Premium-luokan auto on tavanomaista korkealaatuisempi ajoneuvo, joka tarjoaa parempaa ajomukavuutta, viimeistelyä, materiaalien laatua ja uusinta teknologiaa. Ne ovat valmistajiensa malliston kärkipäätä, usein arvokkaampia ja keskittyvät vahvasti ajokokemukseen, turvallisuuteen sekä merkkimielikuvaan.
Premium-auton keskeiset ominaisuudet:
Laatu ja viimeistely: Materiaalit ovat laadukkaampia (esim. nahka, jalopuu, alumiini) ja viimeistely on loppuun asti mietittyä.
Teknologia ja innovaatiot: Premium-autot esittelevät usein ensimmäisenä uusia turva- ja mukavuusvarusteita.
Ajomukavuus ja hiljaisuus: Äänieristys on yleensä parempi ja alusta säädetty mukavammaksi tai dynaamisemmaksi.
Merkkimielikuva: Premium-autoihin liittyy usein vahva brändiarvo esimerkiksi Mercedes-Benz.
Korkeampi hinta: Ne ovat kalliimpia kuin saman kokoluokan perusautot.
Ero luksusautoon:
Vaikka termejä käytetään usein sekaisin, "premium" on askel luksuksen alapuolella. Premium voi olla esimerkiksi laadukas perheauto, kun taas luksusauto esimerkiksi S-sarjan Mercedes-Benz painottaa poikkeuksellista ylellisyyttä ja suorituskykyä.
Viitaten avomebahaaveilluusiooni, todellisuudessa yksikään autoni ei yllä premium- luokkaan.
2010
AVOMEBA EI YLLÄ PREMIUM LUOKKAAN.
29
215
Vastaukset
- Anonyymi00001
Koskaan ei mene niin huonosti, että pitäisi Mersu omistaa.
- Anonyymi00003
Pasanen kulkee bussilla jonka sarjalippu kuuluu perustoimeentuloon. Tonnin Skoda meni jo kuten kuskikin.
- Anonyymi00029
Onhan se niinkin , että kelan tuilla Mersua osteta.
- Anonyymi00002
Posson tekoälykurssi koodausfirmassa on vertaansa vailla. Eikös se ollut osamaksulla ja ei oma?
- Anonyymi00004
Huomasin tämä ajatusharhan aikaisemmin, siksi kerroin ostavani RR tosin palaneen, asiassa on sellainen totuuspohja että kävin katsomassa arthur roycea joka oli palanut, yhdessä autokaupassa bangkokissa, tarkoitus oli hieman ravistella laholaisten käsityksiä, että ihan kaikkeen mitä 2010 täällä kertoo kannata uskoa, laholaisille premium autoja on ferrarit, lampot, ja tusina muita italoautoa, jotka on täyttä paskaa, ainoa hyvä brittiauto on RR, minulle huippuauto on kartano volvo v70 joita minulla on vuosien varrella pari.
- Anonyymi00005
Palasin kolmen viikon lomalta eilen. Kertyneet ylityölomat, hiihtoloma ja viikkovapaa yhdessä.
Lapissa 5 päivää pojan kanssa, muuten kotona ja lapsuudenkodissa.
Täällä vallitsee sama hilpeä tunnelma aina vaan, luin muutaman ketjun.
Bumban vuoro puhua paskaa kun renki vuorostaan sammui.
Älä selittele paskapuheitasi, sillä niitä on niin paljon että uusia datakeskuksia on ollut pakko perustaa lisää jotta ne mahtuu.
Mitähän sinä nykyään autoton ladamies tiedät autoista oikeasti kun ylistät Ladaa ja kerrot ettei autot ole kehittyneet laisinkaan 50 vuodessa ja viimeisin vaimosi auto oli tuhannen euron Skoda? Unen näit Volvoista ja Bemareista. Rolls Roycesta jauhoit viikkoja kertoen vuokranneesi tallin ja palkanneesi kaksi automekaanikkoa purkamaan sen ja kerroit myyneesi keulamerkin Britanniaan joka kertomasi mukaan pelasti koko projektin. Sinulla ei ole mitään hajua siitä mikä on hyvä auto ja mikä ei ole, kun sinulla ei ole koskaan ollut hyvää autoa.
Minä luokittelen hyvän auton sellaiseksi joka kestää puolimiljoonaa kilometriä huollettuna ja joka on turvallinen ja voimakas, uudehkoa teknologiaa, vakaa ajettava sohjovallien yli moottoritiellä ja vakaa, sedania korkeampi SUV taikka crossover, näkyvyys hyvä ja maavara vähän isompi.
