Flirttaat kaikille ja semmoisillekin rassukoille jotka tiedät itsekin että ovat monta porrasta sinua "alempia" ulkonäöllisesti ettei heillä ole sinunkaltaiseen mitään tsäänssejä. Sittehän ne sekoaa kun flirttaat ja ei ihme jos sekaan mahtuu sellaisiakin millä ei oo kaikki muumit laaksossa. Sitten ne voi stalkata jne. Koska ne kuvittelee että tuo on kiinnostunut ja sitten varsinkin niitten silmissä kun eivät ole tottuneet saamaan niin kauniilta huomiota niin yrittävät pitää kiinni sinusta kynsin hampain kuin koira purisi nilkkaan. Ovat pakkomielteisiä. Jne koska tietävät etteivät koskaan enää voisi saada kaltaistasi. Kannattaa vähän ajatella mitä tekee ja kenelle. Ei ole viisasta testata viattomilla viehätysvoimaansa jos ei ole heistä kiinnostunut. Tavallaan olet itse ongelmasi aiheuttanut.
Oot vähän "hullu"
40
627
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Ei mulla ole ongelmaa. Olen ystävällinen kaikille, jotka ovat mulle ystävällisiä.
- Anonyymi00002UUSI
en välitä ku lapsistani millään muulla ei oo mitään väliä kylmä oon se sanonu ennenki
- Anonyymi00003UUSI
Puhutko itsestäsi, että stalkkaat naista? Ja väität, että se on naisen oma vika, jos saa hullun stalkkerin kimppuunsa?
Tuo on sama perustelu mitä r*aiskaajat käyttää. R*aiskattu muka kerjäsi sitä esim pukeutumalla provosoivasti. Et ole r*aiskaria parempi.
Ongelma on se, että kaikki miehet eivät erota normaalia ystävällisyyttä flirttailusta. Jos katsoisit vähän tarkemmin, huomaisit, että nainen kohtelee kaikkia samalla tavalla. Myös muita naisia. Kyse ei ole flirttailusta. - Anonyymi00004UUSI
Itse en osaa flirttailla, ei osunut tuo syytös minuun. Yritän laittaa miehen naaman muistiin että tunnistaisin ehkä myöhemminkin kun on tuo kasvosokeus vähän niinkuin vaivana. Ehkäpä joku mies on luullut että olen flirttaillut vaikka näin ei ollut tarkoitus. Itse en kyllä ajattele ihmisiä portaikko-asteilla ulkonäön vuoksi. Tavallaan meni diagnoosisi metsään omalta kohdaltani.
- Anonyymi00011UUSI
Sanasta sanaan kuin minun kirjoittamani.
M- nainen
- Anonyymi00005UUSI
Jos sulla löytyy jostain gubbe vaikka levotsiineja tms niin ota vähintään yksi
- Anonyymi00006UUSI
Kyseessä on siis yleismielipahaKakru psyyken lääke
- Anonyymi00008UUSI
” Sittehän ne sekoaa kun flirttaat ja ei ihme jos sekaan mahtuu sellaisiakin millä ei oo kaikki muumit laaksossa. Sitten ne voi stalkata jne. ” Jätän tämän palstasedän virkkeen vain tähän🙄
- Anonyymi00009UUSI
Joillekin nyt kaikki on flirttiä joku ystävällinen luulevat ihan mitä sattuu. Onhan näitä joku oli jutellut jonkun kanssa kylpylässä niitä näitä. Ja se mies oli kuvitellut että on ihastunut etsinyt yhteystiedot ja mennyt sen naisen kotiin. Ja kaikki kassaneiteihin ihastujat. En tiedä kenen ongelma se sitte on jos on hymyilevä ja mukava ihmisille luonnostaan niin pitäiskö vaan olla tyly kaikille.
- Anonyymi00010UUSI
Voi myös olla niin että joku on käsittänyt ystävyyssuhteen väärin ä.
