Nyt on aika syödä jotain kevyttä iltapalaa, joka ei kipristele mahassa, mutta unettaa mukavasti. Keitän iltapuuron tai vellin maitoon, lisäksi banaani. Hyvin pärjää aamuun saakka. Hampaiden harjaus ja sänkyyn jo yhdeksän maissa. Luen noin tunnin kirjaa ja alkaa uni painaa.
Iltapalan aika
5
139
Vastaukset
- Anonyymi00001
Makoisia unia ! Minä söin äsken samanlaisen iltapalan, mutta kauramaidon
kanssa. Teen pikakaurapuuron veteen mikrossa.- Anonyymi00002
Tein pakastemansikka-smoothia ja katson Voicea.
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Tein pakastemansikka-smoothia ja katson Voicea.
Oi mitä herkkua sinulla, minulla vain kaupan pliisua actimel jugurttijuomaa, mansikkaa kyllä siinä makuna.
- Anonyymi00005
Anonyymi00003 kirjoitti:
Oi mitä herkkua sinulla, minulla vain kaupan pliisua actimel jugurttijuomaa, mansikkaa kyllä siinä makuna.
Eikö sisällä sokeria liikaa?
- Anonyymi00004
nyt iltapala
pieni annos
kaurapuuroa,
hitusen on paha olo ,
kai pitää ottaa iltalääkkeet
nitrot ja nukahtamis pilleri puolikas,
hyvää yötä,,,,,,,,,,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,614844Puoluebarometri: Marinin hallituksella 7 parasta mittaustulosta
Orpon hallitusta pitää huonona 2/3 kansalaisista, joka on aika hyvin linjassa hallituspuolueiden yhteenlasketun kannatuk253671Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699223320- 782265
- 241879
Tekeekö hän
Tekeekö hän sinut h*lluksi ja millä tavalla? Uusi yritys, kun edellinen aloitus poistettiin.271551Laine voitti oikeudessa
Onnea Savonlinna! Laine voitti oikeudessa kuten arvelinkin ja lieköhän palaa valtaisuimelleen?401502Grahn-laasonen taas todisti millaista porukkaa
kokoomusloiset ovat...työttömät jäävät kuulemma kotiin nukkumaan kun naapuri lähtee töihin...eikös taannoin kokoomuslois3121391Puistotyöntekijät
Miksi ei siivoojia näy. Näin hyvät ilmat. Voisi kerätä roskat. Onko rahat loppu. 🤔🤔🤔141383Onko kaivatullasi iso ego? Entä sinulla?
Vaikuttaako jommankumman ego jotenkin siihen, että ette voi lähentyä?321269