Olen nähnyt läheltä aidosti terveitä hampaita, minkälaisia en ole koskaan aikaisemmin nähnyt!
Mitä tarkoittaa terveet hampaat?
Jos ei etelämaalaisten helmivalkoisia ja isokokoisia hampaita lasketa niin kyse sinertävistä ehjistä, isoista, tasaisista hampaista.
Japanilainen turisti mies ja nainen availivat läheltäni suitaan, joihin olin katsonut sisälle.
Pariskunta haisi jollekin kuuluisalle media tuotannolle, jolla oli paljon paitsi rahaa niin myös tieteellistä saavutusta taustalla tai yksinkertaisesti sivistystä.
Sivistyksellä voi olla valkoisten tai kellertävien hampaiden sijaan sinertäviä isoja hampaita.
Paikallisesti täällä terveet hampaat voi tarkoittaa pieniä, tasaisia, mutta kellertäviä hampaita, joita pidettäisiin vielä terveinä.
Kiinnosti, millä tavoin rikkaat hoitavat hampaitaan, millä aineilla, kerroilla ja neuvoilla, jotta ne ovat sinertäviä.
Asia hiersi minua vuosia kunnes nyt uskallan tuoda se esille.
Sinisyys kuin viestittäisi jostakin suuremmasta kuin terveydestä, että ihminen on hyvin ehjä sisäisesti ja ei tavallisen ehjä, mutta ylivertaisen ehjä, kuolematon, että kehossa on jotakin ravinteita, joilla elää ikuisesti kun hampaat ovat millitarkan suorassa, isoja, sinertäviä vielä keski-iässä.
Syntyy kateutta köyhiltä rikkaille, mikä salaisuus rikkailla on taustalla?
USA:sta todetaan, että globalisaation vetojuhdassakin kuolee ihminen silloinkin kun suussa on tasainen, valkoinen hammasrivistö.
Nainen esimerkiksi voi olla ilotyttö, jolla on erinomainen suuhygienia, mutta hän kuolee hampaista huolimatta jo kaksikymppisenä, kolmikymppisenä.
Sama pätee ulkonäköön, että ihminen kuolee silloinkin heikkoon terveyteen kun ulkoisesti näyttää täysin terveeltä ja nuorelta. Miksi terveen näköinen kuolisi hyvinvointivaltiossa?
Se taas pane miettimään, että kannattavatko ylipäätään terveen hampaat, jos ne eivä takaa mitään ikuista elämää ja se hoito, joka maksaa hampaiden hoidossa elämän aikana.
Kuinka saa sinertäviä hampaita?
Anonyymi-ap
0
204
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad981653- 541083
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4251057- 166972
- 57792
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän126772- 81699
- 51698
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38665- 57661