Se voi ulkoapäin näyttää ihan joltain muulta mitä se ei todellakaan ole.
Ainakin minun tapauksessani kumpikin tiedämme että tämä on pelkkää ystävyyttä.
Hänellä vain on hiukan voimakkaampi suojelemisen tarve koska hän aidosti välittää.
Sivustakatsojalle tiedoksi että tämä hänen otaksumansa "ongelma" on piakkoin poistumassa. Tiemme erkanevat niin kuin on alunperin ollut tarkoituskin.
Tilanteet muuttuu mutta ystävyys säilyy, ihan huolimatta siitä onko jollain kaikki muumit laaksossa vai ei!
ei kannata olla ystävistä mustasukkainen koska silloin siinä voi jäädä itsekin häviölle..
Minun maailmaani mahtuu ystäviä yllin kyllin katsomatta sosiaaliluokkaan tai muihin ominaisuuksiin. - Anonyymi00012UUSI
Nykypäivään sopiva pahanmielen -levitys aloitus. Jatkossa kaikkien naisten näytettävä keskisormea kaikille kaksilahkeisille niin eivät vaan imbesillit saa väärää käsitystä. Paitsi jos olet susiruma nainen saa olla ystävällinen.. toki yrität silloinkin iskeä koska olet nainen?
- Anonyymi00013UUSI
Kuule, minulle ollaan yleensä hyvin ystävällisiä, siis yleensä naisten toimesta. Olisin vähintäänkin huonosti käyttäytyvä mies jos olisin heille takaisin epäkohtelias. Ystävällisyys ei ole flirttiä. Voi katsoa kauniisti silmiin ja puhua kauniisti toiselle, se ei ole mitään flirttiä, siinä ei tavoitella mitään hyötyä ja ajatella heti jotain iskemistä yms.
- Anonyymi00014UUSI
Parempi sohia sinne sun tänne ja katsoa kuinka alkaa täällä pälätys. Palstasedän itku on taattu teki mitä vaan...
Teistä muista nyt en sano mitään, jos aiheuttaa pään raapimista niin se on varmaan ihan hyvä. En minäkään tule teidän laitteille hämmästelemään touhujanne... Eikö ole hyvä niin! - Anonyymi00016UUSI
Eli sun mielestä rassukoille ei saa olla ystävällinen ja kohdella ihmisenä.
- Anonyymi00017UUSI
Sun kaltaisten naisten takia miehet vihaavat naisia.
- Anonyymi00018UUSI
Kerro esimerkki, onko tavallinen keskustelu flirttailua vai mitä ap.tarkoittaa?
- Anonyymi00019UUSI
Tarvitsee huomiota ja ihailua pönkittääkseen huonoa itsetuntoaan, ihan sama keltä sitä huomiota saa kuhan saa. Toisten tunteet ei kiinnosta pätkän vertaa, onhan hän kaunis, muiden yläpuolella ja oikeutettu mielestään ottamaan/tekemään mitä haluaa, seurauksista viis.
Tollasia narsisteja on maailma pullollaan...minä minä minä, mani mani mani ja tietää kaikesta kaiken. Jos tollasella on enemmän rahaa, omaisuutta kuin jollain toisella, tuon logiikan mukaisesti hän on automaattisesti parempi ihminen ja muiden yläpuollella ja oikeutettu kohtelemaan toisia alentavasti.
