Esperi Jyväskylä

Anonyymi-ap

Toinen vanhemmistani kuoli ja toinen joutui hoivakotiin. Ensi töikseen hoivakodin henkilö kysyi miten halutaan, että kuolemasta ilmoitetaan, että jos kuolee yöllä, niin soitetaanko silloin vai odotetaanko aamuun.

17

276

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Sitten kun on muumioitunut

• Anonyymi00011

Oisit jättänyt kommentoimatta!

• Anonyymi00002

Minun omaiseni surmattiin liiallisella Salbutamolilla, (astmalääkepiippu), Jyväskylässä ja aamulla ilmoitettiin että nyt se on poistunut, äkkiä huone tyhjäksi, uutta on jonossa.

• Anonyymi00003

Joopa joo ja höpö höpö tehtiinkö ruumiinavaus

• Anonyymi00004

Mustaa pussia avattiin ja todettiin hajusta.

• Anonyymi00005

Hittolainen 😅🤣

• Anonyymi00006

Bisnes ensin, ihminen sitten.

• Anonyymi00007

Näin ajattelee myös vallassa oleva oikeistolainen hallitus ja jälki on sen mukaista!

• Anonyymi00009
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Näin ajattelee myös vallassa oleva oikeistolainen hallitus ja jälki on sen mukaista!

Enemmistön valinta. Punakaarti on vaimennettu. Ay-mafia on lyöty.

• Anonyymi00010

Jeesus kuulemma sanoi: "Köyhät teillä on aina keskuudessanne, minä olen vain kerran,"
      Sehän meinaa ettei ole aikonukkaan tulla takasin, kuten huuhaat luulee!

• Anonyymi00012

Ihan normaali käytäntö kaikissa hoivakodeissa. Itse halusin, että asiasta ilmoitetaan vasta aamulla. En pitänyt ajatuksesta, että kolmelta yöllä soitetaan kuolin-ilmoitus, mitä minä sillä silloin teen kun edessä on raskas päivä omaisen kuoltua.

• Anonyymi00013

Minun molemmat vanhempani kuolivat ennen syntymääni. Synnyin siis Petterinä!

• Anonyymi00014

Ketä kiinnostaa

• Anonyymi00015

Hyvin mielenkiintoista.

• Anonyymi00016

Ilmoitin hoivakodille että lähettävät isäni poismenosta tiedon tekstiviestillä suoraan lakihenkilölle joka hoitaa hänen perunkirjoituksensa ja hautausjärjestelyt.
      Ei minulla ole aikaa sellaiseen.

• Anonyymi00017

Eikös kysymys ollut hyvinkin asiallinen. Tuskin kukaan pitkään siellä kuiteskaan makoile. Ja ennen kun edes pääse, pitää olla monenlaista sairaala reissua, kodinhoidon käyntiä. Ei ne ole lomapaikkoja.

• Anonyymi00018

Palvelutaloista voisi tehdä eräänlaisia hybridilaitoksia. Hoidon ja asunnon lisäksi laitos voisi sisältää täydellisen hautauspalvelun perunkirjoituksineen asiallisella hinnalla. Kaikki hoituisi samassa talossa ilman turhia kuljetuksia.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      307
      3015
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      61
      2343
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      349
      2033
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      119
      1806
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      126
      1729
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1385
    7. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      66
      1359
    8. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1337
    9. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1263
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      78
      1233
    Aihe