Mikä on isoin kyrpä minkä ootte ikinä nähny.

Anonyymi-ap

Tässä mun tarina.
Oon 16 ja harrastan koripalloa, meillä oli 2vk sit vieraspeli. Meiän joukkueella ja vastustajien joukkueella oli omat pukuhuoneet mutta yhteinen suihkutila. Sit ku olin suihkussa nii sinne tuli yks vastustajien pelaaja (tummaihonen, melkein 2m pitkä, laiha) jolla oli vielä siinä kohtaa löysänä mutta silti varmaa 15cm. Sit just ku olin lähössä pois nii katoin viel taakse ja näin et sille oli tullu stondis ja se oli oikeesti varmaan 25cm pitkä.

Kertokaa vaa teijänki tarinat!

20

977

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

VT kerrotaan suurijäsenisistä nuubialaisista , joilla on onj äsen kuin aasilla.

• Anonyymi00013

Silti kai ne naiset sanoo "musta tuntuu".

• Anonyymi00002

Pukkarissa oon joskus nähnyt aika isoja mutta en tietty osaa sanoo minkä kokosia ne on ollu.

• Anonyymi00003

Toisten muniako te siel vahtaatte.

• Anonyymi00005

Toki, ne on mielenkiintosia.

• Anonyymi00016

Hagahsaaaa😂😂😂😂😂

• Anonyymi00004

Ei pidä heilutella persettä mustille, tiedä mitä vielä tekevät.

• Anonyymi00006

Isoin minkä oon nähny on 7 cm.

• Anonyymi00007

Mun kaverilla on 12cm.

• Anonyymi00008

Varmaan joku 17-18 cm löysänä ja hemmetin paksu. Yksi joukkuekaveri.

• Anonyymi00009

Tänään uimassa ja saunaan tuli joku 14-15v kundi sillä näkyi tosi kookas pili. En tiiä oliko pieni stondis. Sillä oli 16cm arvio. Ihan vähän karvoja.

• Anonyymi00011

Joskus nähny uimahallis jotaki vsstaavii ja se et on vasta vähän karvoja vielä korostaa sen kokoo. Se kundi oli varmaan ylpee isosta kalustaan!

• Anonyymi00010

Mulla on ihan täysin lepotilassa 12cm ja aina kun joutuu olemaan alasti jossain niin väkisin turpoo ja meinaa tulla puolistondis. Sillon on n. 15cm. Vähän noloa mut samaan aikaan jotenki vähän kiihottavaa kun huomaa että itellä on yleensä isoimmasta päästä kulli. Mut on kyllä isompiakin näkynyt joskus. Sekasaunassa vaikee olla kun esim. Kaverin kuuma muija tuijottelee ihan avoimesti. Kaverilla on paljon pienempi.

• Anonyymi00012

Jäbäl kunnon lerssi! Oha se varmaa kiihottavaa ku tietää et on porukan isoin ja sit ku jotkut avoimesti tuijottaa. Ooks sä kui vanha sit?

• Anonyymi00017

Hevosen...

• Anonyymi00018

isoin on varmaa yhen mun luokkalaiseni jonka näin kouluuinneissa. Se on semmonen äijä et näyttää siltä et sil ois joka 3cm minimuna mut sil oli oikeesti varmaan yli 15cm kovana. ollaan molemmat 12

• Anonyymi00019

Wow sun kaverillas tosi iso! 😮 Onks sil iso kans kun levossa? Millane sulla on?

• Anonyymi00020

Isoin on varmaa mun isoveljen, oon siis ite 14v ja isoveli 16v, mulla on 15cm mutta isoveljellä on kovana melkein 20cm vaikka löysänä mulla on sitä isompi.

• Anonyymi00021

Ooks mitannu paljo sul löysänä?

• Anonyymi00023

Mun kaverilla 15v sillä on 16cm muutama karva tullut vasta.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tahtuu Kasperi Viita/Suviviita

Poliisia ja ambulanssia iso määrä.
      Seinäjoki
      101
      4954
    2. Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe

Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.
      Maailman menoa
      250
      2037
    3. Mikä on kaivattusi

ammatti?
      Ikävä
      89
      1673
    4. Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste

Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan
      Kaste
      240
      1190
    5. Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?

Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.
      Maailman menoa
      337
      1163
    6. Kaipaatko nainen

Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd
      Ikävä
      105
      1100
    7. Onko kaivattusi ulkonäkö

tarpeeksi miellyttävä? 🥕
      Ikävä
      50
      1099
    8. Nojatuoli !

Uutta kehiin, kun edellinen pikavauhtia täyttyi, pitäisikö kiittää näitä asian jouduttaneita? Pilvet leijaa, sadetta en
      80 plus
      148
      1070
    9. Mökille pariksi viikoksi hänen kanssaan

Ei teknologialaitteita. Niin ❤️
      Ikävä
      111
      1029
    10. Milloin ymmärsit

Milloin tunnistit, että sinulle kirjoitetaan ja kuka kirjoittaa? Tarkka päivämäärä ja kellonaika 😉 Önnönnöö, jos ei os
      Ikävä
      85
      984
    Aihe