Saman ajatusmaailman omaa myös orpo,stubb,purra.- Anonyymi00026UUSI
Eli kerropa millä tyylillä naisen kuuluu kohdata miehet, jotta maailmasta tulisi hyvä paikka? Kerro myös miten sinä tunnistat, ilmeisen varmasti, naisten sisäiset motiivit ja heidän välittämisensä/välinpitämättömyytensä? Tunnetko he kaikki, paino sanalla kaikki-useimmat- niin hyvin, ja kuinkakohan pitkään olet heihin tutustunut? Onko laajakin otos naisia määrällisesti ja laadullisesti? Onneksi kohtaamistani miehistä vain pieni osa ajattelee noin…
- Anonyymi00027UUSI
Anonyymi00026 kirjoitti:
Eli kerropa millä tyylillä naisen kuuluu kohdata miehet, jotta maailmasta tulisi hyvä paikka? Kerro myös miten sinä tunnistat, ilmeisen varmasti, naisten sisäiset motiivit ja heidän välittämisensä/välinpitämättömyytensä? Tunnetko he kaikki, paino sanalla kaikki-useimmat- niin hyvin, ja kuinkakohan pitkään olet heihin tutustunut? Onko laajakin otos naisia määrällisesti ja laadullisesti? Onneksi kohtaamistani miehistä vain pieni osa ajattelee noin…
Lisään vielä. Itse ainakin ajattelen, että miehissäkin on eroja siinä, mikä on käytös ja arvot. Siihenhän vaikuttaa geenit, elämänkokemukset, heidän valinnat ja asenne… moni asia. Ja todellakin arvostan ystävällistä miestä. Hymy ja naurukin on kiva juttu, enkä oleta että niiden takana olisi aina, tai edes useinkaan joku heidän itsetunnon (kummempi) pönkitysmachoilu tai seksuaalisen suhteen luomisyritys tms.
- Anonyymi00030UUSI
Anonyymi00027 kirjoitti:
Lisään vielä. Itse ainakin ajattelen, että miehissäkin on eroja siinä, mikä on käytös ja arvot. Siihenhän vaikuttaa geenit, elämänkokemukset, heidän valinnat ja asenne… moni asia. Ja todellakin arvostan ystävällistä miestä. Hymy ja naurukin on kiva juttu, enkä oleta että niiden takana olisi aina, tai edes useinkaan joku heidän itsetunnon (kummempi) pönkitysmachoilu tai seksuaalisen suhteen luomisyritys tms.
Ja voihan sitä etsiä itselleen sellaisen kumppanin, jonka käytös ja sisäiset motiivit ovat itselle mieluisat. Eli voihan sitä kai sopia jonkun kanssa, että ei hymyillä vastakkaista sukupuolta oleville jne. -seuralaishakemukseen se selvästi esiin, voi löytyä toinen samalla tavalla ajatteleva.
- Anonyymi00020UUSI
Eikö tuo ole tasa-arvoa, että juttelee normaalisti kaikenlaisille miehille ja naisille?
- Anonyymi00021UUSI
Hienoa manipulointia , eli minun pitää pienentää itseni jotta kaikenmaailman stalkkerit eivät innostu juuri minusta. Vai mitä piipität siellä neropatti. Jos siis ihmisellä on jo taipumus obsessoitua niin se on minun syyni , vaimoko esitti tämän analyysin sinulle? vai yhteisestä kynästä raapustitte...Herää pahvi!
- Anonyymi00022UUSI
Ystävällisyyttä se vain. En halua olla ilkeä ystävällisille miehille vaikka en heistä syttyisikään. Sitäpaitsi sinäkö sen määrität kuka on minulle sopiva? Entä jos priorisoin lojaaliuteen, kiinnostuksen laatuun ja hyvätapaisuuteen enkä vain ulkonäköön tai statukseen. Olisit itse käyttäytynyt kunnolla ja osoittanut olevasi lojaali, sitoutumiskykyinen+haluinen ja kohdellut siten mitä ansaitsen. Ei ole tunkua tuommoisista miehistä. Harvassa ovat.
- Anonyymi00025UUSI
Minulla on kokemusta siitä, että ystävällisyyteni on katsottu flirttailuksi. Pari tosi hämmentävää keissiä 😂 Eräästä tuli sitten ihan sotku, kun sellainen yksi meni silloiselle avomiehelleni sanomaan baarissa, että olen pyytänyt häntä deiteille. Sepitti jotain ihan ihmeellisiä kuvioita. No rauha hänen sielulleen. Ja sitten siinä vieressä istui silloin sellainen minun kaverimies ja hän tokaisi: "onkohan tuostakaan yhtään mikään totta? " 😂 Rauha hänenkin sielulleen. Mies sitten varovaisesti otti asian kotona esille ja kyllä minua loukkasi se, että hänen piti asia varmistaa vielä minulta. Aion silti jatkossakin olla lähtökohtaisesti oma, mukava itseni. Jos joku on tyhmä, se ei ole minulta pois.
