Pumppupuoliautomaattijsjliko ihan. Uusi vähän käytettynä mulla nyt.
Latasinpatrunoita ja snukn ekan se katosi ei jälkeäkään mihin lue osunut ja katsoin payfuunapesää niin siellä punainen ekskin oli punainen ja seuraava laukaus taas lensi eikä löytynyt mihinlie osunut ja sitten patruunapesäsdävei ollu enää punaista vaan sininen sen smmukn löytyi heti .
Ammuin eka kertaa mun haulikolla
9
483
Vastaukset 9
- Anonyymi00001
Hallussapitolupa lienee löysässä tulevaisuudessa.
- Anonyymi00002
Ammu suuhusi seuraavaksi,toivottavasti osuu
- Anonyymi00003
Tänään ammjin kiekkoja, ei ole minulla kiekkojeitintä. Laitoin kiekkoja kannon.pälle ja kaikkiin osuin eli oon aika hyvä kikkoampuja harkitsen kiekkokisoihun menoa.
- Anonyymi00004
Hulikko on tarkka pysy.
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Hulikko on tarkka pysy.
Oletko miettinyt, että sekopäiset kirjoituksesi saattavat tulevaisuudessa estää aseluvan saannin.
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Oletko miettinyt, että sekopäiset kirjoituksesi saattavat tulevaisuudessa estää aseluvan saannin.
Esitä toisteet siitä että minun kirjoitukset on sekopäsiä?
Väitätö minua seköpäisesi? - Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Oliskohan paha lukihäiriö.
- Anonyymi00008
Luvan antaja aina haastattelee hakijaa,ennen myöntämistä.onnea matkaan.
- Anonyymi00009
Kaikenlaiset ne lupia saavatkin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 102903
- 97843
Rakastamisesi tarkoitus
Mikä oli kaiken tarkoitus? En sitä tiedä, en ymmärrä. Olet mielessäni, alati. Olen miettinyt. Ei sillä taida olla merki51645Tämä meidän välinen tilanne
Se on tosi raskas mulle. Ihminen, jota haluan eniten elämääni, ihanin olento, enkä koskaan pääse näkemään häntä. Sydämen31580Mitä Kärnässä tapahtui?
Sinnen meni ambulanssi, paloauto, poliisiauto ja poliisimoottoripyörä.5531- 46515
En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen
Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää42475- 53456
Hoikkana olet pysynyt, ja nättinä
Iloa silmille vähän liikaakin. Ei uskalla aina edes katsoa. Tulee liikaa kaipausta. Yhdelle ihanalle17446- 45437