onko kokemuksia? onko esim. loftis, villitys ja leipätehdas ihan kamalia asuntoja?
voas asunnot?
7
4333
Vastaukset
- rulettaa
pari kaveria asui aikoinaan leipä tehtaalla yläkerrassa. mun mielestä se oli sika makee kämppä. asunto oli kahdessa kerroksessa. alhaalla oli vaaltava tupakeittiö, ja ylhäällä ainaskin yks makkari en muista oliko toista. miinus puolena oli asunnon yläkertaan menevä kierre portaikko, se oli ahdas. joutui viemään sängyt katon kautta, mutta se onnistui helposti. VOASillahan on kalliit vuokrat verrattuna yksityisiin.
- sähköpääkeskus
Mitä on kokemuksia nii tiputat nuppineulan lattialle nii suurinpiirtein kuuluu toiseen asuntoon. Eli ohusteta vaneeristako seinät tehty vai...
- aabel..
villitys = ei kiitos!!!
muutin sielt pois about 4 kk sit...ihan kauhee paikka...pienet kämpät...siis yli yli yli pienet.
Sit siel asuu "kakaroita" jotka vaan pilaa ja tuhoaa kaiken...Koko ajan pitää piirtää ja maalata jotain hissiin ja seinille..huh huh...Ja sit siel asuu yli rumia ihmisiä..=) No se ei varmaan sua haittaa...mut aattelin ny silti ilmoittaa...Sit yks juttu viel..kesäisin mun kämppä oli niin ku sauna...huh huh se oli tuskasta.. - Valtsikka
Leipis on ok. Sijainti hyvä joka suuntaan, tilaa on ainakin yksiössä riittävästi. Vuokrat korkeat, mutta kyseessä on koko asumiskustannus (vesi. sähkö, netti)
Miinuksena joku voi pitää, että alakerran yökerhosta kuuluu musiikkia kepela, mutta itse en ole huomannut mitään..:) - Muutan pois kohta
VOAS -asunnot...
Jos aiot opiskella ja lukea aineitasi rauhallisessa asuntoympäristössä, niin ÄLÄ HERRAN JUMALA IKINÄ MUUTA VOASin OPISKELIJA-ASUNTOIHIN.
Opiskelurauhaa ei ole, eikä sitä saa, vaikka valittaisi esim. jonkun nouriso-spurgulauman riehumisesta naapurissa/naapurustossa. VOAS ei paskaakaan välitä siitä, että häiritäänkö sinun opiskeluitasi tai ei.
Voasin asunnoissa on kaikki vaasan alueen sosiaalipummit, juopot, vankilastapäässeet, nistit, eriväriset varkaat ja kyseenalaiset aktivistit. Palosaaren opiskelija-asunntolassa tapahtui tappo puukolla 2012. Vaasan opiskelija-asunnoista tämä epäsosiaalinen aines paiskoo kaikkea mahdollista jätettä jalkakäytäville ja ajoradoille, niin lasipulloja, oksennusta, sylkeä, virtsaa, ruokaa, palavia tupakantumppeja.
Itse olen opiskelija ja asun voasin asunnossa. Olen valitettavasti tämän edellämainitun paskan kokenut ja nähnyt. - juhhh2
Itse VOAS:n vuokraamassa asunnossa asuneena voin mainita, että Melaniemi on yksi mukavimmista paikoista asua. Bussiyhteys kulkee hyvin, eikä pitkä matka kauppoihin, jos jaksaa jalkojaan käyttää ;)
- Vaasas
Osa keskustan Kämpistä hyviä. Esimerkiksi Kirkkopuistikko,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup324611Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene152588Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko252425Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su552317- 321787
Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla321611Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi731496Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?501295- 661294
- 821241