Maatalouden tuet.

Anonyymi-ap

17

1669

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Pitää olla pelit, pensselit ja mersut. Suomi ei pyöri jos ei saada mehtäläisille kinkkusiivuja leivän päälle

    • Anonyymi00002

      Niin 2:n miljardin sosiaalitukiloilla, paljonko tulee viljeliää kohden.

    • Anonyymi00003

      Joo tuet pois ja tuotteille oikea hinta kun ne tilalta lähtee.

    • Anonyymi00004

      Tais lähteä kalatkin järvestä....

    • Anonyymi00005

      Sinäkin syöt joka päivä ja auot täällä päästäsi. Olet nolo. Maataloustuet on kuluttajahinta tukia jotta sinä pystyt ostamaan ruokasi.

      • Anonyymi00008

        EU-tuki on aika uusi keksintö. Syöty on tuhansia vuosia ennen tukiakin.


    • Anonyymi00006

      Maataloustukia maksetaan ,jotta ruokakassin hinta pysyy vakaana ja saatavuus ei vaihtele. Viljelijä tekee työtä muiden yrittäjien tapaan rutkasti enemmän kuin keskiverto kansalainen, Joka muuta väittää on joko tietämätön tai kateellinen muuten vain. Viljelijän ammatti on nimittäin yksi hienoimmista, ja meistä jokainen tarvitsee myös toinen toistemme palveluksia ja työn tuloksia .

    • Anonyymi00007

      Maaanviljelijöillä on nyt valtava kriisi menossa, eräs viljeliä osti yli 100 tonnin traktorin ja kuukauden kuluttua siitä 60 tonnin sähköauton, harmi kun menee niin huonosti.

    • Anonyymi00009

      niin tukia maksetaan ....
      mutta kun tuotettu tuote maito , liha , vilja lähtee tilalta niin siihen on saatava lisää hintaa
      niin paljon että tuet on tarpeettomia mutta tiedän että se on mahdotonta .. .

    • Anonyymi00010

      Ei viljelijöillä huonosti mene, tuloksen kyllä saa näyttämään miinukselta vaikka olisi miljardin tulot. MTK syytää kansalle propakandaa niin kuin Venäjällä.

    • Anonyymi00011

      Kunnan luottamushenkilöistä taitaa aika suuri joukko saada erilaisia maataloustukia, viljeli eli ei. Se on pois päätyönään maataloutta harjoittavilta. Tuet ovat julkisia ja niiden saajia voi käydä vilkuilemassa, niin livenä kuin julkaistuista tilastoista nimineen.

    • Anonyymi00012

      Ne olisi hyvä julkaista Viispiikkisessä niin veronmaksajat tietäisi kaikki loisijat.

    • Anonyymi00013

      Erittäin näinkin!

    • Anonyymi00014

      Yhtä asiaa en ymmärrä. Maanviljelijä niittää kerran tai kaksi kesässä heinät ja ne jätetään maahan märäntymään. Ja tästä työstä ilmeisesti maksetaan jotain tukea, ihan pähkähullut touhua? Voisko joku vähän valaista asiaa?

    • Anonyymi00015

      Viljelijät saavat vuosittain 1,9 MILJARDIA josta Suomen veronmaksajat maksaa noin 700 miljoonaa. Tuensaajia on noin 55 tuhatta, joten kelpo potti pekkaa päälle, ja palkan päälle.

    • Anonyymi00016
      • Anonyymi00017

        Kannattavaa bisnestä täytyy olla. Pitäähän nyt aikuisen vauvan vielä maitoa saada..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      62
      905
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      694
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      670
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      36
      621
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      39
      620
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      86
      547
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      110
      535
    8. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      37
      475
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      70
      446
    Aihe