- Anonyymi00032UUSI
Anonyymi00025 kirjoitti:
Minulla on kokemusta siitä, että ystävällisyyteni on katsottu flirttailuksi. Pari tosi hämmentävää keissiä 😂 Eräästä tuli sitten ihan sotku, kun sellainen yksi meni silloiselle avomiehelleni sanomaan baarissa, että olen pyytänyt häntä deiteille. Sepitti jotain ihan ihmeellisiä kuvioita. No rauha hänen sielulleen. Ja sitten siinä vieressä istui silloin sellainen minun kaverimies ja hän tokaisi: "onkohan tuostakaan yhtään mikään totta? " 😂 Rauha hänenkin sielulleen. Mies sitten varovaisesti otti asian kotona esille ja kyllä minua loukkasi se, että hänen piti asia varmistaa vielä minulta. Aion silti jatkossakin olla lähtökohtaisesti oma, mukava itseni. Jos joku on tyhmä, se ei ole minulta pois.
Rauha sielulleen??mitä niille sit tapahtui sen jälkeen...?
- Anonyymi00033UUSI
Anonyymi00025 kirjoitti:
Joo myös mulla on ollut usein tilanteita, että mun ystävällisyys, välittömyys ja iloisuus on tulkittu kiinnostukseksi. Olen myös naispuolisille ihmisille yhtä avoin ja välitön. Ehkä muut ihmiset kommunikoivat ystävällisesti sitten vain ollessaan kiimaisia ja vain kiinnostaville 😅
- Anonyymi00034UUSI
Anonyymi00032 kirjoitti:
Rauha sielulleen??mitä niille sit tapahtui sen jälkeen...?
Onhan tuosta jo vuosia aikaa. Ovat molemmat kuolleet muutama vuosi sitten, eikä muuten kovin vanhoina edes.
- Anonyymi00035UUSI
Anonyymi00033 kirjoitti:
Joo myös mulla on ollut usein tilanteita, että mun ystävällisyys, välittömyys ja iloisuus on tulkittu kiinnostukseksi. Olen myös naispuolisille ihmisille yhtä avoin ja välitön. Ehkä muut ihmiset kommunikoivat ystävällisesti sitten vain ollessaan kiimaisia ja vain kiinnostaville 😅
Kannattaa säilyttää se oma aitoutensa ja valoisuutensa, vaikka koko muu ympäristö murjottaisi 💖
- Anonyymi00038UUSI
Anonyymi00033 kirjoitti:
Kääk . Raskasta olla naamanurin ja muodollinen, jos oma persoona on välittömän ystävällinen. Kaikki tuo vain siksi, että kukaan ei tulkitsisi kiinnostukseksi. Aikamoinen vaatimus. Kohtuuton jopa.
- Anonyymi00023UUSI
Oon huomannut että monet luulevat minun humalassa flirttailevan yhdelle jos toisellekin miehelle, vaikka totuus on vain se että humalassa minusta tulee vapautuneempi ja sosiaalisempi. Mutta kai se sitten on outoa jos jollekulle pari sanaa sanoo tai istuu samassa pöydässä ja vähän hymyilee, kun sitä heti pidetään jonakin kiinnostuksen merkkinä tai iskuyrityksenä.. ja olen vieläpä varattu nainen niin nuo ihmisten oletukset kummastuttaa minua entistä enemmän. En ole kuitenkaan mitään sivusäätöjä hakemassa.
- Anonyymi00024UUSI
Todella himmeetä tekstiä!
