Pumppupuoliautomaattijsjliko ihan. Uusi vähän käytettynä mulla nyt.
Latasinpatrunoita ja snukn ekan se katosi ei jälkeäkään mihin lue osunut ja katsoin payfuunapesää niin siellä punainen ekskin oli punainen ja seuraava laukaus taas lensi eikä löytynyt mihinlie osunut ja sitten patruunapesäsdävei ollu enää punaista vaan sininen sen smmukn löytyi heti .
Ammuin eka kertaa mun haulikolla
9
294
Vastaukset
- Anonyymi00001
Hallussapitolupa lienee löysässä tulevaisuudessa.
- Anonyymi00002
Ammu suuhusi seuraavaksi,toivottavasti osuu
- Anonyymi00003
Tänään ammjin kiekkoja, ei ole minulla kiekkojeitintä. Laitoin kiekkoja kannon.pälle ja kaikkiin osuin eli oon aika hyvä kikkoampuja harkitsen kiekkokisoihun menoa.
- Anonyymi00004
Hulikko on tarkka pysy.
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Hulikko on tarkka pysy.
Oletko miettinyt, että sekopäiset kirjoituksesi saattavat tulevaisuudessa estää aseluvan saannin.
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Oletko miettinyt, että sekopäiset kirjoituksesi saattavat tulevaisuudessa estää aseluvan saannin.
Esitä toisteet siitä että minun kirjoitukset on sekopäsiä?
Väitätö minua seköpäisesi? - Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Oliskohan paha lukihäiriö.
- Anonyymi00008
Luvan antaja aina haastattelee hakijaa,ennen myöntämistä.onnea matkaan.
- Anonyymi00009
Kaikenlaiset ne lupia saavatkin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/1762667- 1642499
Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1182177Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee592052Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."31729"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!591434Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu2041420Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2241153Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."
Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää931128Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.
Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.3641058