Hyrysalme toril

Anonyymi-ap

Mää kävi siäl toril ja nimpal kauhiast hämmästysin et mikä ihme laitos siäl o pystys torin reunal. Kävin oikke sisäpualelt katsomas, mutt ei siäl seinävieril minkälaissi rännei ainaka ollu et ei se pisuaarika voi oll kuijaa tämmötti on voitu tehrä ja suunntella. Tai sitte siin on käynny samal viissi kun Luoja suunnitteli naisel tavara välin joutus yksikse nauramanki ja taas piirusti uurenlaist enneku tuli valmist.

42

2330

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Kylläpä nyt vaikeita kyselet. Ettei ois ollu pussauskoppi?

      • Anonyymi00022

        Voiko siellä pussata pippeliå


      • Anonyymi00025
        Anonyymi00022 kirjoitti:

        Voiko siellä pussata pippeliå

        Kyllä kai jos joku ttoivanen ottaa sua. ??😜🤯


    • Anonyymi00002

      Torin koppi on ehottomasti hintasa haukkunu. Niin moni tottero ja muu persu sitä on ihmetelly ja sen perään kyselly. Kunta saisi rakentaa lisää noita ympäri kyliä.

      • Anonyymi00003

        Kyllä. Kuntoportaiden juureen ainakin yksi, mieluiten viisi. Venekkiin vähintään kaksi. Iskulle kolme. Lietekylään riittä yksi, samoten moesseeseen. Ukkohallassahan niitä jo on pitkät rivit.


      • Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

        Kyllä. Kuntoportaiden juureen ainakin yksi, mieluiten viisi. Venekkiin vähintään kaksi. Iskulle kolme. Lietekylään riittä yksi, samoten moesseeseen. Ukkohallassahan niitä jo on pitkät rivit.

        😂👌👌


      • Anonyymi00006
        Anonyymi00003 kirjoitti:

        Kyllä. Kuntoportaiden juureen ainakin yksi, mieluiten viisi. Venekkiin vähintään kaksi. Iskulle kolme. Lietekylään riittä yksi, samoten moesseeseen. Ukkohallassahan niitä jo on pitkät rivit.

        Moisseessa olisi kokolasi koppi mukavampi ja Lietekylässä niin näkyisi mitä siellä oikein touhutaan.


      • Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

        Moisseessa olisi kokolasi koppi mukavampi ja Lietekylässä niin näkyisi mitä siellä oikein touhutaan.

        Haluaisitko oikeasti nähdä? Ihan oikeasti?


      • Anonyymi00011
        Anonyymi00006 kirjoitti:

        Moisseessa olisi kokolasi koppi mukavampi ja Lietekylässä niin näkyisi mitä siellä oikein touhutaan.

        Ettekö vielä tiijä Se hän se poro ihmisten parittelu koppi…😜😜😡😡🥶


      • Anonyymi00014
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        Haluaisitko oikeasti nähdä? Ihan oikeasti?

        No mitä sulla olisi sitten näytettävää ettet vaan ole vilauttelija tai huussin alla kurkkija.


    • Anonyymi00005

      Kyllä se yhden kymmenen vuoden sisällä nousee hyrynsalmelle tsasouna jos toinenkin.

    • Anonyymi00008

      Ei ole isot ihmeet hyrynsalmisilla, kun paskahuusin kokoinen koppi torilla päiviteltävä.

    • Anonyymi00009

      Se on sen tehneen rakennus firman näkemys toripenkistä ja mahdollisimman kalliista sellaisesta mutta se penkki jäi tekemättä kun eivät ole mitään neroja

      • Anonyymi00036

        Sehän on kunnan viisaitten suunnittelema. Kynä pois heiltä


    • Anonyymi00010

      Taidon näyte, kun pumpataa rahaa suunnitteluun, ja sitten toteutetaan, kukaa vilkase papereita, tuollakin hintaa varmaa kesä mökin verran

    • Anonyymi00012

      Olsit ny sit ajannu pysähtelemäti ohitte vaa , kolkyt kilsaa suuntaan tai toiseen niin bensa olis halvempaa ..

    • Anonyymi00013

      Onko tuosta kuvaa alkoi kiinnostaa, ristikärveläinen kyselee.

