Onko olemassa taloyhtiön WC:remonttiin määräyksiä lähinnä putkituksen osalta.
WC:ssä suhteellisen nuori putkitus. Vesi tuli NS jakoliittimeen ja siitä jokaiseen vesipisteeseen erikseen. Näin vaikka putkea meni enemmän vesiputkiston liitokset jäivät hyvin vähiin.
Linjasaneerauksesta putket uusitaan ja jako NS jakoliittimeen loppui ja nyt vesi johdetaan putkistoja liittämällä liitoskappalein.
Näin WC alas lasketun katon päälle, pimentoon jää hirveä määrä liitoksia. Laskin että ne. 40 vesijohdon liitosta.
Minua arveluttaa nuo liitokset - tuleeko han tästä iankaikkinen vesivahinkovessa. Onko kerrostalo, tai missään sanottu näistä wessavesijutuista..
WC remontti
Anonyymi-ap
1
92
Vastaukset
- Anonyymi00001
On, yhtiön omaisuutta ja vastuu, asukkaalla huolenpitovelvollisuus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad671222- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että335685- 51661
- 51638
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116636- 101625
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76592
- 56574