Harrastan videokuvausta. Minulla on välineinä digitaalinen järjestelmäkamera, tietokone ja kameran jalusta. Kameran jalusta meni rikki. Mistä saisin rahoitusta uuden jalustan ostoon. Videokuvauksessa jalusta on välttämätön. Eräs vammaisjärjestö tuki tietokoneen ostossa,koska tietokome piti uusia Windows 10 päivitysten loppumisen vuoksi. Seilä ei varmasti tykätä,jos videokuvaus harrastus keskeytyy jalustan rikkoutumisen takia.
Harrastukseen tukea.
4
263
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kysyt sitten vaan, että voitko saada tukea uuteen jalustaan. Voit myös kysyä joltain läheiseltä tai tutulta apua sen vanhan jalustan korjaamiseen. Monesti voi keksiä jonkin oman patentin, miten vähän rikkinäinen saadaan taas toimivaksi.
- Anonyymi00002
Sen takia ne ei maksa kun et osaa älyllinen kehitysvamma ihmisenä pitää niitä tavaroita ehjänä.
T. HENNA MARIA KOSKELA Espoosta - Anonyymi00003
Vaikka itsellä on Lievä älyllinen kehitysvamma en ymmärrä teitä muita joilla on Lievä älyllinen kehitysvamma miksi te ette ymmärrä jos haluatte uuden kännykän, tietokoneen teidän pitäisi myös älyllinen kehitysvamma ihmisenä säästää omasta työkyvyttömyys eläke rahasta rahaa eikä olettaa, että täytyy saada ilmaiseksi.
Itsellä ei ole koskaan ollut älyllinen kehitysvamma ihmisenä koskaan edunvalvontaa ja yksin osaan laittaa kotiin kaapiin rahaa säästöön jolla sitten voi ostaa joskus jotain vaikka uuden sängyn tai mikron tai uuden kännykän jossa on netti.
Joko minä olen saanut väärin Lievän älyllisen kehitysvamman jolla ei ole koskaan ollut edunvalvontaa eikä ole koskaan ollut avun tarve raha ja pankki ja Kelan eläkkeen saajan asumistuki paperit olen osannut täyttää ihan yksin.
T. HENNA MARIA KOSKELA Espoosta - Anonyymi00004
Kannattaisiko kysyä oman alueen hyvinhointialueen sosiaalityöntekijältä. Mutta hyvähän se on laskuttaa kunnolla. Itsekin sain liki 30v sitten joltain tuki yhdistykseltä sen aikaen 10000 mk tietokoneeseen. Nyt on läppäri jonka ostin 100% omalla rahalla, ja aion katsoa syksyyn mitä teen kun on pakko uusia kone.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt333154Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.441569Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö19991Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi32969- 59943
Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.22938Tuli vain mieleen
että etkös sä yritäkin muiden miehiä? Se sun tuttava kertoi. En arvosta tuollaista naista, ihmekös kun oot sinkku. m -37850Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä36803Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!
Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os173793- 48709