Ystävällä on selkeästi transfobia. Hän ei siedä nähdä minua mekossa ja sukkahousuissa. Hän oli ihan paniikissa. Hän rauhoittui vasta,kun vaihdoin miesten vaatteisiin.
Hän ei halunnut nähdä tietokoneelta transnaisten kuvia. Hänelle voi tulla vaikeuksia,jos hän joutuu esimerkiksi samaan ravintolaan transnaisen kanssa. Miten auttaa?
Transfobia
12
294
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kai olet kertonut, että nykyisin kun hoitoihin pääsee joskus jopa alaikäisenä tai lähellä sitä transtaustainen voi olla aivan taviksen näköinen ja että hän on todennäköisesti ollut jo samassa ravintolassa naisen (tai miehen) kanssa, joka on jättänyt trans-etuliitteen elämästään eikä kukaan tunnista häntä transihmiseksi.
- Anonyymi00002
Kah... transaktivistit taas myymässä sukupuolenvaihdosta kaappitransvestiitille.
Miksi vihaatte transvestiittia ja yritätte muuttaa hänet joksikin toiseksi?
Ettekö te tiedä, että eheyttäminen on nykyään laissa kielletty? - Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Kah... transaktivistit taas myymässä sukupuolenvaihdosta kaappitransvestiitille.
Miksi vihaatte transvestiittia ja yritätte muuttaa hänet joksikin toiseksi?
Ettekö te tiedä, että eheyttäminen on nykyään laissa kielletty?Mistä helvetistä puhut? Missä kohtaa viestiäni kehotin ketään menemään prosessiin?
Kirjoittaja puhui itse transnaisista, joten tietenkin oletin kyseessä olevan transsukupuolinen eikä transvestiitti.
En osaa ajatella ystävänsä edessä naisten vaatteita käyttävää henkilöä kaapissa olevana, mutta toki sinä tiedät paremmin onko hän kaapissa vai ei, onko hän tiitti vai nainen - sinä kun mitä ilmeisimmin olet myös aloittaja ja odotit jonkun lankeavan provoosi. Erittäin väsyneeseen sellaiseen, btw. - Anonyymi00006
Anonyymi00003 kirjoitti:
Mistä helvetistä puhut? Missä kohtaa viestiäni kehotin ketään menemään prosessiin?
Kirjoittaja puhui itse transnaisista, joten tietenkin oletin kyseessä olevan transsukupuolinen eikä transvestiitti.
En osaa ajatella ystävänsä edessä naisten vaatteita käyttävää henkilöä kaapissa olevana, mutta toki sinä tiedät paremmin onko hän kaapissa vai ei, onko hän tiitti vai nainen - sinä kun mitä ilmeisimmin olet myös aloittaja ja odotit jonkun lankeavan provoosi. Erittäin väsyneeseen sellaiseen, btw.Kirjoittaja puhuu pukeutumisesta takaisin miesten vaatteisiin. Kuka transnainen pukeutuu miesten vaatteisiin?
Suksi kuuseen levittämästä propagandaasi ja anna ihmisten olla sellaisia kun he ovat. - Anonyymi00009
Anonyymi00006 kirjoitti:
Kirjoittaja puhuu pukeutumisesta takaisin miesten vaatteisiin. Kuka transnainen pukeutuu miesten vaatteisiin?
Suksi kuuseen levittämästä propagandaasi ja anna ihmisten olla sellaisia kun he ovat.Enemmän ihmettelen kuka mies puhuu miesten vaatteista. Itse tulkitsin aloittajan olevan hiljattain kaapista tullut transnainen, jolla tietenkin on edelleen miesten vaatteita ja joka pukeutuu niihin edelleen julkisuudessa, koska ei ole vielä saanut hoitoja. Hän myös puhui nimenomaan transnaisista. Harvemmin tiitit kutsuvat ystävää katsomaan, kun pukeutuu.
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Enemmän ihmettelen kuka mies puhuu miesten vaatteista. Itse tulkitsin aloittajan olevan hiljattain kaapista tullut transnainen, jolla tietenkin on edelleen miesten vaatteita ja joka pukeutuu niihin edelleen julkisuudessa, koska ei ole vielä saanut hoitoja. Hän myös puhui nimenomaan transnaisista. Harvemmin tiitit kutsuvat ystävää katsomaan, kun pukeutuu.
Sinä et tiedä tiiteistä mitään. Älä puutu sellaisiin asioihin, joista et ymmärrä mitään.
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Sinä et tiedä tiiteistä mitään. Älä puutu sellaisiin asioihin, joista et ymmärrä mitään.
Sen verran mitä sinulta olen oppinut he ovat niin syvällä kaapissa, etteivät koskaan uskaltaisi pukeutua ystävän edessä.
