Mikä on isoin kyrpä minkä ootte ikinä nähny.

Anonyymi-ap

Tässä mun tarina.
Oon 16 ja harrastan koripalloa, meillä oli 2vk sit vieraspeli. Meiän joukkueella ja vastustajien joukkueella oli omat pukuhuoneet mutta yhteinen suihkutila. Sit ku olin suihkussa nii sinne tuli yks vastustajien pelaaja (tummaihonen, melkein 2m pitkä, laiha) jolla oli vielä siinä kohtaa löysänä mutta silti varmaa 15cm. Sit just ku olin lähössä pois nii katoin viel taakse ja näin et sille oli tullu stondis ja se oli oikeesti varmaan 25cm pitkä.

Kertokaa vaa teijänki tarinat!

23

1208

Vastaukset 23

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

VT kerrotaan suurijäsenisistä nuubialaisista , joilla on onj äsen kuin aasilla.

• Anonyymi00013

Silti kai ne naiset sanoo "musta tuntuu".

• Anonyymi00002

Pukkarissa oon joskus nähnyt aika isoja mutta en tietty osaa sanoo minkä kokosia ne on ollu.

• Anonyymi00003

Toisten muniako te siel vahtaatte.

• Anonyymi00005

Toki, ne on mielenkiintosia.

• Anonyymi00016

Hagahsaaaa😂😂😂😂😂

• Anonyymi00004

Ei pidä heilutella persettä mustille, tiedä mitä vielä tekevät.

• Anonyymi00006

Isoin minkä oon nähny on 7 cm.

• Anonyymi00007

Mun kaverilla on 12cm.

• Anonyymi00008

Varmaan joku 17-18 cm löysänä ja hemmetin paksu. Yksi joukkuekaveri.

• Anonyymi00009

Tänään uimassa ja saunaan tuli joku 14-15v kundi sillä näkyi tosi kookas pili. En tiiä oliko pieni stondis. Sillä oli 16cm arvio. Ihan vähän karvoja.

• Anonyymi00011

Joskus nähny uimahallis jotaki vsstaavii ja se et on vasta vähän karvoja vielä korostaa sen kokoo. Se kundi oli varmaan ylpee isosta kalustaan!

• Anonyymi00010

Mulla on ihan täysin lepotilassa 12cm ja aina kun joutuu olemaan alasti jossain niin väkisin turpoo ja meinaa tulla puolistondis. Sillon on n. 15cm. Vähän noloa mut samaan aikaan jotenki vähän kiihottavaa kun huomaa että itellä on yleensä isoimmasta päästä kulli. Mut on kyllä isompiakin näkynyt joskus. Sekasaunassa vaikee olla kun esim. Kaverin kuuma muija tuijottelee ihan avoimesti. Kaverilla on paljon pienempi.

• Anonyymi00012

Jäbäl kunnon lerssi! Oha se varmaa kiihottavaa ku tietää et on porukan isoin ja sit ku jotkut avoimesti tuijottaa. Ooks sä kui vanha sit?

• Anonyymi00017

Hevosen...

• Anonyymi00018

isoin on varmaa yhen mun luokkalaiseni jonka näin kouluuinneissa. Se on semmonen äijä et näyttää siltä et sil ois joka 3cm minimuna mut sil oli oikeesti varmaan yli 15cm kovana. ollaan molemmat 12

• Anonyymi00019

Wow sun kaverillas tosi iso! 😮 Onks sil iso kans kun levossa? Millane sulla on?

• Anonyymi00020

Isoin on varmaa mun isoveljen, oon siis ite 14v ja isoveli 16v, mulla on 15cm mutta isoveljellä on kovana melkein 20cm vaikka löysänä mulla on sitä isompi.

• Anonyymi00021

Ooks mitannu paljo sul löysänä?

• Anonyymi00023

Mun kaverilla 15v sillä on 16cm muutama karva tullut vasta.

• Anonyymi00024

se mikä sun mutsillas oli ku viimeks nähtiin

• Anonyymi00025

täällä 22/6 vois vähä avata

• Anonyymi00026

suljen

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi

Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va
      Maailman menoa
      334
      1346
    2. Sysmän "ilon päivä"

Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan
      Sysmä
      77
      936
    3. Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä

Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä
      Ikävä
      61
      823
    4. Timo Vornanen.

On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.
      Maailman menoa
      68
      779
    5. Pakko myöntää mies

En mä aina ihan rehellinen sulle ollut
      Ikävä
      120
      693
    6. Riitastako pelastaja

Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt
      Kemijärvi
      44
      689
    7. Joka ilta mietin

sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka
      Ikävä
      38
      682
    8. Mikä kaivatullesi

On tärkeintä elämässään?
      Ikävä
      49
      648
    9. mielikuva

Mitä luulet hänen ajattelevan sinusta?
      Ikävä
      50
      606
    10. Luottamus

Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.
      Ikävä
      95
      552
    11. 45
      537
    12. Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki

Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K
      Viihde ja kulttuuri
      9
      526
    13. 32
      521
    14. Kadutko mies sitä miten reagoit?

..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺
      Ikävä
      48
      515
    15. Kylypylä mätänee

Kuka sotki uimaaltaan bakteereilla
      Suomussalmi
      25
      515
    16. En voi kertoa meistä kenellekään

Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o
      Ikävä
      32
      492
    17. Millaisen talvitakin haluaisit?

Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain
      Sinkut
      84
      485
    18. Olisitko nainen ihan nolona

Jos et saisikaan sitä nousemaan...
      Sinkut
      79
      457
    19. Onko kahvila Retro samalla pub???

Netin mukaan anniskeluoikeudet. Käykö tuolla kaljoitteluporukkaa? Onko iltaviihdettä? Olen muuttamassa marraskuussa Kuhm
      Kuhmo
      8
      447
    20. Onko mulla vielä mahkuja saada sinut M nainen

Sano joku prosenttiluku?
      Ikävä
      44
      425
    Aihe