Kokemuksia Honda VT 1100 Shadow-pyöristä?
Ajettavuus kaupungissa/matka-ajossa, tyyppiviat, kulutus, koneen teho/vääntö...?
Honda VT 1100 Shadow-eri mallit
7
5326
Vastaukset
- jiijii
tietoja eri vuosimalleista. http://www.motorbikes.be/en/Honda/2000/VT 1100 C2 Shadow Sabre/
- PAPLOV
IKILIIKKUJA OMA ON 1996 JA KULKEE HIENOSTI EIKÄ OLE MURHEITA KESTÄVÄ KEVYT JA HYVÄ AJOASENTO
- Justu
matkallekin. Tulin juuri euroopan turneelta n.6600km eikä valittamista. Kulutus n.5.5 ltr/100km
autobaanalla sain kulumaan yli 8ltr/100km. Tyyppivioista en ole kuullut itse olen ajanut nykyisellä n57thkm ilman ongelmia- sukeli
mun shadowilla on ajettu 105.000 km, eikä mitään vikaa. mulla on ollut se jo 8 vuotta ja vaan kerran vaihtanut siihen sähköosan. ihmeen kestävä on pyörä
- Poika varjoisalta kujalta
sukeli kirjoitti:
mun shadowilla on ajettu 105.000 km, eikä mitään vikaa. mulla on ollut se jo 8 vuotta ja vaan kerran vaihtanut siihen sähköosan. ihmeen kestävä on pyörä
Hommasitko uutena, mikä vm?
- sukeli
sukeli kirjoitti:
vuosimalli on 90. ostin ekalta omistajalta
750cc Black Spirit uskoisin et on kestävä siinä ei ole mitään hilavitkuttimia on vain ne pakolliset kuviot.Onviellä sisään ajo vaiheessa joten aika näyttää onko vain usko vahva vai myös pyörä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161648
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361386Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1601223- 1291165
- 521125
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051064- 571061
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46939Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.109904