Meinaten että kun ei missään heitä näy, tai mistä sen tietää vaikka näkyiskin. muta että ymmärettävästi.
Olis meinaan hienoo kohdata aito nainen joka tahtois suhteeseen ja vois suunnitellakin jotakin...
Onkohan tän ikäsis naisi vapaita
Anonyymi-ap
5
443
Vastaukset 5
- Anonyymi00001
lehdis on toisinaan haasttateluita sun muita artikkeleitä, joissa monet naiset nimenomaan kertovat haluavansa löytää sen tavis miehen jonka kanssa suunnitelisivat elämäänsä. no sehän on tervettä. uskon ettei näis ympyröis ole sellaisia.
- Anonyymi00002
Joskohan oli kysymys ulkomaalaisista naisista, jotka ymmärtävät.
- Anonyymi00003
Menin kuule kuuskymppisenä Tinderiin ja ahdistuin. Naisia oli tyrkyllä niin paljon. Oli pakko sulkea koko juttu. Löytyi elävä ihminen ihan läheltä ja hyvä löytyikin.
- Anonyymi00004
Suomi nainen kiukkuinen äkresivi, ei huva.
- Anonyymi00006
Häh.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100822
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361780- 72599
- 49590
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38589- 65575
- 30566
En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25530Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48527Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27522