12” vanne 8” leveys renkaassa ja 26” kokonais korkeus edessä mitäs jos 11” leveyteen muutan? Takana on jo tämä koko 11” levyisenä. Mitä ongelmaa ajoon tulee? Mahtuu kyllä pyörimään myös joustoliikkeissä. Pääasiassa työkäyttöä metsä möyrintää puukärryt perässä on mönkijän elämä. Osin pehmeä maasto jolloin kantavuus uppoamattomuus hiukan paranee mutta kyllä se ulkonäkökin on mukavempi. Alkaa olla vaihtokunnossa renkaat niin samallahan tuo menisi. Joskus muista netissä olleen myös edessä ja takana 12” levyiset ja sekin on mietittävä mutta mitä ongelmaa 12” leveys tämmöisessä metsä pehmeä maa käytössä on? Ohjaustehostin varmaan joutuu kovemmalle mutta siihenhän voi kudkin ajokäyttäytyminen myös vaikuttaa. Asfalttia on vain lyhyet siirtymät ei ns leikkimistä kylillä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja210974Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49834- 73731
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "191703- 64623
- 64556
- 44518
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2493- 77483
- 36479