EMINEM LOPETTAA!!!

bling_gangsta

mä järkytyin suuresti ku luin lehdestä että eminem on lopettamassa!!! se ei saa tehä sitä...

11

1041

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • maissis

      mä järkytyin kanssa suuresti tästä uutisesta enkä voi oikeen sulattaa sitä...kyllähän tää toisaalta oli odotettavissa, koska eminem sano the eminem shown jälkeen, että se tekee vielä yhen tai kaks levyy ja lopettaa sitten. mä en vaan jaksanu ottaa sitä todesta sillon. encore oli mulle vielä pettymys...aina ei voi voittaa.

      • eminemfani

        minä olen samaa mieltä kanssasi.olen ollut eminemin suuri fani jo kauan...haluaisin todella että hän jatkaisi vielä.järkytyin täysin kun näin tämän viestin =(


    • vaan

      Äijä on tosi onneton paska, kuten rapmusiikki muutenkin..

    • sobeli

      Tekstiteeveellä luki hänen ilmoittaneen, että lopettaa siksi koska on saavuttanut urallaan kaiken mistä on haaveillutkin. Eli, rahaa ja mainetta. Siinä kaikki, ei kiinnosta pätkän vertaa mitä fanit ajattelee. Ei uusia levyjä, ja ennen kaikkea ei enää keikkoja. Fanit jätetään nuolemaan näppejään ja itse vietetään rikasta elämää. Tämä on malliesimerkki siitä mistä rapissa on kyse: rahasta, ei suinkaan itse 'musiikista'. Elkää nyt käsittäkö väärin, kaikki musiikkiin liittyvähän on bisnestä, mutta sentään moni kunnon muusikko tekee paljon kiertueita ja ilahduttaa fanejaan.

      Eli näin lopuksi voisin todeta: se on vaan niin räppäri.

      • ihqeminen

        Haha toi oli hauska...Julma eminemmi ku ei tyydytä vanejaan...


    • Minä

      mä rakastan sitä miestä xD se ei saa lopettaa, mutta onneksi on cd:t ja muut musat. EMINEM, I LOVE YOU!!! EMINEM ON PARAS. AINA JA IKUISESTI

    • shade 14

      siinä kävikin niin että eminem ei lopetakkaan. hän on itse kieltänyt koko jutun ja on sanonut sen olevan juorulehtien roskapuhetta!

      • Jerry Low

        Ei embbu lopeta vielä! Eminem D-12 bändin artisti PROOF on vain näin kertonut,ja Shady kiistää koko jutun! Ja juoru lehdet on huhunnu että miks Shadyn kiertue peruuntu,ni tässä on vastaus:EMINEMIL ON HIRVEE STRESSI NI SE OLI OSTANUT KUULEMMA 30 DOLLARIL UNILÄKKEITÄ!

        Ja tääki voi vähän valsta asiaa: SILTÄ ON TULOSSA JOSKUS VUONNA 2005 "THE FUNERAL" ALBUMI!!


    • Shadyfan

      Mä en usko et eminem lopettaa kaiken. Hänel on nii paljo faneja. Ei hän voi. Se ois tyhmä teko.

    • light.moon

      Älä nyt noin kauheesti sure eminemin lopetus aikeita.Voi olla että se joskus vielä jatkaa.:)
      *Haleja*

      • Lil Man

        ei se lopeta uraansa. se tarkotti että se pitää taukoo omasta musiikistaan eli ei se sillon lopeta uraansa. KAHJOT


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1877
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1719
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1574
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1286
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1224
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1222
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1186
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      9
      1170
    9. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1161
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      9
      1150
    Aihe