Kuka muistaa

Anonyymi-ap

Riksun kuumat ja kosteat koulutuspäivät. Viina virtasi ja vieraissa käytiin. Viis opetuksesta.

11

575

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Opetus oli ehkä parasta,
      mitä koskaan kautta aikain suomessa on hypnoosista ikinä saanut,
      joka ymmärsi, ja toteutti oppeja käytännössä ja toimi.
      kaikesta muusta jokaisella oma näkemys ja kokemus.
      Toki asiaan kuului vapaa aikana mikä kullekkin oli mieluista.............

      Kivoja aikoja, todella, ikävä noita hetkiä, lisäksi Espanjan koulutus reissu oli todella mahtava.

    • Anonyymi00002

      Osa opettajista, ja vierailevista mestareista joilla oli salaista tietoa ja taitoa, on jo poistuneet keskuudestamme, ja muut ikänsä puolesta vetäytyneet kokonaan.

      Tämä superammattilaisten opetus ja ohjaus , ei enään koskaan palaa, surullista.

      Oli todella perusteellista ja faktaa mitä opin.

    • Anonyymi00003

      Ne ainoastaan arvostelee ja tuomitsee,
      jotka itse eivät olleet jokaisessa koulutuksessa .

    • Anonyymi00004

      Mie olin monessa Riksun koulutuksessa, mutta parasta antia oli kosteat illat ja vieraat pesät. Huah.

      • Anonyymi00005

        Jeah. Monesti kosteaa pesää saanut.
        Viis opetuksestä, joka oli mitä oli.


      • Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

        Jeah. Monesti kosteaa pesää saanut.
        Viis opetuksestä, joka oli mitä oli.

        Jos ei opetuksesta mitään ymmärtänyt,
        eikä tarpeeksi,
        siis tarpeeksi , ohjeita harjoitellut,
        ja toistoja tehnyt asiakkaiden kanssa,
        ei ymmärrä , ettei ymmärrä.

        (Parasta opetusta, kattavinta mitä suomessa on koskaan saanut hypnoosista,
        kun laittaa käytäntöön ja tekee, eikä vain arvostele .)


    • Anonyymi00007

      Noh yksikin kouluttaja piti mitä lie opetusta. Kehui omaa itseään miten oli tultu ryypättyä nuorena ojan pohjalle, mutta AA nosti kuiville. Tätä jauhoi kaksi tuntia.
      No..oliks toi jotain opetusta, kun itseään kehuskelee.
      Ei herran duuteli. On ainaskin kuulijat olleet niin vedätettävissä, et huh huh.

      • Anonyymi00010

        : Et ymmärrä,
        ettet ymmärrä.


    • Anonyymi00008

      Paras koulutustapahtuma oli koulutus räyhä- ja tarrahengistä. Porukat kuunteli silmät pyöreänä erään mieskouluttajan tarinoita. Sitten illalla, kun viina alkoi maittamaan ja pesät kiinnostamaan, niin räyhähenget pääsi valloilleen.
      Sunnuntaina kohmeloiset opiskelijat sai sellaiset suggestiot, et räyhähenget lähti hornan tuuttiin.
      Et näin siellä kerran..hahhaaaaa

    • Anonyymi00009

      Näin monen vuoden jälkeen vielä Riksussa saamani räyhähenki piinaa vielä.
      Öisin alan huutamaan, kun näen unta, että eräs suggerinainen ei annakkaan.
      Kukahan ajaisi pois tämän räyhähengen ...???

    • Anonyymi00011

      Joku Manaaja kait ?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      176
      1767
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      347
      1308
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      67
      1207
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      228
      986
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      46
      930
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      58
      849
    7. 69
      798
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      39
      754
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      684
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      660
    Aihe