Kokemuksia Honda VT 1100 Shadow-pyöristä?
Ajettavuus kaupungissa/matka-ajossa, tyyppiviat, kulutus, koneen teho/vääntö...?
Honda VT 1100 Shadow-eri mallit
7
5700
Vastaukset
- jiijii
tietoja eri vuosimalleista. http://www.motorbikes.be/en/Honda/2000/VT 1100 C2 Shadow Sabre/
- PAPLOV
IKILIIKKUJA OMA ON 1996 JA KULKEE HIENOSTI EIKÄ OLE MURHEITA KESTÄVÄ KEVYT JA HYVÄ AJOASENTO
- Justu
matkallekin. Tulin juuri euroopan turneelta n.6600km eikä valittamista. Kulutus n.5.5 ltr/100km
autobaanalla sain kulumaan yli 8ltr/100km. Tyyppivioista en ole kuullut itse olen ajanut nykyisellä n57thkm ilman ongelmia- sukeli
mun shadowilla on ajettu 105.000 km, eikä mitään vikaa. mulla on ollut se jo 8 vuotta ja vaan kerran vaihtanut siihen sähköosan. ihmeen kestävä on pyörä
- Poika varjoisalta kujalta
sukeli kirjoitti:
mun shadowilla on ajettu 105.000 km, eikä mitään vikaa. mulla on ollut se jo 8 vuotta ja vaan kerran vaihtanut siihen sähköosan. ihmeen kestävä on pyörä
Hommasitko uutena, mikä vm?
- sukeli
sukeli kirjoitti:
vuosimalli on 90. ostin ekalta omistajalta
750cc Black Spirit uskoisin et on kestävä siinä ei ole mitään hilavitkuttimia on vain ne pakolliset kuviot.Onviellä sisään ajo vaiheessa joten aika näyttää onko vain usko vahva vai myös pyörä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jalankulkija kuoli. Poliisi etsii mustaa BMW Coupe -autoa, jossa on punertavat vanteet.
Jalankulkija kuoli jäätyään auton alle Joensuussa – kuljettaja pakeni, poliisi pyytää havaintoja https://www.mtvuutiset.2355356Mikä vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin sinne tyhjään tilaan, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki833459PÄIVÄN PARAS: Nigerialainen haki turvapaikkaa Suomesta, lähti takas huilaamaan
kotimaahansa, koska turvapaikan saaminen kesti niin kauan. Ja tämän kertoo ihan Yle, eikä yhtään toimittaja kyseenalaist1193208Ohjelma "Rikollisjengien Ruotsi" hyvin paljasti jakautuneen maan
eli ns. ruotsalaiset yhdellä puolella, muslimit ja muut kehitysmaalaiset toisella puolella. Siinäkin hyvin näki mitä ma423043Vassarina hymyilyttää vaurastuminen persujen kustannuksella
Olen sijottanut määrätietoisesti osan Kelan tuista pörssiosakkeisiin, ja salkku on paisunut jo toiselle sadalle tuhanne722929Riikka runnoo: Elisalta potkut 400:lle
Erinomaisen hallitusohjelman tavoite 100 000 työllistä lisää yksityisellä sektorilla on kohta saavutettu. Toivotaan toiv922738Pidennetään viikko 8 päiväiseksi
Ja jätetään työpäivien määrä nykyiseen 5:een. Tuo olisi kompromissiratkaisu vellovaan keskusteluun työajan lyhentämisest152425Pääseekö kuka tahansa hoitaja katselemaan kenen tahansa ihmisen terveystietoja?
"Meeri selaili puhelinta uteliaisuuttaan ja katuu nyt – Moni hoitaja on tehnyt saman rikoksen Tuttujen ihmisten asiat k1032287- 1641775
Vapaa- ajan asunto palanut Haapavedellä
Haapavesi päässyt Iltalehteen Vapaa- ajan asunto palanut 35 neliötä palanut. Missä päin tämä on ollut? Poliisin tutkinn91410