Toinen vanhemmistani kuoli ja toinen joutui hoivakotiin. Ensi töikseen hoivakodin henkilö kysyi miten halutaan, että kuolemasta ilmoitetaan, että jos kuolee yöllä, niin soitetaanko silloin vai odotetaanko aamuun.
Vastaukset 17
- Anonyymi00001
Sitten kun on muumioitunut
- Anonyymi00011
Oisit jättänyt kommentoimatta!
- Anonyymi00002
Minun omaiseni surmattiin liiallisella Salbutamolilla, (astmalääkepiippu), Jyväskylässä ja aamulla ilmoitettiin että nyt se on poistunut, äkkiä huone tyhjäksi, uutta on jonossa.
- Anonyymi00003
Joopa joo ja höpö höpö tehtiinkö ruumiinavaus
- Anonyymi00004
Mustaa pussia avattiin ja todettiin hajusta.
- Anonyymi00005
Hittolainen 😅🤣
- Anonyymi00006
Bisnes ensin, ihminen sitten.
- Anonyymi00007
Näin ajattelee myös vallassa oleva oikeistolainen hallitus ja jälki on sen mukaista!
- Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
Näin ajattelee myös vallassa oleva oikeistolainen hallitus ja jälki on sen mukaista!
Enemmistön valinta. Punakaarti on vaimennettu. Ay-mafia on lyöty.
- Anonyymi00010
Jeesus kuulemma sanoi: "Köyhät teillä on aina keskuudessanne, minä olen vain kerran,"
Sehän meinaa ettei ole aikonukkaan tulla takasin, kuten huuhaat luulee! - Anonyymi00012
Ihan normaali käytäntö kaikissa hoivakodeissa. Itse halusin, että asiasta ilmoitetaan vasta aamulla. En pitänyt ajatuksesta, että kolmelta yöllä soitetaan kuolin-ilmoitus, mitä minä sillä silloin teen kun edessä on raskas päivä omaisen kuoltua.
- Anonyymi00013
Minun molemmat vanhempani kuolivat ennen syntymääni. Synnyin siis Petterinä!
- Anonyymi00014
Ketä kiinnostaa
- Anonyymi00015
Hyvin mielenkiintoista.
- Anonyymi00016
Ilmoitin hoivakodille että lähettävät isäni poismenosta tiedon tekstiviestillä suoraan lakihenkilölle joka hoitaa hänen perunkirjoituksensa ja hautausjärjestelyt.
Ei minulla ole aikaa sellaiseen. - Anonyymi00017
Eikös kysymys ollut hyvinkin asiallinen. Tuskin kukaan pitkään siellä kuiteskaan makoile. Ja ennen kun edes pääse, pitää olla monenlaista sairaala reissua, kodinhoidon käyntiä. Ei ne ole lomapaikkoja.
- Anonyymi00018
Palvelutaloista voisi tehdä eräänlaisia hybridilaitoksia. Hoidon ja asunnon lisäksi laitos voisi sisältää täydellisen hautauspalvelun perunkirjoituksineen asiallisella hinnalla. Kaikki hoituisi samassa talossa ilman turhia kuljetuksia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 168976
- 86790
- 57761
Mitä luulet
Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?72727- 46633
- 61575
Vielä hyvinvointitalosta
Suurin osa pyhäjärvisistä on sivistynyttä fiksua porukkaa ja on täysin hankkeen kannalla. Nyt vain pieni äänekäs joukko68560Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su35545- 27539
Luule ja ajattele minusta
mitä tykkäät nainen, olet ajat sitten antanut itsestäsi ihan omanlaisen kuvan.. 😅44537