Premium-autoluokka alkaa minun ajatuksissani tuolta plus 60.000 euroa tänäpäivänä. Mikään kippana Toyotan Raw4 hybridi ei täytä premiumluokan vaatimuksia mielessäni ja sähköautoon en ole vielä valmis. Nykyiseen autooni sain idean Thaimaasta vuokra-autosta toissa kesänä. Auto on myös valmistettu Thaimaassa ja on varsin miehekäs.
Kukaan ei ole sanonut että "lampot" ja Ferrarit olisi vasta premium-luokan autoja, ne on sillä levelillä ettei Pasasen unetkaan yllä siihen tasoon. Vuosien varrella sinulla on ollut vain virtsankarkailua ja löysä vatsa.
laiffila - Anonyymi00006
Noh, sinun autoilusi loppui Skodan vetoakseliremontin kalleuteen ja vaimon lähtöön. Minä nyt ajelen edelleen kartano volvo v70:llä. Juuri laitettiin ensin laturin hihna kiristimineen, kun hihna katkesi, ja parin viikon päästä se laturin vapaakytkin, joka ilmeisesti katkoi tuon hihnankin. Maksoi saman verran kuin skodillakin vetoakseliremppa.
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Noh, sinun autoilusi loppui Skodan vetoakseliremontin kalleuteen ja vaimon lähtöön. Minä nyt ajelen edelleen kartano volvo v70:llä. Juuri laitettiin ensin laturin hihna kiristimineen, kun hihna katkesi, ja parin viikon päästä se laturin vapaakytkin, joka ilmeisesti katkoi tuon hihnankin. Maksoi saman verran kuin skodillakin vetoakseliremppa.
Siis tällaisella: https://ibb.co/FbSWZjSH
Toki “aidoin ja oikein” Kartano-Volvo oli kuitenkin Volvo 240 farmarina. - Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Siis tällaisella: https://ibb.co/FbSWZjSH
Toki “aidoin ja oikein” Kartano-Volvo oli kuitenkin Volvo 240 farmarina.jaa luulenpa laiffila että sinun osaamisesi perustuu enemmänkin kuva manipulaatioon, ei mihinkään muuhuin hienoa että maksoi se on tärkeää mainita, että maksoi.... erittäin tärkeää. Minulla on ollut useita volvo ja bemareita vuosien varrella, ja todentotta autot eivät ole kehittyneet mitään 1970 luvusta, jos ei elekroniikkaa ja sähkötekniikkaa oteta huomioon, eikä ilmiö ole kovinkaan järkevä, koska autot vikaantuvat huonon laadunvalvonnan takia helposti, lada tuo autojen äiti, kylmässä ilman alassa tehtiin moottorin alle nuotio ni johan lähti käyntiin, 70-80 luvulla useampikin sakemanni hinattiin ladalla.
- Anonyymi00009
Anonyymi00005 kirjoitti:
Palasin kolmen viikon lomalta eilen. Kertyneet ylityölomat, hiihtoloma ja viikkovapaa yhdessä.
Lapissa 5 päivää pojan kanssa, muuten kotona ja lapsuudenkodissa.
Täällä vallitsee sama hilpeä tunnelma aina vaan, luin muutaman ketjun.
Bumban vuoro puhua paskaa kun renki vuorostaan sammui.
Älä selittele paskapuheitasi, sillä niitä on niin paljon että uusia datakeskuksia on ollut pakko perustaa lisää jotta ne mahtuu.
Mitähän sinä nykyään autoton ladamies tiedät autoista oikeasti kun ylistät Ladaa ja kerrot ettei autot ole kehittyneet laisinkaan 50 vuodessa ja viimeisin vaimosi auto oli tuhannen euron Skoda? Unen näit Volvoista ja Bemareista. Rolls Roycesta jauhoit viikkoja kertoen vuokranneesi tallin ja palkanneesi kaksi automekaanikkoa purkamaan sen ja kerroit myyneesi keulamerkin Britanniaan joka kertomasi mukaan pelasti koko projektin. Sinulla ei ole mitään hajua siitä mikä on hyvä auto ja mikä ei ole, kun sinulla ei ole koskaan ollut hyvää autoa.
