Vieläkö Vaasan irtokissat ovat irrallaan, vai ovatko jo saaneet kevät annoksensa PANADOL 50 -- 100mg jauhettuna pikkukalan sisään ???
VAASAN IRTOKISSAT
7
117
Vastaukset
- Anonyymi00001
Toimii. Olen kokeillut
- Anonyymi00002
Olen käynyt aptyeekssa hankkimassa panadolia.
- Anonyymi00003
Joko ROTTA-SOTA on loppunut.Vaasalainen puolustus on ROTTIEN ja KIsojen
varassa. Nämä uusavottomat eivät pysty kuin pätemään työtömyys luvuissa. - Anonyymi00004
Montako kertaa aiot tehdä saman aloituksen?
- Anonyymi00005
Totta, silloin kun ei ole kissoja - on äärettömän paljon rottia. Vaikuttaa myös muihin jyrsijäkantoihin merkittävästi. Kissa on halpa, se ei huoli makkaraa jos tarjolla on jyrsijöitä.
- Anonyymi00006
Höpöjä pukkaa! Nyky kissa ei rottaa tapa ja se on varma.
Hiiren saa hengiltä. Olen katsonut naapurin kissaa, kun hiiri juoksi halkipinon alta ja kissa seurasi katseella kiitettävästi.
Tässä lihavia hiiriä usein, ja oletan naapurin koiranruokavaraston lihottavan niitä. Viime syksynä niitä tuli 14 killeriin. - Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Höpöjä pukkaa! Nyky kissa ei rottaa tapa ja se on varma.
Hiiren saa hengiltä. Olen katsonut naapurin kissaa, kun hiiri juoksi halkipinon alta ja kissa seurasi katseella kiitettävästi.
Tässä lihavia hiiriä usein, ja oletan naapurin koiranruokavaraston lihottavan niitä. Viime syksynä niitä tuli 14 killeriin.Taidat ollakin jo seniili
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee662231Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."61846Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2381364Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?216997En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin71990Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.94983Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki21945- 20784
Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin39760- 66740