Biseksuaalille kävisi trans- eli feminiininen poika parhaiten kumppaniksi. Ei niin, että kunhan joku kundi vain vetäisi dragit ylleen niin that’s that, vaan aidosti ja luonnollisesti miesten ja naisten muotoja ja ominaisuuksia yhdistävä kaveri. Olisi sekä varreltaan että persoonallisuudeltaan joustava ja pehmeäkäytöksinen kuin nainen (siis aidosti, ei roolia vetäen), passiivinen ja alistuva, mutta samalla kuitenkin selvästi myös urospuolinen niin, että ei aivan niin kuin aikuisviihdeteollisuudesta kaikille tuttu nk. Shemale-tyyppi.
Vastaukset 4
- Anonyymi00001
Niinhän sinä luulet. Naiset naisina ja miehet miehinä, kiitos. Muu "välimuoto" kertoo vain vakavista mt-ongelmista, joita ei ole osannut käsitellä sekä epäkypsyydestä ja nepsyydestä.
- Anonyymi00002
Sä olet oikeesti homo mutta uskottelet itsellesi muuta.
- Anonyymi00003
Tämä on sama kuin violetin tarjoaminen sellaiselle, jonka lempivärit ovat punainen ja sininen.
Oletko idiootti? - Anonyymi00006
Paljon on jo leikattukin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761550
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.100758En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203588- 48546
- 126546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25493