Kokemuksia Honda VT 1100 Shadow-pyöristä?
Ajettavuus kaupungissa/matka-ajossa, tyyppiviat, kulutus, koneen teho/vääntö...?
Honda VT 1100 Shadow-eri mallit
7
5841
Vastaukset
- jiijii
tietoja eri vuosimalleista. http://www.motorbikes.be/en/Honda/2000/VT 1100 C2 Shadow Sabre/
- PAPLOV
IKILIIKKUJA OMA ON 1996 JA KULKEE HIENOSTI EIKÄ OLE MURHEITA KESTÄVÄ KEVYT JA HYVÄ AJOASENTO
- Justu
matkallekin. Tulin juuri euroopan turneelta n.6600km eikä valittamista. Kulutus n.5.5 ltr/100km
autobaanalla sain kulumaan yli 8ltr/100km. Tyyppivioista en ole kuullut itse olen ajanut nykyisellä n57thkm ilman ongelmia- sukeli
mun shadowilla on ajettu 105.000 km, eikä mitään vikaa. mulla on ollut se jo 8 vuotta ja vaan kerran vaihtanut siihen sähköosan. ihmeen kestävä on pyörä
- Poika varjoisalta kujalta
sukeli kirjoitti:
mun shadowilla on ajettu 105.000 km, eikä mitään vikaa. mulla on ollut se jo 8 vuotta ja vaan kerran vaihtanut siihen sähköosan. ihmeen kestävä on pyörä
Hommasitko uutena, mikä vm?
- sukeli
sukeli kirjoitti:
vuosimalli on 90. ostin ekalta omistajalta
750cc Black Spirit uskoisin et on kestävä siinä ei ole mitään hilavitkuttimia on vain ne pakolliset kuviot.Onviellä sisään ajo vaiheessa joten aika näyttää onko vain usko vahva vai myös pyörä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain2529338Kunnissa - siis myös kaupungeissa - viihtyvät ovat kommunisteja
Nehän ovat osa yhteiskunnan tuottamia instansseja, joista on vain haittaa veronmaksajille ja yrittäjlle, kuten ollaan ve52801Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim2091932Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha1051920SDP todellisuudessa pahin pettäjä koskaan - se syyllistyi valtiopetokseen 1918
kun aloittivat kapinan maan laillista valtiojärjestystä vastaan. Punaiset saivat tukea Neuvosto-Venäjän bolsevikeilta,641408- 1401407
Iski taas katumus kun en jutellut sun kanssa
Silloin kun halusit. Mutta en enää voi sille mitään, en saa muutettua sitä hetkeä..1281317Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko931016- 71911
- 40828