Ostin tälläisen kanttilamppu FH 12 Volvon joitain aikoja sitten ja autossa ollut käynti sekä käymäänlähtö ongelmia , kaikkia keinoja on kokeiltu mutta ei lähde ja jos lähtee niin käy hetken aikaa ihan hyvin , nyt sitten puhdistin polttoaine linjan sekä polttoainetankin , yllätykseni huomasin että aine joka tankissa oli olikin silkkaa polttoöljyä , ,no polttoöljy ei ole kuitenkaan se käynti ongelma ,mutta nyt herää kysymys että onko k.o ent omistaja ajanut polttoöljyllä ja minkälaiset sanktiot minulle siittä seuraa jos ajan autolla johon edellinen omistaja on tankannut polttoöljyä ja sellaisen "pommin" kanssa joudun ratsiaan ,käsittääkseni tuo polttoöljyn väri ei linjastosta poistu kovin herkästi. Auton edelinen omistaja on joku konkurssiin mennyt Akaalainen maanrakennus firma .
Vastaukset 2
- Anonyymi00001
Jos sillä tiellä meinaat ajaa ja laite ei ole työkone vaan liikennekäyttöön tarkoitettu niin ilmoita tulliin tilanne nyt ja tyhjennä tankki. Jos kilometrejä tulee vähän niin huuhtele kesädieselillä. Paluuputki tynnyriin ettei väriaine mee auton säiliöön takas.
Näit tämmösii aina välillä sattuu. Kuskit vahingossa työntää väärän aseen tiikerihäkkiin. Ilmoitus tulliin puhelimellä tai sähköpostilla on kuitenkin viisainta tehdä heti kun asia havaitaan. Ja jos on älynny ottaa kuitin tankatessa niin vielä parempi. - Anonyymi00002
Joo.kova tuomio..murhasta saa vain sakkoja..ja niitäkää ei tarvi ite maksaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1051284Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91777Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35691- 47667
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja118551Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat30531Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol32516Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö182498Huomasitko? Elämä Lapselle -konsertti tänään suorana tv:ssä - Aika kova kattaus huippuartisteja!
Lastenklinikoiden Kummien järjestämä Elämä Lapselle -konsertti tukee Suomen viiden yliopistollisen lastensairaalan toimi23497- 59483