Lieksassa hirvet loppuneet

Anonyymi-ap

Missähän mahtaa olla syy? Riistanhoitoyhdistys ihmettelee ja kauhistelee tilannetta🤣
Hirvien laskennassa ensinnäkin liioitellaan määriä, sitten saadaan lupia ja lähes joka syksy muualtakin kuuluu että "tänä syksynä kaadetaan ennätysmäärä hirviä".
Lisäksi Hirvikangas on pienentämey salametsästykset.
Kyllä se syy on täysin mesästäjien vai aikovatko laittaa tämänkin kokonaan susien syyksi🤣🤣🤣

6

276

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Herra metsästyksen vastustaja mikäs se onkään itä-rajalla teidän ihannoimien petoeläinten kokonaiskanta verrattuna hirveen jotka syövät käytännössä koko vasatuoton? xD
      Kun jälleen kirjoitat ilmeisesti kännissä tai psykoosissa tapojesi mukaan, niin kertoisitko saman suomeksi mitä tämä seuraava lainattu lauseesi mahtaa tarkoittaa:
      "Lisäksi Hirvikangas on pienentämey salametsästykset."
      Tällaista tekstiä saa, kun jättää kansakoulunsa kesken ja ryhtyy ideologiseksi työttömäksi ja aloittaa metsästäjä ja yhteiskuntavastaisen anarkian. xD
      Mites teidän ja evr.n trollien massatrollikampanja metsästyspalstalla onnistuikaan vai häpäisittekö entisestään itsenne? xD

• Anonyymi00003

xD voit kysyä evr"n toiminnasta ja muusta asiaan liittyvästä niitä tahoilta jotka on siinä mukana ,netistä voit hakea tietoja ,ps luulosairautesi on näköjään hyvin pitkälle kehittynyt joka ilmenee hyvin selvästi sinun kommenteissa .🤣🤣🤣🤣

• Anonyymi00005

Kyllä xD sinulla on ollut kiire aamu suomi24 palstalla,onko hiki.🤣🤣🤣🤣🤣

• Anonyymi00012

Lieksassa hirvet ammuttu loppuun .👨‍🔧👨‍🔧👨‍🔧👨‍🔧

• Anonyymi00008

Kyllä aina naurattaa tämä xD hupiukon jutut.

• Anonyymi00011

Eihän xD ole hupi ukko kopio kaikki uhkaukset ja ilkeästi kirjoitetut kommentit ,kun hän ei itse koskaan haukku tai nimittele ketään ,onhan hän äidinkielen opettaja ilmeisesti sivistyneestä perheestä .😇😇😇😇😇

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      140
      1041
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      117
      1007
    3. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      765
    4. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      213
      748
    5. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      62
      688
    6. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      25
      686
    7. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      135
      676
    8. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      57
      612
    9. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      38
      578
    10. Joko kaupungin johtaja saa iskeä kuokkansa kunttaan

Särkiperällä tapahtuu 25.8 2026 klo.10.00 Fingrid Oy:n ja kahden maanomistajan kanssa maan lohkominen.Mahdollisesti täss
      Pyhäjärvi
      58
      525
    Aihe