättävät itse omat asiansa. Heitä ei kiinnosta jonkun homppelin mielenterveusongelmat, joita hän yrittää ratkoa lastenvalvojien avulla.
Ketjusta on poistettu 66 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1821800
- 108997
- 94884
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19703- 52674
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42578Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m172534Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä26511Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;193466