Hei, Kertokaas, että millaisin perustein joku voi saada lähestymiskìellon omiin biologisiin lapsiinsa?
Lähestymiskiellosta
33
628
Vastaukset
- Anonyymi00010
Kysy poliisilta
- Anonyymi00023
Kuka saanut lähestymiskiellon Pete?
- Anonyymi00030
Ei Karilla lole nettihorhö Peteä kunppanina
- Anonyymi00034
Pete ja Kari kertokaa suhteestanne? Kauanko olette olleet yhdessä?
- Anonyymi00035
Anonyymi00030 kirjoitti:
Ei Karilla lole nettihorhö Peteä kunppanina
Onko Pete siis Karin mielikuvitusystävä?
- Anonyymi00041
Oletko Karin .mielikuvitus ystävä?
- Anonyymi00056
Anonyymi00041 kirjoitti:
Oletko Karin .mielikuvitus ystävä?
Oletko Timon mielikuvitus ystävä??
- Anonyymi00057
Anonyymi00035 kirjoitti:
Onko Pete siis Karin mielikuvitusystävä?
Onko Pete siis Timon mielikuvitusystävä?
Äänestä
- Anonyymi00032
Vieraannuttaminen isättömänä ja lapsettomana Pete
- Anonyymi00048
Niin ei teillä homoilla voi edes biologisista syistä olla lapsia.
- Anonyymi00055
Anonyymi00048 kirjoitti:
Niin ei teillä homoilla voi edes biologisista syistä olla lapsia.
Karilla on 2 lasta Timolla ei ole lapsia
- Anonyymi00049
Kari😍🥰Pete
- Anonyymi00054
Timo🥰🥰pete
- Anonyymi00050
Sellainen jonka lapsilla on laillisesti uuden isän sukunimikin on isä ja äitikin ja Timo on isä joka päätti asiat, nutta nyjyänhän heidän laspet jo aikuisia niin he päättävät itse asiansa
- Anonyymi00053
Sellainen jolla ei ole omia lapsia ja Karin lapsilla on laityomasti, virheellisesti "uuden isän sukunimiki", joka ei lasten isä ja huoltaja käräjäoikeuden lainvoimaisella päätöksellä 2017 vieraannuttamisen johdosta ei ole Karin lasten isä!!! Kari on isä joka päättää asiat, nutta nyjyänhän heidän laspet jo aikuisia niin he päättävät itse asiansa
- Anonyymi00051
Milloin se Raisiolainen itkijämies kertoo, miksi syyttelee lastenvalvojia ja exää omasta huonosta päätöksestään olla tapaamatta omia lapsiaan? Jos mikään laki tai päätös ei häntä koskaan estänyt tapamasta, niin miksei hän itse vaan tavannut niitä kakaroitaan?
Jos olisi aikuinen ja mies, niin ottaisi vaan vastuuta tekemisistään sen sijaan että aina jatkuvasti syyttelemässä lastenvalvojia. Ei kai lastenvalvojilla ole mitään päätäntä valtaa pelkästään vanhempien vastuulle kuuluvissa asioissa??- Anonyymi00052
Milloin se Raisiolainen vieraannuttaja itkijänainenn kertoo, miksi syyttelee lastenvalvojia ja exää omasta huonosta päätöksestään olla tapaamatta omia lapsiaan? Jos mikään laki tai päätös ei häntä koskaan estänyt tapamasta, niin miksei hän itse vaan tavannut niitä kakaroitaan?
Jos olisi aikuinen ja nainen niin ottaisi vaan vastuuta tekemisistään sen sijaan että aina jatkuvasti syyttelemässä lastenvalvojia. Ei Milloin se Raisiolainen itkijämies kertoo, miksi syyttelee lastenvalvojia ja exää omasta huonosta päätöksestään olla tapaamatta omia lapsiaan? Jos mikään laki tai päätös ei häntä koskaan estänyt tapamasta, niin miksei hän itse vaan tavannut niitä kakaroitaan?
Jos olisi aikuinen ja mies, niin ottaisi vaan vastuuta tekemisistään sen sijaan että aina jatkuvasti syyttelemässä lastenvalvojia. Ei Timolla ole mitään päätäntä valtaa pelkästään vanhempien vastuulle kuuluvissa asioissa?? - Anonyymi00058
Anonyymi00052 kirjoitti:
Milloin se Raisiolainen vieraannuttaja itkijänainenn kertoo, miksi syyttelee lastenvalvojia ja exää omasta huonosta päätöksestään olla tapaamatta omia lapsiaan? Jos mikään laki tai päätös ei häntä koskaan estänyt tapamasta, niin miksei hän itse vaan tavannut niitä kakaroitaan?
Jos olisi aikuinen ja nainen niin ottaisi vaan vastuuta tekemisistään sen sijaan että aina jatkuvasti syyttelemässä lastenvalvojia. Ei Milloin se Raisiolainen itkijämies kertoo, miksi syyttelee lastenvalvojia ja exää omasta huonosta päätöksestään olla tapaamatta omia lapsiaan? Jos mikään laki tai päätös ei häntä koskaan estänyt tapamasta, niin miksei hän itse vaan tavannut niitä kakaroitaan?
Jos olisi aikuinen ja mies, niin ottaisi vaan vastuuta tekemisistään sen sijaan että aina jatkuvasti syyttelemässä lastenvalvojia. Ei Timolla ole mitään päätäntä valtaa pelkästään vanhempien vastuulle kuuluvissa asioissa??Ei Tiina tällä palstalla käy. Hänellähän on lapsiinsä hyvät välit ja lapsilla uusi isäkin. Hanki sinäkin jo elämä itsellesi Kari.