Minä luokittelen hyvän auton sellaiseksi joka kestää puolimiljoonaa kilometriä huollettuna ja joka on turvallinen ja voimakas, uudehkoa teknologiaa, vakaa ajettava sohjovallien yli moottoritiellä ja vakaa, sedania korkeampi SUV taikka crossover, näkyvyys hyvä ja maavara vähän isompi.
Premium-autoluokka alkaa minun ajatuksissani tuolta plus 60.000 euroa tänäpäivänä. Mikään kippana Toyotan Raw4 hybridi ei täytä premiumluokan vaatimuksia mielessäni ja sähköautoon en ole vielä valmis. Nykyiseen autooni sain idean Thaimaasta vuokra-autosta toissa kesänä. Auto on myös valmistettu Thaimaassa ja on varsin miehekäs.
Kukaan ei ole sanonut että "lampot" ja Ferrarit olisi vasta premium-luokan autoja, ne on sillä levelillä ettei Pasasen unetkaan yllä siihen tasoon. Vuosien varrella sinulla on ollut vain virtsankarkailua ja löysä vatsa.
laiffilaMorjensta Laiffila pitkästä aikaa.
Annas kun arvaan onko nykyinen autosi on Volvo XC40, XC60 tai XC90?
Vai onko se BMW X1, X3, X5?
Hmm... vai olisiko vuokra-autosi sittenkin ollut Avolava-autojen "premium"-malli. Thaimaassahan valmistetaan myös erittäin korkeasti varusteltuja, premium-tasoisia avolava-autoja, kuten Ford Ranger Raptor ja Toyota Hiluxin kalleimmat versiot, joita viedään myös Eurooppaan... Veikkaisin sittenkin, että joku tällainen on nykyinen autosi, näin vaikka en katsonut wikipediasta mahtuuko näihin kyytiin koko perhe. - Anonyymi00011
Anonyymi00008 kirjoitti:
jaa luulenpa laiffila että sinun osaamisesi perustuu enemmänkin kuva manipulaatioon, ei mihinkään muuhuin hienoa että maksoi se on tärkeää mainita, että maksoi.... erittäin tärkeää. Minulla on ollut useita volvo ja bemareita vuosien varrella, ja todentotta autot eivät ole kehittyneet mitään 1970 luvusta, jos ei elekroniikkaa ja sähkötekniikkaa oteta huomioon, eikä ilmiö ole kovinkaan järkevä, koska autot vikaantuvat huonon laadunvalvonnan takia helposti, lada tuo autojen äiti, kylmässä ilman alassa tehtiin moottorin alle nuotio ni johan lähti käyntiin, 70-80 luvulla useampikin sakemanni hinattiin ladalla.
Ai niin tällaisia Bemuja: https://ibb.co/pvhyvjhP
Olihan toi hyvä ajaa, mutta en muuten tuosta kauheata mekkalaa pitäisi. - Anonyymi00012
Anonyymi00008 kirjoitti:
jaa luulenpa laiffila että sinun osaamisesi perustuu enemmänkin kuva manipulaatioon, ei mihinkään muuhuin hienoa että maksoi se on tärkeää mainita, että maksoi.... erittäin tärkeää. Minulla on ollut useita volvo ja bemareita vuosien varrella, ja todentotta autot eivät ole kehittyneet mitään 1970 luvusta, jos ei elekroniikkaa ja sähkötekniikkaa oteta huomioon, eikä ilmiö ole kovinkaan järkevä, koska autot vikaantuvat huonon laadunvalvonnan takia helposti, lada tuo autojen äiti, kylmässä ilman alassa tehtiin moottorin alle nuotio ni johan lähti käyntiin, 70-80 luvulla useampikin sakemanni hinattiin ladalla.
Ei hinattu, älä höpötä. Nuo on ladamiesten juttuja joista meni päiväys umpeen jo 80-luvun alussa, kun Ladoille ja ladamiehille naurettiin kuorossa.
Tekoäly kertoo sinulle autojen kehityksestä 50 vuodessa. Kysymys kuuluu "Onko autot kehittyneet 50 vuodessa?"
Kyllä, autot ovat kehittyneet huimasti viimeisen 50 vuoden (noin 1970-luvun puolivälistä nykypäivään) aikana. Kehitys on ollut vallankumouksellista erityisesti turvallisuuden, teknologian, polttoainetaloudellisuuden ja mukavuuden saralla.
.
Tässä keskeisimmät muutokset 50 vuodessa:
Turvallisuus: Nykyaikaiset autot ovat huomattavasti turvallisempia kuin 1970-luvulla. Turvavyöt, turvatyynyt, ABS-jarrut, ajonvakautusjärjestelmät (ESC) ja törmäysrakenteet ovat vähentäneet liikennekuolemia roimasti.
