Olkaa siivosti niin kaikki sujuu mukavammin elämässä.
Kuulkaa älkää ihmeessä olko rahvaanmoisia
4
412
Vastaukset
- Anonyymi00003
En ole rahvaanomainen isossa mittakaavasa mutta näytän karskilta naamastani ja saatan toki välillä rahvaanomaisesti käyttäytyä eli saatan kiroilla ja piereskellä sekä röyhtäillä täällä kotioloissa ja joskus kävelylenkillä päästelen pieruja.
- Anonyymi00005
Myös kaivelen nenääni usein ja liikun pieruverkkareissa myös kaupunkiostoksilla ja tuulipuku päällä että oon hieman rahvaanomainen ja junttimainen mutten häppee sitä ja näytän ulkoisesti rumalta kun pääkallon muoto on vähä epämuodostunut ja korvat on takaraivossa/pään taka-osassa joka johttuu joko siitä että takaraivoa&pään takaosaa ei ole tai korvat on suhteettoman kaukana silmistä joten sivusta päin katsottuna näytän rumalta mutta edestä päin katsottuna näytän ihan tavallisennäköiseltä ja onhan minulla jykevän miehekäs leuka .
'oon vitsaillut isälleni että muistutan hieman luolaihmistä käytökseltäni kun oon hieman rahvaanomainen ja aikamoinen metsänpeikko olen että harvoin näen ihmisiä.
Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html1835037Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,204428Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/593769993127Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana2562997Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1432912- 522521
- 271929
- 351770
- 221767
- 681761