Onko kukaan koskaan saanut Lidlistä mitään tarjoustuotetta? Minä en. Ne ei varaa sitä yhtään enempää kuin mitä normaalisti hyllyssä on. Meidän paikallisessa Lidlissä Juhla Mokkaa oli ollut 20 pakettia, eli kymmenelle nopeimmalle. Arvatenkin oli loppunut alle viidessä minuutissa. https://ibb.co/YBvjC46D
Vastaukset 3
- Anonyymi00001
Eipä yllättänyt. En koskaan lähde sinne tarjouksen perässä, koska jos et ole aamusta matkassa, jäät ilman. Puhumattakaan seuraavasta päivästä.
- Anonyymi00002
Minä köyhä kierrän tarjousten perässä, mutta en Lidliin, kun siellä ne on aina lopussa kun sinne asti pääsen.
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Minä köyhä kierrän tarjousten perässä, mutta en Lidliin, kun siellä ne on aina lopussa kun sinne asti pääsen.
Mene prismaan niin saat kahvisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 901338
- 45687
- 20639
- 52584
- 46569
Sinisilmäiselle tutulle miehelle
Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit38559- 70541
Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön
Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o132538- 41512
Ylen typerät rinnastukset.
Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan177486