Tietääkö kukaan onko Parlamentissä viikonloppuisin porukkaa? On kuulemma iso paikka joten tuntuu tyhmältä mennä jos paikka on tyhjillään.
Parlament ööklubi
9
773
Vastaukset
- oli kivaa
Oli kunnolla porukkaa, hyvä dj ja naiset pääsivät ilmaiseksi sisään. Tarttuipa matkaan vielä mukava könsikäskin, jota lähden taas huomenissa moikkaamaan!
- Nörde
...porukkaa oli?keskimäärin..
- sisään reippaasti
Nörde kirjoitti:
- minä olen melkein 30
Nörde kirjoitti:
ja ystävä, jonka kanssa olin liikenteessä on 22. Päytäämme ilmestyi liuta naisia yhdessä vaiheessa (tämä ystäväni on siis miespuolinen), pari oli parikymppisiä, pari vähän alle kolmenkymmenen, yksi vähän päälle ja yksi lähes nelikymppinen. Porukan keski-ikä oli varmasti vähemmän kuin minun, mutta ei mitään ihan nuorta kuitenkaan. Mukavan sekalaista seurakuntaa, ainakin tuolloin. ai niin, ja kaiken maailman puoli- ja kokojulkkiksia oli, tyrkyt muassaan.
- jee3
minä olen melkein 30 kirjoitti:
ja ystävä, jonka kanssa olin liikenteessä on 22. Päytäämme ilmestyi liuta naisia yhdessä vaiheessa (tämä ystäväni on siis miespuolinen), pari oli parikymppisiä, pari vähän alle kolmenkymmenen, yksi vähän päälle ja yksi lähes nelikymppinen. Porukan keski-ikä oli varmasti vähemmän kuin minun, mutta ei mitään ihan nuorta kuitenkaan. Mukavan sekalaista seurakuntaa, ainakin tuolloin. ai niin, ja kaiken maailman puoli- ja kokojulkkiksia oli, tyrkyt muassaan.
Minkälainen meno on RIFFissä, millaista musaa? Diskoa? Tanssijalkaa vipattais ja ois kiva jos musa ei ois ihan sitä samaa kuin Suomessa, eli tuleeko paikallista virol. tai venäl. musaa myös? Kunnon jumputusta kaivattaisiin!
- Nörde
...mitä Parlamentin paikalla on aiemmin ollut?Tietääkö joku? Mihin tarkoitukseen rakennus on alunperin tehty?
PS Sorry ei liity ihan alkup kysymykseen...- neukkuvallan
aikana koulu tms opinahjo ,muistelen, vastapäätä Stockaa. Risteyksen yli "tähti"tornitalo KGB keskus.
Kaiken yllä loisti siis virman tähti. Virolaiset eivät mielellään muistele sortokautta, siksi lähellä se on. Eikä siis netistä osoitteen perusteella tartu mitään haaviin. Täytyypä kysystä alkuasukasystäviltä kun seuraavan kerran tapaamme. Yksi sektori vois auttaa enshätään on
http://www.einst.ee/publications.html - no eipä ole viesteihini vastannut Suur-Karja 14 [email protected] , mutta Hesan Filjaali http://www.saunalahti.fi/eeinst/ *Mariankatu 8 B (2.kerros) 00170 HELSINKI * Puhelin: 358-9-669 805 * Faksi: 358-9-622 4048 * E-mail: [email protected]* Timo Keränen ihanan auttavainen. - Nörde
neukkuvallan kirjoitti:
aikana koulu tms opinahjo ,muistelen, vastapäätä Stockaa. Risteyksen yli "tähti"tornitalo KGB keskus.
Kaiken yllä loisti siis virman tähti. Virolaiset eivät mielellään muistele sortokautta, siksi lähellä se on. Eikä siis netistä osoitteen perusteella tartu mitään haaviin. Täytyypä kysystä alkuasukasystäviltä kun seuraavan kerran tapaamme. Yksi sektori vois auttaa enshätään on
http://www.einst.ee/publications.html - no eipä ole viesteihini vastannut Suur-Karja 14 [email protected] , mutta Hesan Filjaali http://www.saunalahti.fi/eeinst/ *Mariankatu 8 B (2.kerros) 00170 HELSINKI * Puhelin: 358-9-669 805 * Faksi: 358-9-622 4048 * E-mail: [email protected]* Timo Keränen ihanan auttavainen.Kiitos paljon tiedosta.Usein olen ohikulkiessani funtsaillut mikä mahtaa olla rakennuksen alkup tarkoitus.On jotenkin niin erikoinen siinä kaikkien keskellä.Näyttää mielestäni ulospäin tehtaalta tai vankilalta.
- mitsu666
11.6.2011 oli ainakin hyvää musaa ja paljon porukkaa huippu paikka paljon naisia ja kaikenikäisiä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k1334578Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k753308- 1061608
- 891425
Työeläkeloisinnan kulut vuonna 2025 peräti 37,3 mrd. euroa
Johon palkansaailta varastettiin 28,2 mrd. euroa, mikä on 3/4. Jokaisen palkansaajan palkkasummasta varastetaan noin 1/151042- 102967
Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6
Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka20837- 74834
- 43739
Tämän palstan naiseksi esittäytyvät
Ovatkin kuulemma oikeasti sukupuoleltaan miehiä. Pitääkö paikkansa?111707