Mulla kävi ylioppilaskirjoituksissa niin, että abitti poisti kappalejaon viimeisestä esseestäni. Siirryin muokkausvaiheesta siihen tarkistusvaiheeseen hetkeksi ja päätin sitten mennä takaisin muokkausvaiheeseen. Kun avasin muokkausvaiheen, viimeisen esseen kappalejako puuttui. Parasta tässä oli se, että aika oli juuri loppumassa enkä päässyt korjaamaan tätä virhettä enään. Millasenhan sydänkohtauksen ne sensorit saa, kun ne näkee sen 7000 merkin esseen yhtenä pötkönä…
Onko kenelläkään käynyt tälleen? Mistä tämä voisi johtua?
Abitti poisti kappalejaon
Anonyymi-ap
1
477
Vastaukset 1
- Anonyymi00001
Ne sensorit ovat nähneet vaikka mitä, sydän kestää kyllä. Nykyään ylioppilaskokelaan kirjallisen esittämisen taito on hyvin usein todella puutteellinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.501287Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt151018- 93977
- 77673
- 37668
- 26441
Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?53440- 25431
Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.15429Voitko kirjoittaa mulle tänne mies?
Jos täällä käyt? Ihan kaverimielessä, jos ei muuten? Haluaisin jutella sinun kanssa. Mulla on edelleen jotenkin niin h30413