Teknologia ja elektroniikka: Autoissa on siirrytty täysin mekaanisista ratkaisuista tietokoneohjattuihin järjestelmiin. Automaattinen ilmastointi, vakionopeudensäädin, peruutuskamerat ja modernit tietoviihdejärjestelmät ovat nykyään arkipäivää.
Moottorit ja päästöt: Moottorit ovat pienentyneet (downsizing), mutta turboahtimien ansiosta tehoa on saatu lisää. Päästöt ovat laskeneet murto-osaan 50 vuoden takaisesta, ja sähköautojen yleistyminen on muuttanut autokantaa nopeasti viime vuosina.
Koko ja mukavuus: Autot ovat kasvaneet kooltaan. Nykypäivän perheauto vastaa tiloiltaan ja varustelultaan usein 70-luvun edustusautoa.
Luotettavuus: Vaikka modernit autot ovat monimutkaisempia, ne ovat yleisesti luotettavampia ja vaativat harvemmin suuria korjauksia kuin 50 vuotta sitten, jolloin esimerkiksi ruostesuojaus oli heikko.
-Aika hyvin se tekoäly osaa tiivistää olennaisimmat. - Anonyymi00019
Anonyymi00012 kirjoitti:
Ei hinattu, älä höpötä. Nuo on ladamiesten juttuja joista meni päiväys umpeen jo 80-luvun alussa, kun Ladoille ja ladamiehille naurettiin kuorossa.
Tekoäly kertoo sinulle autojen kehityksestä 50 vuodessa. Kysymys kuuluu "Onko autot kehittyneet 50 vuodessa?"
Kyllä, autot ovat kehittyneet huimasti viimeisen 50 vuoden (noin 1970-luvun puolivälistä nykypäivään) aikana. Kehitys on ollut vallankumouksellista erityisesti turvallisuuden, teknologian, polttoainetaloudellisuuden ja mukavuuden saralla.
.
Tässä keskeisimmät muutokset 50 vuodessa:
Turvallisuus: Nykyaikaiset autot ovat huomattavasti turvallisempia kuin 1970-luvulla. Turvavyöt, turvatyynyt, ABS-jarrut, ajonvakautusjärjestelmät (ESC) ja törmäysrakenteet ovat vähentäneet liikennekuolemia roimasti.
Teknologia ja elektroniikka: Autoissa on siirrytty täysin mekaanisista ratkaisuista tietokoneohjattuihin järjestelmiin. Automaattinen ilmastointi, vakionopeudensäädin, peruutuskamerat ja modernit tietoviihdejärjestelmät ovat nykyään arkipäivää.
Moottorit ja päästöt: Moottorit ovat pienentyneet (downsizing), mutta turboahtimien ansiosta tehoa on saatu lisää. Päästöt ovat laskeneet murto-osaan 50 vuoden takaisesta, ja sähköautojen yleistyminen on muuttanut autokantaa nopeasti viime vuosina.
Koko ja mukavuus: Autot ovat kasvaneet kooltaan. Nykypäivän perheauto vastaa tiloiltaan ja varustelultaan usein 70-luvun edustusautoa.
Luotettavuus: Vaikka modernit autot ovat monimutkaisempia, ne ovat yleisesti luotettavampia ja vaativat harvemmin suuria korjauksia kuin 50 vuotta sitten, jolloin esimerkiksi ruostesuojaus oli heikko.
-Aika hyvin se tekoäly osaa tiivistää olennaisimmat.Minä olen elänyt sitä aikaa, sinä todennäköisesti olit niin pieni että pyörit vielä vaipoissa, autot eivät ole kehittyneet yhtään 50 vuodessa kerro mikä jos jätät kaikki sähköllä toimivat härpäkkkeet pois, sähkötekniikka on kehittynyt, kaikki nuo mainitsemasi on sähkötekniikkaa, on siinä meillä dippi inginööri....
- Anonyymi00010
Premium luokkaan ei yllä myöskään häirikön rollaattori vaikka hän on siihen kiinnittänyt Mersun kuvan.
- Anonyymi00013
Posso, kerroit myös omistaneesi 700-sarjan M Bemarin, hauskaa... tällaista kun ei ole ikinä valmistettu.
- Anonyymi00014
Posson mielikuvituksessa on.
