Imuri toimi hyvin noin puoli vuotta ja ihan yhtäkkiä se ei enää yhdistykään Wi-fiin. Olen yrittänyt kaikki poppaskonstit, mutta kännykän sovelluksen kautta se ei vaan yhdisty.
Ostin tämän, koska Kärcherin piti olla luotettava merkki. He oikein mainostavat, että palvelimet eivät ole Kiinassa, vaan Saksassa.
Kärcher RCV 5 robotti-imuri ei yhdisty
3
181
Vastaukset
- Anonyymi00001
Hassu, ei imurin kuulukaan yhdistää wifiin! :P
- Anonyymi00002
Öh. Kaikki nykyaikaset modernit roboimurit nimenomaan yhdistetään wi-fiin.
- Anonyymi00003
Oletko vaihtanut reitittimestä Wi-fi -salasanaa? Jos olet sun pitää yhdistää roboimuri uudelleen ja pitää käyttää yhdistettäessä sitä uutta salasanaa. Jos et ole tehnyt sitä niin oletko koettanut bootata reitittimen? Oletko ylipäätänsä tehnyt jotain muutokssia reitittimeen? Näkyykö roboimuri siis edelleen sovelluksessa? Mitä sovellus tarkalleenottaen sanoo, antaako se jonkin virheilmoituksen tai sanooko se ettei roboon saada yhteyttä tai jotain?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2723459Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1211807Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is2661524- 681409
- 751372
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1991117Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:531116- 631011
- 22977
IS viikonloppu 16.-17.5.2026
Tänä viikonloppuna on Kärkkäisen ja Skyttän yhteistyönä syntynyt 3.0 arvoinen sanaristikko ratkaistavana.35893