Mites on, mihin aloittaja hävisi, eikä kommentoi mitään, vaan tämä eräs vastailee hänen puolestaan..? Aloittajahan sen tietää onko tiitti vai nainen.
- Anonyymi00004
Ei hänen tarvitse käydä ravintoloissa transnaisten kanssa. Voi valita seuransa, se ei ole fobiaa jos suhtautuu kriittisesti transhoitojen aloittamiseen. Varsinkin kun ns transsit on oikeasti autisteja ja epävakaita, eikä mitään eri sukupuolta olevaa spesssuihmisiä.
- Anonyymi00005
Varsinkin ne transihmiset, jotka käyvät prosessin läpi matalaa profiilia pitäen, jonka jälkeen siirtyvät elämään mahdollisimman taviksina, ovat niitä spessuja... Heitä kun ei ole sinulle olemassa, kun et heitä tunnista eivätkä pidä itsestään meteliä.
- Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Varsinkin ne transihmiset, jotka käyvät prosessin läpi matalaa profiilia pitäen, jonka jälkeen siirtyvät elämään mahdollisimman taviksina, ovat niitä spessuja... Heitä kun ei ole sinulle olemassa, kun et heitä tunnista eivätkä pidä itsestään meteliä.
Matalaa profiilia? Miksi näen somen täydeltä transsukupuolisia, jotka ovat kuin karikatyyrejä sukupuolestaan? Pukeudetaan ja meikataan kuin joku some-bimbo. Transmiehet yrittävät äijäillä 160cm kropassaan ja puhuvat sammakkoäänellä.
Totuus on, että ihmiset ovat vain kohteliaita. Ja ehkä hyvä niin. - Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Matalaa profiilia? Miksi näen somen täydeltä transsukupuolisia, jotka ovat kuin karikatyyrejä sukupuolestaan? Pukeudetaan ja meikataan kuin joku some-bimbo. Transmiehet yrittävät äijäillä 160cm kropassaan ja puhuvat sammakkoäänellä.
Totuus on, että ihmiset ovat vain kohteliaita. Ja ehkä hyvä niin.Oletko itse transsukupuolinen? Minä näen somessa lähinnä stealth-ryhmissä tapaamiani transmiehiä, joissa on paljon mm.175-180+ pituisia tyyppejä, jotka eivät tuo taustaansa esiin eikä se tulisi kenellekään mieleen heitä katsoessa. Mielenkiintoista, että olet nähnyt äijäilyä, koska useimmat avoimesti transtaustaansa esiin tuovat ovat perusmiehiin verrattuna hyvinkin feminiinisiä, homoja ja muunsukupuolisia. Toki jokainen saa olla sellainen kuin on ja tietenkin transmiehissä on paljon lyhyitäkin - tekeekö se heistä jotenkin huonompia? Transnaisissa taas on kaikenlaista naista överinaisellisista tuulipukumuijiin.
Minua haukutaan somessa ties miksikä, todella törkeillä nimityksillä pyrkimyksenä loukata ja provosoida mahdollisimman paljon. Silti kukaan ei koskaan mainitse sanallakaan transtaustaani (josta en ole koskaan puhunut somessa). On suorastaan käsittämätöntä, että internetin pahimmat trollitkin ovat niin kohteliaita, että teeskentelevät, etten ole trans, vaikka kaikki sen näkevät.
- Anonyymi00012
Hei, en tiedä kuinka kauan olette olleet ystäviä mutta näin naisena (eli siis synnynnäinen nainen) sanoisin, että jos olette olleet todellakin ystäviä, hänen käytös on väärin.
Tsemppiä sinulle ja muista olla oma itsesi. Muista se!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sebastian Tynkkynen (pers.) ei vastusta raiskauksia
"Sebastian Tynkkynen oli ainoa 14 suomalaismepistä, joka vastusti uutta suostumuksen puuttumiseen perustuvaa raiskauslak684219Purra jäi kiinni valehtelusta, Heinäluoma ei
Ja heti alkoi Purra joukkoineen maalittamaan Heinäluomaa. Niin toimii äärioikeistoa edustava putinistipersulauma, jonka473171- 372826
- 342008
Kaunis Martina taas lehtihaastattelussa - kommentoi Stefua
Martina sanoi, että Isabella on käytännössä aina hänen kanssaan. "Minä olen se vanhempi, joka ottaa 100-prosenttisen vas5041676- 631595
Gallup: Kenet sinä haluaisit nähdä Yökylässä-sarjassa?
Yökylässä Maria Veitola -sarjaa on nähty jo 10 kautta tv:ssä, ja Veitola on yöpynyt satojen suomalaisten julkkisten kode461462- 411370
- 681294
Mitäs mieltä
Hakeekohan pikkunennmies alavuden kaupunginjohtajaksi? Pakkoliitos ähtäri-alavus. Taas olis mieliharmi johtamassa suoho171256