kokemuksia Cabaret:sta

matkalle...

Onko kukaan ollut em. paikassa, millaisia kokemuksia on? Hotellimme on villa taina, ja reissuun olisi tarkoitus lähteä maaliskuun alussa...mielenkiinnolla kaikkea infoa ko. paikasta ja hotellista lukisin!

9

2478

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sieltä

      Jos olette intohimoisia surffareita niin
      loistovalinta mutta muutoin huonoin mahdollinen.

      Cabarete on erittäin tuulinen paikka ja
      täynnä surffareita. Käytönnössä se on
      maantien molemmin puolin kilsan matkalla
      molemmin puolin kauppoja ja baareja.
      Tylsä paikka ei-surffarille ja paikka tulee
      nähtyä parissa tunnissa.

      VillaTainassa en ole asunut mutta pihassa
      käynyt ja asialliselta vaikuttava *** hotelli.
      Huone kahdelle maksaa n. 40-50e/vrk ja matkatoimisto
      tietenkin saa paljon halvemmalla.

    • ...on mukava paikka

      Kyllä Cabaretessakin tekemistä löytyy muillekin kuin surffareille. Olimme Cabaretessa kaksi viikkoa viime joulukuussa, ja oikein mukavat muistot jäi! Liikuimme kyllä paljon muuallakin, mutta eniten minua viehätti Cabareten rento tunnelma. Hotelli Villa Taina on todella siisti, ilmastointi pelaa, henkilökunta on ystävällistä ja aamupala oli mahtava. Eikun iloisella mielellä matkaa odottamaan!

      • ripa

        kyllä ne surffarit on surffaamassa eikä rannalla muitten jaloissa.hiekkarantaa on kilometritolkulla ja meno on mukavan rentoa.surfarit on muuten rentoa ja mukavaa seuraa jos satutte törmäämään ranta baarissa.


      • Villa Taina

        Minäkin olin poikani kanssa villa tainassa joulukuussa.
        Loistopaikka.


    • JMA

      http://www.debbiesdominicantravel.com/

      Tuolta luulisi löytyvän arvion hotellista kuin hotellista, tosin aika ääliötkin ihme odotuksin sinne kirjoittelee joten järkikulta mukaan lukemaan :-)

      Cabaretessa olen vain käväissyt päiväseltään. Vähän tylsän oloinen paikka suoraan sanottuna, semmoinen pitkä tie joka seurailee rantaa ja paljon hotelleja rannassa ja kauppoja tien vieressä. Toisaalta sitäpä nämä kaikki ovat joten ihan hyvä paikka sinänsä. Me oltiin Playa Grandessa (Occidental/Allegro Playa Grande) joten siellä oli kyllä vielä tylsempää, ei mitään muuta kuin hotelli, upea ranta ja mieletön golfkenttä. Tosin me viihdyttiin hyvin golfia pelaten :-) ja paikallisella bussilla (hiace josta lattia puhkiruostunut) rannikkoa reissaten.

    • opaste

      Villa Taina on varmasti ihan mukava hotelli, mutta kun sillä aamiaisella ei pärjää koko päivää niin suosittelen vilpittömästi all inc. hotellia! Juu ja minäkään en ole surffaaja ja silti kummasti löytyi tekemistä koko 2viikkoa! Sapuska on siis tosi kallista, rommi ei. Viime talvena esim. pizzat olivat ihan suomen hinnoissa, tosin hyviä, Presidente olut katurafloissa 70-100 paikallista pesoa. Kurssi viime talvena oli about 30 - 35 pesoa/ 1€.

    • Joni

      Olen siellä viime talvena joulun ja uudenvuoden. Hotellini oli viereisessä kylässä eli Sosuassa mutta kyllä sitä melkein joka päivä tuli Cabareteen mentyä.
      Siellä on todella pirteä ja nuorakas meno. Ravintolat ja baarit ovat aika pieniä mutta illallakin monessa niissä ihan mukava tunnelma, paikan paras ravintola oli mielestäni LAX. Päivisin aika meni uimiseen ja vesiurheiluihin. Miinuksena voisi paikasta sanoa innokkaat kauppiaat ja kallis hintataso, vaatteet ja ravintolat Suomen hinnoissa.
      Jos liikkeelle jaksaa lähteä niin kannattaa ehdottomasti käydä kansainvälisen retkijärjestejän päivän matkalla koskenlaskussa, oli todella hieno reissu ja venematkalla San Jose kaupungin edustalla olevassa Grigri laguunilla jonne pääsee helposti itsekin ilman valmista retkipakettia.

    • qwerty

      Cabarete on Dominikaanisen ykkös surffimesta ja siinä kaikki. Surffaajat ovat ulkona olevan riutan lähistöllä, joten hiekkaranta on kyllä vapaa uimareille, MUTTA vedessä on MERISIILEJÄ!!!
      Hiekan seassa on kallionpalasia, joissa ne lymyävät ja kun sellaisen päälle astuu tai edes hipaisee, niin pahimmassa tapauksessa leikkaus auttaa. Iltapuhde kuluu kivasti piikkien nyppimiseen, ovat vaan kovia kuin lasi ja murtuvat helposti yritettäessä poistaa esim. neulalla. Sosua on jo lievästi kiinnostavampi paikka lähietäisyydellä, mutta eipä sielläkään juuri mitään ole, ellet golffaa tai ole himouimari.

      • merisiilejä

        Vietimme kaksi viikkoa Cabaretessa (ja muuallakin), joka päivä taisimme uida eikä näkyny siilin siiliä, ei meri eikä tavallisia. Emme myöskään kuulleet kenenkään astuneen moiseen, joten ei kannata suotta pelätä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      200
      2214
    2. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      293
      1731
    3. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      146
      1413
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      85
      1287
    5. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      36
      1157
    6. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      89
      1136
    7. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      184
      1062
    8. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      31
      1059
    9. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      4
      1019
    10. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      41
      904
    Aihe