Lievä älyllinen kehitysvamma

Anonyymi-ap

Jos minä Lievän älyllisen kehitysvamman haluan seksiä minä en älyllinen kehitysvamma ihmisenä tee mitään mitä mies haluaa seksiin liittyvää jos en halua tehdä älyllinen kehitysvamma ihmisenä miehen tahon mukaan ja jos mies ei ole tehnyt kuten minä haluan olen lyönnyt.

Minä en anna älyllinen kehitysvamma naisena seksiä olen saanut kuulla kehitysvamma ihmisenä olen pihtari ja joku mies sanoi olen vaikea kun en ole älyllinen kehitysvamma seksin suhteen ympäri puhuttavissa tekee sitä mitä mies haluaa

Ja muutenkin saan kuulla kehitysvamma puolella ohjaajat olen vaikea älyllinen kehitysvamma ihmisenä kun en ole ohjattavissa vaan vastustan pyyntöjä ja vaadin älyllinen kehitysvamma että muiden ihmisten täytyy tehdä mitä minä käsken.

Kehitysvamma puolella ohjaajat sanoo tämän takia en saa kehitysvamma puolella kaveria.

0

295

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
        Ikävä
        95
        1596
      2. 72
        1254
      3. Mitä vuosimallia kaivattusi on?

🤣🤣🤣🤣🤣🤣
        Ikävä
        90
        1222
      4. Jasmin vauhdissa

Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti sulois
        Kotimaiset julkkisjuorut
        276
        1005
      5. 95
        929
      6. Onko kaivattusi

seksuaalisesti vetovoimainen?
        Ikävä
        40
        904
      7. Kuinka hyvin te sopisitte

Toisillenne vai sopisivatko ollenkaan? Mitä eroja
        Ikävä
        49
        777
      8. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
        Ikävä
        80
        775
      9. Vinkkiä miehelle

Huomenna olen kuudesta eteenpäin kotona, yksin… Pääsetkö/uskallatko tutustua?
        Ikävä
        55
        753
      10. 45
        695
      Aihe