Pumppupuoliautomaattijsjliko ihan. Uusi vähän käytettynä mulla nyt.
Latasinpatrunoita ja snukn ekan se katosi ei jälkeäkään mihin lue osunut ja katsoin payfuunapesää niin siellä punainen ekskin oli punainen ja seuraava laukaus taas lensi eikä löytynyt mihinlie osunut ja sitten patruunapesäsdävei ollu enää punaista vaan sininen sen smmukn löytyi heti .
Ammuin eka kertaa mun haulikolla
9
413
Vastaukset
- Anonyymi00001
Hallussapitolupa lienee löysässä tulevaisuudessa.
- Anonyymi00002
Ammu suuhusi seuraavaksi,toivottavasti osuu
- Anonyymi00003
Tänään ammjin kiekkoja, ei ole minulla kiekkojeitintä. Laitoin kiekkoja kannon.pälle ja kaikkiin osuin eli oon aika hyvä kikkoampuja harkitsen kiekkokisoihun menoa.
- Anonyymi00004
Hulikko on tarkka pysy.
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Hulikko on tarkka pysy.
Oletko miettinyt, että sekopäiset kirjoituksesi saattavat tulevaisuudessa estää aseluvan saannin.
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Oletko miettinyt, että sekopäiset kirjoituksesi saattavat tulevaisuudessa estää aseluvan saannin.
Esitä toisteet siitä että minun kirjoitukset on sekopäsiä?
Väitätö minua seköpäisesi? - Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Oliskohan paha lukihäiriö.
- Anonyymi00008
Luvan antaja aina haastattelee hakijaa,ennen myöntämistä.onnea matkaan.
- Anonyymi00009
Kaikenlaiset ne lupia saavatkin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt273976Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.452045Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö421293- 791168
Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi371112Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.251096Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä491017Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin161915Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!
Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os173861- 56833