Lähestymiskiellosta

Anonyymi-ap

Hei, Kertokaas, että millaisin perustein joku voi saada lähestymiskìellon omiin biologisiin lapsiinsa?

33

628

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00010

Kysy poliisilta

• Anonyymi00023

Kuka saanut lähestymiskiellon Pete?

• Anonyymi00030

Ei Karilla lole nettihorhö Peteä kunppanina

• Anonyymi00034

Pete ja Kari kertokaa suhteestanne? Kauanko olette olleet yhdessä?

• Anonyymi00035
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Ei Karilla lole nettihorhö Peteä kunppanina

Onko Pete siis Karin mielikuvitusystävä?

• Anonyymi00041

Oletko Karin .mielikuvitus ystävä?

• Anonyymi00056
        Anonyymi00041 kirjoitti:

Oletko Karin .mielikuvitus ystävä?

Oletko Timon mielikuvitus ystävä??

• Anonyymi00057
        Anonyymi00035 kirjoitti:

Onko Pete siis Karin mielikuvitusystävä?

Onko Pete siis Timon mielikuvitusystävä?

Äänestä

• Anonyymi00032

Vieraannuttaminen isättömänä ja lapsettomana Pete

• Anonyymi00048

Niin ei teillä homoilla voi edes biologisista syistä olla lapsia.

• Anonyymi00055
        Anonyymi00048 kirjoitti:

Niin ei teillä homoilla voi edes biologisista syistä olla lapsia.

Karilla on 2 lasta Timolla ei ole lapsia

• Anonyymi00049

Kari😍🥰Pete

• Anonyymi00054

Timo🥰🥰pete

• Anonyymi00050

Sellainen jonka lapsilla on laillisesti uuden isän sukunimikin on isä ja äitikin ja Timo on isä joka päätti asiat, nutta nyjyänhän heidän laspet jo aikuisia niin he päättävät itse asiansa

• Anonyymi00053

Sellainen jolla ei ole omia lapsia ja Karin lapsilla on laityomasti, virheellisesti "uuden isän sukunimiki", joka ei lasten isä ja huoltaja käräjäoikeuden lainvoimaisella päätöksellä 2017 vieraannuttamisen johdosta ei ole Karin lasten isä!!! Kari on isä joka päättää asiat, nutta nyjyänhän heidän laspet jo aikuisia niin he päättävät itse asiansa

• Anonyymi00051

Milloin se Raisiolainen itkijämies kertoo, miksi syyttelee lastenvalvojia ja exää omasta huonosta päätöksestään olla tapaamatta omia lapsiaan? Jos mikään laki tai päätös ei häntä koskaan estänyt tapamasta, niin miksei hän itse vaan tavannut niitä kakaroitaan?

Jos olisi aikuinen ja mies, niin ottaisi vaan vastuuta tekemisistään sen sijaan että aina jatkuvasti syyttelemässä lastenvalvojia. Ei kai lastenvalvojilla ole mitään päätäntä valtaa pelkästään vanhempien vastuulle kuuluvissa asioissa??

• Anonyymi00052

Milloin se Raisiolainen vieraannuttaja itkijänainenn kertoo, miksi syyttelee lastenvalvojia ja exää omasta huonosta päätöksestään olla tapaamatta omia lapsiaan? Jos mikään laki tai päätös ei häntä koskaan estänyt tapamasta, niin miksei hän itse vaan tavannut niitä kakaroitaan?

Jos olisi aikuinen ja nainen niin ottaisi vaan vastuuta tekemisistään sen sijaan että aina jatkuvasti syyttelemässä lastenvalvojia. Ei Milloin se Raisiolainen itkijämies kertoo, miksi syyttelee lastenvalvojia ja exää omasta huonosta päätöksestään olla tapaamatta omia lapsiaan? Jos mikään laki tai päätös ei häntä koskaan estänyt tapamasta, niin miksei hän itse vaan tavannut niitä kakaroitaan?

Jos olisi aikuinen ja mies, niin ottaisi vaan vastuuta tekemisistään sen sijaan että aina jatkuvasti syyttelemässä lastenvalvojia. Ei Timolla ole mitään päätäntä valtaa pelkästään vanhempien vastuulle kuuluvissa asioissa??

• Anonyymi00058
        Anonyymi00052 kirjoitti:

Milloin se Raisiolainen vieraannuttaja itkijänainenn kertoo, miksi syyttelee lastenvalvojia ja exää omasta huonosta päätöksestään olla tapaamatta omia lapsiaan? Jos mikään laki tai päätös ei häntä koskaan estänyt tapamasta, niin miksei hän itse vaan tavannut niitä kakaroitaan?

Jos olisi aikuinen ja nainen niin ottaisi vaan vastuuta tekemisistään sen sijaan että aina jatkuvasti syyttelemässä lastenvalvojia. Ei Milloin se Raisiolainen itkijämies kertoo, miksi syyttelee lastenvalvojia ja exää omasta huonosta päätöksestään olla tapaamatta omia lapsiaan? Jos mikään laki tai päätös ei häntä koskaan estänyt tapamasta, niin miksei hän itse vaan tavannut niitä kakaroitaan?

