Nyt on aika syödä jotain kevyttä iltapalaa, joka ei kipristele mahassa, mutta unettaa mukavasti. Keitän iltapuuron tai vellin maitoon, lisäksi banaani. Hyvin pärjää aamuun saakka. Hampaiden harjaus ja sänkyyn jo yhdeksän maissa. Luen noin tunnin kirjaa ja alkaa uni painaa.
Iltapalan aika
5
147
Vastaukset
- Anonyymi00001
Makoisia unia ! Minä söin äsken samanlaisen iltapalan, mutta kauramaidon
kanssa. Teen pikakaurapuuron veteen mikrossa.- Anonyymi00002
Tein pakastemansikka-smoothia ja katson Voicea.
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Tein pakastemansikka-smoothia ja katson Voicea.
Oi mitä herkkua sinulla, minulla vain kaupan pliisua actimel jugurttijuomaa, mansikkaa kyllä siinä makuna.
- Anonyymi00005
Anonyymi00003 kirjoitti:
Oi mitä herkkua sinulla, minulla vain kaupan pliisua actimel jugurttijuomaa, mansikkaa kyllä siinä makuna.
Eikö sisällä sokeria liikaa?
- Anonyymi00004
nyt iltapala
pieni annos
kaurapuuroa,
hitusen on paha olo ,
kai pitää ottaa iltalääkkeet
nitrot ja nukahtamis pilleri puolikas,
hyvää yötä,,,,,,,,,,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia.",305187Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/1352417- 1382092
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee531925Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1171770"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!571317Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu1661097Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."
Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää64941Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.
Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.312875Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa170771