mikä täällä paukkuu? kuntoportaissa olin noin puoli kymmenen jälkeen ja kuului kauhea paukaus jostain läheltä. Lähdin kotiin kun alkoi jännittää et mikä pamaus se oli. kuuliko kukaan muu?
Vastaukset 21
- Anonyymi00001
Kyllä kuului
- Anonyymi00002
Meidän isäntä se vaan paukutteli emäntää peräloosteriin
- Anonyymi00003
Sittenhän ne on työnääniä
- Anonyymi00005
Oinoskylän perinnepiiri piti harjoituksia. Aunusta kohti, omista piittaamatta.
- Anonyymi00009
Piilopuppeli tietää
- Anonyymi00013
Anonyymi00009 kirjoitti:
Piilopuppeli tietää
No, voiko hän kertoa sinulle ja sinä meille?
- Anonyymi00006
Edesmennyt kansanedustaja Artturi Koskinen olisi näistä Oinoskylän perinnekerhon harrastuksista voinut varmaan kertoa enemmän. Melkoinen häpeä kylän historiassa, vaikka joku niillä vieläkin kehuskelee.
- Anonyymi00007
Oliko Artturilla sellasia taipumuksia?
- Anonyymi00010
Kysy äidiltäs aasi
- Anonyymi00008
Kyllä, hän seurasi tarkasti perinnekylän tapahtumia, oikeassa olet.
Nykyisin tuo kunnan periferia on kuihtumaan päin, vaikka osa kylän suvuista kovaa ääntä itsestään pitääkin. Mittamiestä ja viroistaan lähteneitä tai pois lähetettyjä taitaa vielä kylällä asustella. - Anonyymi00011
Oli muuten ihan hirveä pamaus. Onko joku keksinyt oikeaa syytä sille?
- Anonyymi00012
Varmaan drooni tippunut jonnekin metsään, menkää etsimään. Kerrankin Karstulassa tapahtuu jotain!
- Anonyymi00014
Meteoriitti.
- Anonyymi00015
Turpeentuottajien ilotulitus?
- Anonyymi00016
Hiljan kuppila hajos
- Anonyymi00019
Lapuan pojat vähän näyttävät mallia matkalla kohti Oinoskylää.
- Anonyymi00020
Auton pakoputki se oli
- Anonyymi00021
Kuuluiko pelkkä ulvahdus vai sellainen urahdus perästä?
- Anonyymi00023
Ilmiön taustalla on enemmän paukahdus eli ääni jollainen kuuluu kun aivolohkojen sisällä olevat aivosolut eivät enää kehity. Aivosolut eivät lähetä tietoa tarpeeksi tasaisella pulssilla etulohkolle vaan pulssi jää katkonaiseksi kahden elektroniparin väliin yhdeksi soluksi. Tätä kutsutaan myös nimellä "perussolu" joka taas on käännetty latinalaisesta termistä joka viittaa taas perussuomalaiseen.
Tutkijat ovat minusta yrittäneet vuosikausia etsiä kyseiselle reaktiolle vastausta ja epäonnistuneet siinä. Kuitenkin on vahvaa näyttöä siitä että kalja, tupakka, nuuska ja jonkin asteinen elämän koulu altistavat kyseiseen reaktioon. Toivottavasti tutkijat ovat viisaampia tulevaisuudessa ja tähän löytyy ratkaisu/lääkitys - Anonyymi00024
Anonyymi00023 kirjoitti:
Ilmiön taustalla on enemmän paukahdus eli ääni jollainen kuuluu kun aivolohkojen sisällä olevat aivosolut eivät enää kehity. Aivosolut eivät lähetä tietoa tarpeeksi tasaisella pulssilla etulohkolle vaan pulssi jää katkonaiseksi kahden elektroniparin väliin yhdeksi soluksi. Tätä kutsutaan myös nimellä "perussolu" joka taas on käännetty latinalaisesta termistä joka viittaa taas perussuomalaiseen.
Tutkijat ovat minusta yrittäneet vuosikausia etsiä kyseiselle reaktiolle vastausta ja epäonnistuneet siinä. Kuitenkin on vahvaa näyttöä siitä että kalja, tupakka, nuuska ja jonkin asteinen elämän koulu altistavat kyseiseen reaktioon. Toivottavasti tutkijat ovat viisaampia tulevaisuudessa ja tähän löytyy ratkaisu/lääkitysEi saa pilkata ja vääntää huumoria toisesta vaikka toinen olisikin tyhmä. Minkä ihminen sille voi ja kukaan ei syntyessään päätä minkäläisella järjellä määrällä maailmaan syntyyn.
Antaa heidän heittää tumppeja auton ikkunoista rauhassa, he eivät sitä tule ikinä ymmärtämään minkälaisia sivuvaikutuksia se aiheuttaa ympäristölle. Typeryys ei ole peruste kiusaamiselle!
- Anonyymi00025
Kuuluuko naksahduksia? Sw tulee kun kaksi aivosolua hakkaa yhteen hippokampuksen ja mantelitumakkeen välillä päättämättä kumpaan kastiin ne kuuluu..😑
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1491215Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1191038Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset214780En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58765- 63725
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä25716- 135696
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus57622- 44621
Joko kaupungin johtaja saa iskeä kuokkansa kunttaan
Särkiperällä tapahtuu 25.8 2026 klo.10.00 Fingrid Oy:n ja kahden maanomistajan kanssa maan lohkominen.Mahdollisesti täss58554