- Anonyymi00017
Anonyymi00015 kirjoitti:
Tällainen oli mulla, ei mikään M vaan 750 V12 -koneella. https://ibb.co/rKVh3tvn
Satatuumaisella varsi selkeä rekisterinumero havaittavissa, mutta en viitsi todeta muuta kuin että aloitukseni aiheutti näemmä varsin hyvän aktiviteetin jälleen.
Laiffin matkat ja autot huuhaa, tuo volvokuva on aiemmin aijattu toisen henkilön toimesta myös, - Anonyymi00020
en ole olen omistanut ainakin neljä ei bemaria, 318, 320, 518, 520... bmw seiska 00 sarjasta en ole kuullukkaan mutta 7 sarja on olemassa, kaverilla on 5 sarjan m5 aito, asui saksassa, muutti suomeen toi tuontiautona. mutta todennäköisesti myös 700 sarja on ollut olemassa joskaan en olen varma.
- Anonyymi00021
Anonyymi00017 kirjoitti:
Satatuumaisella varsi selkeä rekisterinumero havaittavissa, mutta en viitsi todeta muuta kuin että aloitukseni aiheutti näemmä varsin hyvän aktiviteetin jälleen.
Laiffin matkat ja autot huuhaa, tuo volvokuva on aiemmin aijattu toisen henkilön toimesta myös,Huomannet saman pihapiirin jokaisessa. En ole havainnut pihalla vieraita autoja ;-)
- Anonyymi00022
Anonyymi00020 kirjoitti:
en ole olen omistanut ainakin neljä ei bemaria, 318, 320, 518, 520... bmw seiska 00 sarjasta en ole kuullukkaan mutta 7 sarja on olemassa, kaverilla on 5 sarjan m5 aito, asui saksassa, muutti suomeen toi tuontiautona. mutta todennäköisesti myös 700 sarja on ollut olemassa joskaan en olen varma.
Et ole E38:ta kuullut koskaan? Sitä edelsi E32. sulla jotain kähysiä 3- ja 5-sarjalaisia ;-)
- Anonyymi00016
Pasanen kertoili myös omistaneensa melkein uuden 525i Bemun ja maksaneensa siitä vuonna 1991 paikkeilla 20 tuhatta markkaa. Kyseinen Bemu maksoi silloin 200.000 markkaa joten Pasanen on saanut erittäin runsaan hyvän asiakkaan alennuksen.
Kesägummit on alla https://ibb.co/7dvCgcSj ja vaimon kauppakassi on OSAMAKSULLA... Voitteko kuvitella? Oli kampanja jossa 10 ensimmäistä myydään ilman korkoa. Vain käsittelymaksu 7 euroa kuukaudessa.- Anonyymi00018
Jep, ja Skodillacin jälkeenhän toi kehu ostavansa Lexuksen tai Pashatin, ei tainnut Kela taipua kumpaankaan ;-)
Mutta kun työura on tehty kunnolla, niin 45 tonnin vuosieläkkeellä voi Volvon rinnalla pitää kakkosautona vaikka V6-Peugeottia https://ibb.co/1fX118bM - Anonyymi00023
Voin kyllä mutta kuva on talo mainoksesta, ei jatkoon... ota rauhallisesti osamaksumiljonääri.
Minulla ei ole koskaan ollut 525 mutta neljä muuta mallia, pitkä ikäisin oli 318i taisi olla kuutoskone ensimmäinen 320i oli varmasti, en muista tarkasti. bemarit maksoivat noin 120.000 mk, 318 ostin häneen autovarusteesta se maksoi 32.000 mk, oli hyvin kestävä auto.
Lada on ollut ainoa auto mistä on saanut voittoa myydessä, olisi ostaessa maksanut 3000 mk myydessä russakoille 45.000 ex vaimo ajoi parisen vuotta...
Voi reppana jos osamaksulla saat ilman korkoa, korko on piilotettu auton hintaan, ei ihme että olet osamaksu miljonärri. - Anonyymi00024
Anonyymi00018 kirjoitti:
Jep, ja Skodillacin jälkeenhän toi kehu ostavansa Lexuksen tai Pashatin, ei tainnut Kela taipua kumpaankaan ;-)
Mutta kun työura on tehty kunnolla, niin 45 tonnin vuosieläkkeellä voi Volvon rinnalla pitää kakkosautona vaikka V6-Peugeottia https://ibb.co/1fX118bMIsot Pösöt on aivan helvetin hyviä ajaa. Meillä oli 406 ja 407 aiemmin ainoana autona.
