Faceongelma

Anonyymi-ap

Olen ostanut uuden Samsung s24 mallin ja ongelmia paljon.
Nyt ongelma on, etten nää mm Facebook kommentteja ollenkaan, mutta pystyisin kirjoittamaan kyllä.

Olen muutaman kerran poistanut Facebook ja asentanut takaisin. Ei apua.

Missä vika? Onko puhelimessa jotain asetuksissa?

11

256

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Tarkista ne sovellus-asetukset eli facebookin kohdalta onko iloitukset sallittu, ja oliko kyse itse facebookista vai facebook messengeristä.

• Anonyymi00002

Kaikki on kuten pitääkin. Itse Facebookista. Messenger puoli toimii

• Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Kaikki on kuten pitääkin. Itse Facebookista. Messenger puoli toimii

Eihän helppokäyttö-toiminnot ole päällä, esimerkiksi tekstin suurennos? Silloin voi tulla ongelmia joissakin sovelluksissa, jos esimerkiksi tekstin suurennos on päällä. Jos toiminto ei ole päällä ja muut sovellukset toimii, on vika itse Facebookin ja Metan. Silloin ei auta kuin odottaa, että vika korjataan.

• Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Eihän helppokäyttö-toiminnot ole päällä, esimerkiksi tekstin suurennos? Silloin voi tulla ongelmia joissakin sovelluksissa, jos esimerkiksi tekstin suurennos on päällä. Jos toiminto ei ole päällä ja muut sovellukset toimii, on vika itse Facebookin ja Metan. Silloin ei auta kuin odottaa, että vika korjataan.

Ei. Kaikki kuten pitääkin.

• Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Ei. Kaikki kuten pitääkin.

Vika lienee sitten Metan puolella. Pidä sovellus ajantasaisena tarkistamalla päivitykset Play-kaupasta.

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Vika lienee sitten Metan puolella. Pidä sovellus ajantasaisena tarkistamalla päivitykset Play-kaupasta.

Samaa mietin mutta monta kertaa ladannut uudestaan muttei auta.

• Anonyymi00007
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Itselläni on Talkback käytössä ja ihan hyvin toimii. Itse en tietysti sokeana käytä näytön suurennusta, muttaruudunlukuohjelman kanssa ainakin toimii ihan ok.

T. miksuh

• Anonyymi00008

Mitä tarkalleenottaen tarkotat? Tarkotatko siis keskustelualueiden kommentteja vai yksityisiä kommentteja? Itsellä kyllä toimii kuten pitääkin. Olen just tänään lukenut parinkin keskusteluryhmän kirjotuksia ja kommentteja. Samaten kyllä mulla näkyy ne kommentit mitä muut on kirjottanut mun omalla Facebook -sivullani oleviin julkaisuihini, samaten omat vastaukseni heille jne.

Ja siis käytössä on samsungin älypuhelin ja Facebook -sovellus.

Itse toki sokeana käytän Facebook -sovellusta Androidin Talkback ruudunlukuohjelman ja puhesyntikan avulla. Eli en osaa sanoa voisiko näkevien kannalta olla jotain ongelmia kommenttien näkymisessä. En kuitenkaan tiedä muuta kuin, että mulla Talkback kyllä puhuu kommentit ihan kiltisti.

Mielenkiintosta, jos näin sokkona homma toimii, mutta näkevillä ei :-)

T. miksuh

• Anonyymi00009

Kaikki facen kommentit. Jotka facen kautta tulee

• Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Kaikki facen kommentit. Jotka facen kautta tulee

Outoa... Näkyykö sulla siis sovelluksessa ilmoitukset saapuneista viesteistä ja kommenteista, mutta kun klikkaat sitä et näe kommenttia tai jotain?

T. miksuh

• Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Outoa... Näkyykö sulla siis sovelluksessa ilmoitukset saapuneista viesteistä ja kommenteista, mutta kun klikkaat sitä et näe kommenttia tai jotain?

T. miksuh

Näkyy. Sen kun mulle tulee kommentti, sen näen. Se on ainut

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita

Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko
      Maailman menoa
      262
      3218
    2. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      75
      1281
    3. 66
      1203
    4. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      180
      998
    5. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      62
      919
    6. Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta

"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:
      Taivalkoski
      48
      913
    7. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      48
      824
    8. Mitä tekisit jos

Aamulla vierestäni heräisit
      Ikävä
      47
      762
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      41
      752
    10. Minkä alan

Ihmisiä kaivattunne on🤔
      Ikävä
      39
      708
    Aihe