Riksun kuumat ja kosteat koulutuspäivät. Viina virtasi ja vieraissa käytiin. Viis opetuksesta.
Kuka muistaa
11
575
Vastaukset
- Anonyymi00001
Opetus oli ehkä parasta,
mitä koskaan kautta aikain suomessa on hypnoosista ikinä saanut,
joka ymmärsi, ja toteutti oppeja käytännössä ja toimi.
kaikesta muusta jokaisella oma näkemys ja kokemus.
Toki asiaan kuului vapaa aikana mikä kullekkin oli mieluista.............
Kivoja aikoja, todella, ikävä noita hetkiä, lisäksi Espanjan koulutus reissu oli todella mahtava. - Anonyymi00002
Osa opettajista, ja vierailevista mestareista joilla oli salaista tietoa ja taitoa, on jo poistuneet keskuudestamme, ja muut ikänsä puolesta vetäytyneet kokonaan.
Tämä superammattilaisten opetus ja ohjaus , ei enään koskaan palaa, surullista.
Oli todella perusteellista ja faktaa mitä opin. - Anonyymi00003
Ne ainoastaan arvostelee ja tuomitsee,
jotka itse eivät olleet jokaisessa koulutuksessa . - Anonyymi00004
Mie olin monessa Riksun koulutuksessa, mutta parasta antia oli kosteat illat ja vieraat pesät. Huah.
- Anonyymi00005
Jeah. Monesti kosteaa pesää saanut.
Viis opetuksestä, joka oli mitä oli. - Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Jeah. Monesti kosteaa pesää saanut.
Viis opetuksestä, joka oli mitä oli.Jos ei opetuksesta mitään ymmärtänyt,
eikä tarpeeksi,
siis tarpeeksi , ohjeita harjoitellut,
ja toistoja tehnyt asiakkaiden kanssa,
ei ymmärrä , ettei ymmärrä.
(Parasta opetusta, kattavinta mitä suomessa on koskaan saanut hypnoosista,
kun laittaa käytäntöön ja tekee, eikä vain arvostele .)
- Anonyymi00007
Noh yksikin kouluttaja piti mitä lie opetusta. Kehui omaa itseään miten oli tultu ryypättyä nuorena ojan pohjalle, mutta AA nosti kuiville. Tätä jauhoi kaksi tuntia.
No..oliks toi jotain opetusta, kun itseään kehuskelee.
Ei herran duuteli. On ainaskin kuulijat olleet niin vedätettävissä, et huh huh.- Anonyymi00010
: Et ymmärrä,
ettet ymmärrä.
- Anonyymi00008
Paras koulutustapahtuma oli koulutus räyhä- ja tarrahengistä. Porukat kuunteli silmät pyöreänä erään mieskouluttajan tarinoita. Sitten illalla, kun viina alkoi maittamaan ja pesät kiinnostamaan, niin räyhähenget pääsi valloilleen.
Sunnuntaina kohmeloiset opiskelijat sai sellaiset suggestiot, et räyhähenget lähti hornan tuuttiin.
Et näin siellä kerran..hahhaaaaa - Anonyymi00009
Näin monen vuoden jälkeen vielä Riksussa saamani räyhähenki piinaa vielä.
Öisin alan huutamaan, kun näen unta, että eräs suggerinainen ei annakkaan.
Kukahan ajaisi pois tämän räyhähengen ...??? - Anonyymi00011
Joku Manaaja kait ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761767
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3471308- 671207
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html228986- 46930
- 58849
- 69798
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244539754- 119684
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79660