Vastaavaa kyytiä löytyy vasta isoista Mersuista ja muutamista muista kalliimmista autoista.
Hiljaisia, isoja, vakaita ja taloudellisia.
laiffila - Anonyymi00025
Anonyymi00023 kirjoitti:
Voin kyllä mutta kuva on talo mainoksesta, ei jatkoon... ota rauhallisesti osamaksumiljonääri.
Minulla ei ole koskaan ollut 525 mutta neljä muuta mallia, pitkä ikäisin oli 318i taisi olla kuutoskone ensimmäinen 320i oli varmasti, en muista tarkasti. bemarit maksoivat noin 120.000 mk, 318 ostin häneen autovarusteesta se maksoi 32.000 mk, oli hyvin kestävä auto.
Lada on ollut ainoa auto mistä on saanut voittoa myydessä, olisi ostaessa maksanut 3000 mk myydessä russakoille 45.000 ex vaimo ajoi parisen vuotta...
Voi reppana jos osamaksulla saat ilman korkoa, korko on piilotettu auton hintaan, ei ihme että olet osamaksu miljonärri.Höpöhöpö.
- Anonyymi00026
Anonyymi00024 kirjoitti:
Isot Pösöt on aivan helvetin hyviä ajaa. Meillä oli 406 ja 407 aiemmin ainoana autona.
Vastaavaa kyytiä löytyy vasta isoista Mersuista ja muutamista muista kalliimmista autoista.
Hiljaisia, isoja, vakaita ja taloudellisia.
laiffilaJeps. Paha vaan näissä "premiumeissa", että rempat maksaa, ja osien saanti takkuaa.
- Anonyymi00027
Anonyymi00023 kirjoitti:
Voi reppana jos osamaksulla saat ilman korkoa, korko on piilotettu auton hintaan, ei ihme että olet osamaksu miljonärri.Mutsisi on talomainoksesta. Näytä minulle se mainos, niin jatketaan sitä keskustelua, sillä meidän talo ei ole missään mainoksessa ja muistat kai että vaimon auto on pikkuinen sähkö-Volvo ja että minä olin hankkimassa Rangeria? Miten ne on mainostalon edustalla molemmat? Kateus vie kalatkin järvestä Pähkinärinteen vuokramieheltä.
Miten edes kehtaa puhua osamaksumiehistä, kun itselläsi ei ole yhtään mitään? Ei mitään muuta kuin takuueläke ja kelatuet. - Anonyymi00028
Anonyymi00023 kirjoitti:
Voi reppana jos osamaksulla saat ilman korkoa, korko on piilotettu auton hintaan, ei ihme että olet osamaksu miljonärri.Unohdat aiemmat satusi. Sinulla oli aiemmin 520 ja 525i ja myös M-Bemari. Aivan sekopäistä sekoilua on kaikki tarinasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivän Riikka: polttoöljyn hinta räjähti
Näyttää tuo putinismi ilmenevän persuissa myös Suomen yrittäjien kampittamisena. Polttoöljy on se katalyytti, joka pitää442249Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!
Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten682134Helsingin yllä valopalloja
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1508be00-28c9-4156-83dc-0be5e7aa3066 "Helsingin taivaalla lensi lauantaina puolen yön1211960HÄLYYTYS!!
Ukraina se hyökkää jo Suomen maaperälle. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/645b83ce-e074-4f00-8b99-245d01b38a363941714Kovasti on hävittäjiä ilmassa. Nytkö se alkoi?
Onko nyt sota ?? `Vai harjoituksiako vain? Hävittäjät pörrää kovasti.1041675Helsingin yllä lensi yöllä jotain outoa puolen yön aikaan valopalloja
Poliisi on saanut tapauksesta yhden havaintoilmoituksen. Valopalloja oli noin parikymmentä ILtalehdessä on video tapah1241494Riikka runnoo: polttoöljyn hinta nousi maaliskuussa 40 prosenttia
Onko irvistelijällä sakset hävinneet, vai miksei osaa leikata polttoaineiden hintaa kansalaisten kukkarolle sopivalle ta01450Millainen on naisellinen nainen
Nyt kun taas mennään keikkuen kesään, niin millainen nainen on naisellinen? Pukeutuminen, olemus, puhetapa, jne. Vilma n1821112Raamatullinen kaste
Seurakunnassamme kastettiin mm eräs muslimi, joka oli tullut uskoon. Hän oli ollut Suomessa viitisen vuotta. Hän oli lu53977- 75945