Maatalouden tuet.

Anonyymi-ap

17

1718

Vastaukset 17

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Pitää olla pelit, pensselit ja mersut. Suomi ei pyöri jos ei saada mehtäläisille kinkkusiivuja leivän päälle

• Anonyymi00002

Niin 2:n miljardin sosiaalitukiloilla, paljonko tulee viljeliää kohden.

• Anonyymi00003

Joo tuet pois ja tuotteille oikea hinta kun ne tilalta lähtee.

• Anonyymi00004

Tais lähteä kalatkin järvestä....

• Anonyymi00005

Sinäkin syöt joka päivä ja auot täällä päästäsi. Olet nolo. Maataloustuet on kuluttajahinta tukia jotta sinä pystyt ostamaan ruokasi.

• Anonyymi00008

EU-tuki on aika uusi keksintö. Syöty on tuhansia vuosia ennen tukiakin.

• Anonyymi00006

Maataloustukia maksetaan ,jotta ruokakassin hinta pysyy vakaana ja saatavuus ei vaihtele. Viljelijä tekee työtä muiden yrittäjien tapaan rutkasti enemmän kuin keskiverto kansalainen, Joka muuta väittää on joko tietämätön tai kateellinen muuten vain. Viljelijän ammatti on nimittäin yksi hienoimmista, ja meistä jokainen tarvitsee myös toinen toistemme palveluksia ja työn tuloksia .

• Anonyymi00007

Maaanviljelijöillä on nyt valtava kriisi menossa, eräs viljeliä osti yli 100 tonnin traktorin ja kuukauden kuluttua siitä 60 tonnin sähköauton, harmi kun menee niin huonosti.

• Anonyymi00009

niin tukia maksetaan ....
      mutta kun tuotettu tuote maito , liha , vilja lähtee tilalta niin siihen on saatava lisää hintaa
      niin paljon että tuet on tarpeettomia mutta tiedän että se on mahdotonta .. .

• Anonyymi00010

Ei viljelijöillä huonosti mene, tuloksen kyllä saa näyttämään miinukselta vaikka olisi miljardin tulot. MTK syytää kansalle propakandaa niin kuin Venäjällä.

• Anonyymi00011

Kunnan luottamushenkilöistä taitaa aika suuri joukko saada erilaisia maataloustukia, viljeli eli ei. Se on pois päätyönään maataloutta harjoittavilta. Tuet ovat julkisia ja niiden saajia voi käydä vilkuilemassa, niin livenä kuin julkaistuista tilastoista nimineen.

• Anonyymi00012

Ne olisi hyvä julkaista Viispiikkisessä niin veronmaksajat tietäisi kaikki loisijat.

• Anonyymi00013

Erittäin näinkin!

• Anonyymi00014

Yhtä asiaa en ymmärrä. Maanviljelijä niittää kerran tai kaksi kesässä heinät ja ne jätetään maahan märäntymään. Ja tästä työstä ilmeisesti maksetaan jotain tukea, ihan pähkähullut touhua? Voisko joku vähän valaista asiaa?

• Anonyymi00015

Viljelijät saavat vuosittain 1,9 MILJARDIA josta Suomen veronmaksajat maksaa noin 700 miljoonaa. Tuensaajia on noin 55 tuhatta, joten kelpo potti pekkaa päälle, ja palkan päälle.

• Anonyymi00016
      • Anonyymi00017

Kannattavaa bisnestä täytyy olla. Pitäähän nyt aikuisen vauvan vielä maitoa saada..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      154
      1412
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      128
      1140
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      216
      849
    4. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      64
      772
    5. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      57
      642
    6. Annan aikaa jos sitä vielä tarvit

mutta loputonta odottamista en kestä. Naiselle
      Ikävä
      52
      562
    7. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      34
      554
    8. Martina avaa suhdettaan

IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      187
      548
    9. 44
      534
    10. En osaa kirjoittaa sulle edes anteeksipyyntöä

Koska en tiedä miten voit. Olen hieman kauhuissani ja järkyttynyt, jos olen sinua ahdistanut. Tunteiden prosessointi o
      Ikävä
      29
      532
    Aihe