Mä en ainakaan luokittele ihmisiä arvoasteikkoihin. Jos mulle on kiva, niin mä olen kiva. Saa olla vaikka roskiksia dyykkaava narkkari.
Jos mulle vittuilee syyttä suotta, niin turha tulla puhumaan muuta kuin anteeksipyyntö.
Ystävällisyys on eri asia kuin flirtti. - Anonyymi00028UUSI
Onko käyny koskaan äkykkyystestissä
- Anonyymi00029UUSI
Ap tai muijas
- Anonyymi00031UUSI
Ehkä oma kipeä kokemus on taustalla. Yksi tai muutama nainen on lähtenyt, syystä tai toisesta. Joku jättänyt vastaamatta omiin toiveisiin. On toki ymmärrettävää, että sattuu, mutta ehkä voi ymmärtää myös sen, että oma tapaus ei ole yleistettävissä kaikkiin ihmissuhteisiin.
- Anonyymi00036UUSI
Ongelma ei ole hänessä vaan
siinä joka tulkitsee vuorovaikutuksen
flirtiksi.
esimerkki,
kassa hymyilee ja kiittää.
Se ei ole flirttiä. - Anonyymi00037UUSI
Käveletkö krpä pystyssä sen perässä. Toivottavasti älyää tehdä lenkin terveysasemalle
- Anonyymi00039UUSI
Flirttaa mussukoille
- Anonyymi00040UUSI
En flirttaile kenenkään kanssa, vaan kohtelen kaikki ihmisiä samalla tavoin, eli ystävällisesti.
- Anonyymi00041UUSI
Kuule perunapää ota se vatun pääs pois persiistäs ja näe valo kerrankin surkeassa elämässäs.
- Anonyymi00042UUSI
Ohi. Tuskin uskallan katsoa miehiä just väärinymmärrysten välttämiseksi ja onhan se väärin että naiset joutuu pelätä.
Häntä taas en uskalla katsoa koska en tiedä kiusaantuuko hän ja mitä jos en saa katsetta irti. Ja muutenkin
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Dannysta tulee isä 83-vuotiaana
Huh huh sentään sellaista naista, joka laitattaa itsensä paksuksi ikälopulle papalle ! Ajatellaanko lapsen oikeuksia oll1224802Seida Sohrabi: Suomi ei ole rasistinen maa
Seidalta taas täyttä asiaa. Miksi punavihreät naiset eivät pysty samaan - no se ideologia estää. "Meillä on valitettava1683702Ketkä haukkuu suomalaisten ÄO:tä?
Siinä on kaksi vaihtoehtoa, joko siis rutiköyhä vajaaälyinen vasuri tai venäläinen. Kyllähän täällä käy suomenvenäläisi463168Pääsiäisen kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä kirjoitus kertoo Riikka Purrasta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus pursuaa halveksivaa, jopa a213143Henkirikos kiuruvedellä
Poliisi tutkii maaliskuussa tapahtunutta 50 luvulla syntyneen kuolemaa henkirikoksena. Missä päin tälläinen sattunut371630Gallup: Mitä teillä syödään pääsiäisenä, onko juhlaruokaa vai meneekö arkiruoilla?
Monessa perheessä pääsiäisenä pöytään pistetään vähän parempaa herkkua. Pääruokaan panostetaan ja lisäksi leivotaan vaik391261Loimaan k-citymarketilla puukotus
Jonka on puukotettu Loimaan citymarketilla tänään iltapäivällä noin klo 14. Kuulin kun ambulanssi huusi kaupungilla kun361157Martinan ex-rakas ulkoilutti Espanjassa koiraa.
No on hyvä asia, että heillä on kuitenkin hyvät välit, vaikka eroneet jo viimme syksynä.3031070Kunnanjohtaja haista sinä
Kyvytön johtamaan kuntaa! Täysin kyvytön. Toivottavasti Hattula saa sinut vaivoikseen. Epäpätevä, ammattitaidoton, yhtei221040- 80985