Jos olisi aikuinen ja mies, niin ottaisi vaan vastuuta tekemisistään sen sijaan että aina jatkuvasti syyttelemässä lastenvalvojia. Ei Timolla ole mitään päätäntä valtaa pelkästään vanhempien vastuulle kuuluvissa asioissa??

Ei Tiina tällä palstalla käy. Hänellähän on lapsiinsä hyvät välit ja lapsilla uusi isäkin. Hanki sinäkin jo elämä itsellesi Kari.

• Anonyymi00059
        Anonyymi00052 kirjoitti:

Milloin se Raisiolainen itkijämies kertoo, miksi syyttelee lastenvalvojia ja exää omasta huonosta päätöksestään olla tapaamatta omia lapsiaan? Jos mikään laki tai päätös ei häntä koskaan estänyt tapamasta, niin miksei hän itse vaan tavannut niitä kakaroitaan?

Jos olisi aikuinen ja mies, niin ottaisi vaan vastuuta tekemisistään sen sijaan että aina jatkuvasti syyttelemässä lastenvalvojia. Ei kai lastenvalvojilla ole mitään päätäntä valtaa pelkästään vanhempien vastuulle kuuluvissa asioissa??

• Anonyymi00061
        UUSI
        Anonyymi00059 kirjoitti:

Milloin se Raisiolainen vieraannuttaja itkijänainen kertoo, miksi syyttelee lastenvalvojia ja exää omasta huonosta päätöksestään olla tapaamatta omia lapsiaan? Jos mikään laki tai päätös ei häntä koskaan estänyt tapamasta, niin miksei hän itse vaan tavannut niitä kakaroitaan?

Jos olisi aikuinen ja nainen niin ottaisi vaan vastuuta tekemisistään sen sijaan että aina jatkuvasti syyttelemässä lasten isää..l
        . Ei Milloin se Raisiolainen itkijämies kertoo, miksi syyttelee lastenvalvojia ja exää omasta huonosta päätöksestään olla tapaamatta omia lapsiaan? Jos mikään laki tai päätös ei häntä koskaan estänyt tapamasta, niin miksei hän itse vaan tavannut niitä kakaroitaan?

Jos olisi aikuinen ja nainen, niin ottaisi vaan vastuuta tekemisistään sen sijaan että aina jatkuvasti syyttelemässä lastenvalvojia. Ei kai lastenvalvojilla ole mitään päätäntä valtaa pelkästään vanhempien vastuulle kuuluvissa asioissa??

• Anonyymi00062
        UUSI
        Anonyymi00061 kirjoitti:

Milloin se Raisiolainen vieraannuttaja itkijänainen kertoo, miksi syyttelee lastenvalvojia ja exää omasta huonosta päätöksestään olla tapaamatta omia lapsiaan? Jos mikään laki tai päätös ei häntä koskaan estänyt tapamasta, niin miksei hän itse vaan tavannut niitä kakaroitaan?

Jos olisi aikuinen ja nainen niin ottaisi vaan vastuuta tekemisistään sen sijaan että aina jatkuvasti syyttelemässä lasten isää..l
        . Ei Milloin se Raisiolainen itkijämies kertoo, miksi syyttelee lastenvalvojia ja exää omasta huonosta päätöksestään olla tapaamatta omia lapsiaan? Jos mikään laki tai päätös ei häntä koskaan estänyt tapamasta, niin miksei hän itse vaan tavannut niitä kakaroitaan?

Jos olisi aikuinen ja nainen, niin ottaisi vaan vastuuta tekemisistään sen sijaan että aina jatkuvasti syyttelemässä lastenvalvojia. Ei kai lastenvalvojilla ole mitään päätäntä valtaa pelkästään vanhempien vastuulle kuuluvissa asioissa??

Milloin se Raisiolainen itkijänasras vieraannuttaja kertoo, miksi syyttelee exää omasta huonosta päätöksestään olla tapaamatta omia lapsiaan? Jos mikään laki tai päätös ei häntä koskaan estänyt tapamasta, niin miksei hän itse vaan tavannut niitä kakaroitaan? Lapsella on isäkin ja sukunimi virheellinen

• Anonyymi00065
      UUSI

Lailinen sukunimi ei ole virheellinen heillä on isänsä sukunimi ja heillä hyvä suhde myös äitiinsäkin. Lasten vanhemilla ei siis mitään syytä valittaa mistään. Ladten ex-isä tarvitsee apua, lutta hän ei ymmärrä ettei sitä apua saa lastenvalvojilta vaan mielentetveyspalvelusta. Hae Kari apua itsellesi

• Anonyymi00066
        UUSI

Se ex isä melko tyhmä. Miksi hän haluaa aikuisten lasten asoita hoitaa lastenvalvojien avulla?

Ketjusta on poistettu 33 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      138
      1329
    2. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      39
      916
    3. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      32
      644
    4. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      600
    5. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      597
    6. Miksi Lapset kiusaa yöllä

Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      26
      578
    7. Ajatteletko ollenkaan minua

Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott
      Ikävä
      30
      557
    8. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      25
      555
    9. Sama ransetti taas!

Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      17
      543
    10. Viimeinen lankafest

Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      17
      523
    Aihe