- Anonyymi00059
Anonyymi00052 kirjoitti:
Jos olisi aikuinen ja mies, niin ottaisi vaan vastuuta tekemisistään sen sijaan että aina jatkuvasti syyttelemässä lastenvalvojia. Ei Timolla ole mitään päätäntä valtaa pelkästään vanhempien vastuulle kuuluvissa asioissa??Milloin se Raisiolainen itkijämies kertoo, miksi syyttelee lastenvalvojia ja exää omasta huonosta päätöksestään olla tapaamatta omia lapsiaan? Jos mikään laki tai päätös ei häntä koskaan estänyt tapamasta, niin miksei hän itse vaan tavannut niitä kakaroitaan?
Jos olisi aikuinen ja mies, niin ottaisi vaan vastuuta tekemisistään sen sijaan että aina jatkuvasti syyttelemässä lastenvalvojia. Ei kai lastenvalvojilla ole mitään päätäntä valtaa pelkästään vanhempien vastuulle kuuluvissa asioissa?? - Anonyymi00061UUSI
Anonyymi00059 kirjoitti:
Milloin se Raisiolainen itkijämies kertoo, miksi syyttelee lastenvalvojia ja exää omasta huonosta päätöksestään olla tapaamatta omia lapsiaan? Jos mikään laki tai päätös ei häntä koskaan estänyt tapamasta, niin miksei hän itse vaan tavannut niitä kakaroitaan?
Jos olisi aikuinen ja mies, niin ottaisi vaan vastuuta tekemisistään sen sijaan että aina jatkuvasti syyttelemässä lastenvalvojia. Ei kai lastenvalvojilla ole mitään päätäntä valtaa pelkästään vanhempien vastuulle kuuluvissa asioissa??Milloin se Raisiolainen vieraannuttaja itkijänainen kertoo, miksi syyttelee lastenvalvojia ja exää omasta huonosta päätöksestään olla tapaamatta omia lapsiaan? Jos mikään laki tai päätös ei häntä koskaan estänyt tapamasta, niin miksei hän itse vaan tavannut niitä kakaroitaan?
Jos olisi aikuinen ja nainen niin ottaisi vaan vastuuta tekemisistään sen sijaan että aina jatkuvasti syyttelemässä lasten isää..l
. Ei Milloin se Raisiolainen itkijämies kertoo, miksi syyttelee lastenvalvojia ja exää omasta huonosta päätöksestään olla tapaamatta omia lapsiaan? Jos mikään laki tai päätös ei häntä koskaan estänyt tapamasta, niin miksei hän itse vaan tavannut niitä kakaroitaan?
Jos olisi aikuinen ja nainen, niin ottaisi vaan vastuuta tekemisistään sen sijaan että aina jatkuvasti syyttelemässä lastenvalvojia. Ei kai lastenvalvojilla ole mitään päätäntä valtaa pelkästään vanhempien vastuulle kuuluvissa asioissa?? - Anonyymi00062UUSI
Anonyymi00061 kirjoitti:
Milloin se Raisiolainen vieraannuttaja itkijänainen kertoo, miksi syyttelee lastenvalvojia ja exää omasta huonosta päätöksestään olla tapaamatta omia lapsiaan? Jos mikään laki tai päätös ei häntä koskaan estänyt tapamasta, niin miksei hän itse vaan tavannut niitä kakaroitaan?
Jos olisi aikuinen ja nainen niin ottaisi vaan vastuuta tekemisistään sen sijaan että aina jatkuvasti syyttelemässä lasten isää..l
. Ei Milloin se Raisiolainen itkijämies kertoo, miksi syyttelee lastenvalvojia ja exää omasta huonosta päätöksestään olla tapaamatta omia lapsiaan? Jos mikään laki tai päätös ei häntä koskaan estänyt tapamasta, niin miksei hän itse vaan tavannut niitä kakaroitaan?
Jos olisi aikuinen ja nainen, niin ottaisi vaan vastuuta tekemisistään sen sijaan että aina jatkuvasti syyttelemässä lastenvalvojia. Ei kai lastenvalvojilla ole mitään päätäntä valtaa pelkästään vanhempien vastuulle kuuluvissa asioissa??Milloin se Raisiolainen itkijänasras vieraannuttaja kertoo, miksi syyttelee exää omasta huonosta päätöksestään olla tapaamatta omia lapsiaan? Jos mikään laki tai päätös ei häntä koskaan estänyt tapamasta, niin miksei hän itse vaan tavannut niitä kakaroitaan? Lapsella on isäkin ja sukunimi virheellinen
- Anonyymi00065UUSI
Lailinen sukunimi ei ole virheellinen heillä on isänsä sukunimi ja heillä hyvä suhde myös äitiinsäkin. Lasten vanhemilla ei siis mitään syytä valittaa mistään. Ladten ex-isä tarvitsee apua, lutta hän ei ymmärrä ettei sitä apua saa lastenvalvojilta vaan mielentetveyspalvelusta. Hae Kari apua itsellesi
- Anonyymi00066UUSI
Se ex isä melko tyhmä. Miksi hän haluaa aikuisten lasten asoita hoitaa lastenvalvojien avulla?
Ketjusta on poistettu 33 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1381319
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä38889Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad30633Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46597- 14590
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä26568- 24541
Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30536Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver17533Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .17513