Toinen vanhemmistani kuoli ja toinen joutui hoivakotiin. Ensi töikseen hoivakodin henkilö kysyi miten halutaan, että kuolemasta ilmoitetaan, että jos kuolee yöllä, niin soitetaanko silloin vai odotetaanko aamuun.
Esperi Jyväskylä
17
276
Vastaukset
- Anonyymi00001
Sitten kun on muumioitunut
- Anonyymi00011
Oisit jättänyt kommentoimatta!
- Anonyymi00002
Minun omaiseni surmattiin liiallisella Salbutamolilla, (astmalääkepiippu), Jyväskylässä ja aamulla ilmoitettiin että nyt se on poistunut, äkkiä huone tyhjäksi, uutta on jonossa.
- Anonyymi00003
Joopa joo ja höpö höpö tehtiinkö ruumiinavaus
- Anonyymi00004
Mustaa pussia avattiin ja todettiin hajusta.
- Anonyymi00005
Hittolainen 😅🤣
- Anonyymi00006
Bisnes ensin, ihminen sitten.
- Anonyymi00007
Näin ajattelee myös vallassa oleva oikeistolainen hallitus ja jälki on sen mukaista!
- Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
Näin ajattelee myös vallassa oleva oikeistolainen hallitus ja jälki on sen mukaista!
Enemmistön valinta. Punakaarti on vaimennettu. Ay-mafia on lyöty.
- Anonyymi00010
Jeesus kuulemma sanoi: "Köyhät teillä on aina keskuudessanne, minä olen vain kerran,"
Sehän meinaa ettei ole aikonukkaan tulla takasin, kuten huuhaat luulee! - Anonyymi00012
Ihan normaali käytäntö kaikissa hoivakodeissa. Itse halusin, että asiasta ilmoitetaan vasta aamulla. En pitänyt ajatuksesta, että kolmelta yöllä soitetaan kuolin-ilmoitus, mitä minä sillä silloin teen kun edessä on raskas päivä omaisen kuoltua.
- Anonyymi00013
Minun molemmat vanhempani kuolivat ennen syntymääni. Synnyin siis Petterinä!
- Anonyymi00014
Ketä kiinnostaa
- Anonyymi00015
Hyvin mielenkiintoista.
- Anonyymi00016
Ilmoitin hoivakodille että lähettävät isäni poismenosta tiedon tekstiviestillä suoraan lakihenkilölle joka hoitaa hänen perunkirjoituksensa ja hautausjärjestelyt.
Ei minulla ole aikaa sellaiseen. - Anonyymi00017
Eikös kysymys ollut hyvinkin asiallinen. Tuskin kukaan pitkään siellä kuiteskaan makoile. Ja ennen kun edes pääse, pitää olla monenlaista sairaala reissua, kodinhoidon käyntiä. Ei ne ole lomapaikkoja.
- Anonyymi00018
Palvelutaloista voisi tehdä eräänlaisia hybridilaitoksia. Hoidon ja asunnon lisäksi laitos voisi sisältää täydellisen hautauspalvelun perunkirjoituksineen asiallisella hinnalla. Kaikki hoituisi samassa talossa ilman turhia kuljetuksia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3073015Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612343Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3492033- 1191806
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1261729Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121385- 661359
- 661337
- 681263
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781233