Olen käyttänyt Photoshop CS:ää pian jotain 20 vuotta. Mitä oleellista on kehittynyt Photoshopissa tuon jälkeen?
Lähinnä käsittelen kuvia JPEG, TIFF ja EPS muodoissa. RGB ja CMYK värimaailmoissa. Ja käytetyin työkalu on reittikynä. Värikorjauksessa laiskasti "auto color". Toki siis käytän ohjelmaa aika laajastikin, mutta yleensä tarve on lähinnä tuottaa materiaalia InDesignille...tai kotikäytössä vielä tuota CS:ääkin vanhemmalle Freehandille.
Mietin vain, että mitä sellaista oleellista on uusimmassa Photoshopissa, mitä ei ole lainkaan noissa museoviraston suosittelemissa, tai uudessa on jotain joka toimii merkittävästi paremmin kuin wanhassa.
Mitä on muuttunut CS:stä nykyaikaan
Anonyymi-ap
0
112
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad741290- 43921
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että360753- 127709
- 53683
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116656- 51648
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38615- 76602
- 56584