Koirat uimaan VesiVeijariin

Anonyymi-ap

Kokkolan liikuntapalvelut julkaisi iloisen uutisen karvakavereiden omistajille. Julkaisussa luvattiin, että paljon kysytty koirauinti on alkamassa VesiVeijarissa.

Tuo koirasi pulikoimaan ja nauttimaan vedestä turvallisessa ympäristössä. Luvassa iloista roisketta, heiluvia häntiä ja unohtumattomia hetkiä altaassa! Ja mikä olisikaan parempaa kuin saunoa yhdessä uinnin päälle, julkaisussa todetaan. Tapahtuma järjestetään iltaisin hallin ollessa vain koirien ja maahanmuuttaja naisten käytössä pari kolme kertaa viikossa kello 19.00-21.00.

4

174

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

"Kokkolan uintikeskus
      VesiVeijarissa järjestetään ajoittain suosittuja koirakaveriuinti-tapahtumia.
      Ajankohta: Tapahtumat pidetään yleensä juuri ennen hallin suunniteltua kausihuoltoa ja veden vaihtoa, jolloin altaat tyhjennetään ja pestään. Yleensä nämä sijoittuvat keväälle (ennen kesätaukoa) tai syksylle."

Pakkohan se on vesi vaihtaa, altaat pestä ja desinfioida sen jälkeen, kun koirat siellä uivat.

• Anonyymi00009

Onneksi meille hylkiöille on tämä palsta vaikuttaa jos ei valita luottamustoimiin tai joudut häädetyksi ja hylätyksi työelämästä, omasta perheestä ja harrastuksista.

• Anonyymi00010

Miksi uimavalvojat eivät puutu hygienia puutteisiin? Usein jätetään takapuoli pesemättä ja sehän kaikki paska kulkeutuu altaaseen. Olen tarkkaillut asiaa vuosia ja nykyään yhä vaikeampi havaita kun ihonväri on tummempi niin sitä ei niin herkästi huomaa. Usein joutuu katsomaan läheltä ja jopa koskettelemaan jolloin olen saanut täysin syyttä porttikieltoja.
      Tiedoksi Kokkolan kaupungin liikuntalautakunta, Kepli, Ykspihlajan Reima

• Anonyymi00011

TOSIrealsiti kokkola
      2013-09-06 21:40:44

Kas kas pissiäistä,vai syvä joki!ja passkat sanon minä!ainoa kuka siinä on lähelläkään minua on se heppu joka vetää sitä yhtä hanuriin siellä metsässä.Siinä on sitä kunnon miesseksiä kerrakseen mitä haluaisin itsekkin kokea vesiveijarissa enemmän kuin kerran elämässä......röh röh tuliko selväksi?

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      178
      5005
    2. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      19
      4397
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      9
      3107
    4. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      253
      2952
    5. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      143
      2892
    6. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      52
      2511
    7. Oot se sinä

Ihan varmasti oot, tuo olemus ei valehtele 😘💓🪅 🏡 ihana 😍🙏
      Ikävä
      27