Kokkolan liikuntapalvelut julkaisi iloisen uutisen karvakavereiden omistajille. Julkaisussa luvattiin, että paljon kysytty koirauinti on alkamassa VesiVeijarissa.
Tuo koirasi pulikoimaan ja nauttimaan vedestä turvallisessa ympäristössä. Luvassa iloista roisketta, heiluvia häntiä ja unohtumattomia hetkiä altaassa! Ja mikä olisikaan parempaa kuin saunoa yhdessä uinnin päälle, julkaisussa todetaan. Tapahtuma järjestetään iltaisin hallin ollessa vain koirien ja maahanmuuttaja naisten käytössä pari kolme kertaa viikossa kello 19.00-21.00.
Koirat uimaan VesiVeijariin
4
207
Vastaukset 4
- Anonyymi00001
"Kokkolan uintikeskus
VesiVeijarissa järjestetään ajoittain suosittuja koirakaveriuinti-tapahtumia.
Ajankohta: Tapahtumat pidetään yleensä juuri ennen hallin suunniteltua kausihuoltoa ja veden vaihtoa, jolloin altaat tyhjennetään ja pestään. Yleensä nämä sijoittuvat keväälle (ennen kesätaukoa) tai syksylle."
Pakkohan se on vesi vaihtaa, altaat pestä ja desinfioida sen jälkeen, kun koirat siellä uivat. - Anonyymi00009
Onneksi meille hylkiöille on tämä palsta vaikuttaa jos ei valita luottamustoimiin tai joudut häädetyksi ja hylätyksi työelämästä, omasta perheestä ja harrastuksista.
- Anonyymi00010
Miksi uimavalvojat eivät puutu hygienia puutteisiin? Usein jätetään takapuoli pesemättä ja sehän kaikki paska kulkeutuu altaaseen. Olen tarkkaillut asiaa vuosia ja nykyään yhä vaikeampi havaita kun ihonväri on tummempi niin sitä ei niin herkästi huomaa. Usein joutuu katsomaan läheltä ja jopa koskettelemaan jolloin olen saanut täysin syyttä porttikieltoja.
Tiedoksi Kokkolan kaupungin liikuntalautakunta, Kepli, Ykspihlajan Reima - Anonyymi00011
TOSIrealsiti kokkola
2013-09-06 21:40:44
Kas kas pissiäistä,vai syvä joki!ja passkat sanon minä!ainoa kuka siinä on lähelläkään minua on se heppu joka vetää sitä yhtä hanuriin siellä metsässä.Siinä on sitä kunnon miesseksiä kerrakseen mitä haluaisin itsekkin kokea vesiveijarissa enemmän kuin kerran elämässä......röh röh tuliko selväksi?
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid139920En jaksa
Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene44667Minkälainen nainen
Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi21598Kissa eli kivuissa useita viikkoja
Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.120590- 36542
- 63538
Jos meillä olisi yhteinen koti
Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal50535Martinan mauton tyyli
Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää143503Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et34498Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni25472