    • Anonyymi00015

      Rakentakaa vaan lisää samanlaisia koppeja niissähän voi kesällä nukkua ja läheltä löytyy pizzeriakin .onko ne vonkallakaan tuon isompia ne vuokrakopperot lomalaisille ja väri on hyvä minusta

    • Anonyymi00016

      Tästä torille rakennetusta hökkelistä olisi pitänyt kuntalaisilta pyytää esityksiä ja toivomuksia sen rakennuksesta.

      • Anonyymi00017

        Miksi? Kuntalaiset on keskimäärin sellaisia totteroita, ettei kannata missään tapauksessa kysyä. Jos kysytään, niin valittavat silti, kun eivät muista mitä ovat itse esittäneet ja toivoneet.


    • Anonyymi00018

      Kuntalaisista löytyy kokeneita asiantuntijoita ja suunnittelijoita ym.

    • Anonyymi00019

      Sehän on ihan hyvä.
      Kesäiltaisin siinä voi järjestää vaikka pikku konsertteja. Syksyn pimeillä nuoriso voi tehdä siihen graffititaidetaan ja seuraavan juhannuksen aikansa siitä saa mainion kokon.

      • Anonyymi00020

        Letkajenkkaa voi tanssia.


    • Anonyymi00021

      Minkä värinen sen kopperon pitäs olla kun ei musta kelpaa punainen vai sininen? Tekisivät isomman siihen viereen niin oisi sateensuoja jollekin torimyyjälle tai joku keittäs kaffetta ja paista lettuja

      • Anonyymi00023

        Tietysti Kepun vihreä. Tai Persun ruskea.


    • Anonyymi00024

      Kalsarin perästä löytyy sopiva luonnonläheinen, juureva värisävy.

    • Anonyymi00026

      Tuonnehan koivunjuureen nuo rekkakuskit, torikauppiaat ja pilisajelijat käyvät lorottelemassa.
      Taksi koppiin voisi avata yleisen tori wc:n....

    • Anonyymi00027

      se rahahan satsataan toriin, oliko 15 donaa, ootellaan

    • Anonyymi00028

      Kerran otin puheeksi että torille pitäsi saaha vessa kun oli kaikenlaista tapahtumaa jne niin lopputulema oli että teepeellä voipi käyä. Nythän on pitseeria että sinne sitte...

      • Anonyymi00029

        Ei yrittäjillä ole mikään velvollisuus tarjota vessaa torilaisille, ne on tarkoitettu maksaville asiakkaille.
        Vessoissa kuluu vettä, sähköä ja vessapaperia ja käsipyyhkeitä ja siivous ja jätekulut.


      • Anonyymi00034
        Anonyymi00029 kirjoitti:

        Ei yrittäjillä ole mikään velvollisuus tarjota vessaa torilaisille, ne on tarkoitettu maksaville asiakkaille.
        Vessoissa kuluu vettä, sähköä ja vessapaperia ja käsipyyhkeitä ja siivous ja jätekulut.

        Kerro se kunnalle...


    • Anonyymi00031

      Hyvään toripalveluun kuuluu sosiaalitilojen tarjoaminen myös torikauppiaille.
      Ajatelkaapa jos vaikkapa metrilakun myyjä joutuu seisomaan jalat ristissä taikka vaikka lakua tunkee lahkeeseen. Ei ole hääviä sellainen!

      • Anonyymi00032

        Kunnon sosiaalitilat torikauppioaille, vessa, suihku, sauna, keittiö, ruokailu ja lepohuone. Pieni korotus kunnallisveroon, niin rahaa löytyy. Väriltään rakennus voisi olla musta.


    • Anonyymi00033

      Taksiasemastahan tulisi wc,

    • Anonyymi00035

      Kyllä sielä mustasa kopisa on jo lakukauppias jos toinenkin muikun myyjä pienemmät tarpeesa tehny. Käykää vaikka haistamasa. Kylän omat juopot ja huume ukot käy yleensä siellä kauempana puskasa.

    • Anonyymi00037

      Kuhmon torilta kannattaa käydä ottamassa mallia millainen se tori näyttämö pitää olla

    • Anonyymi00038

      S-Marketista löytyy kaikki; Kävin eilen vääntämässä kunnon savikukon eteisen hyysiin.
      Apteekista resettilääkkeet, marketista sapuskat ja sotilasapteekista asialliset ruokajuomat.
      Kaikki löytyy, ja vähän enemmänkin Hyrynsalmen HotSpotista, ässämarketista.

    • Anonyymi00039

      Linja-autoa yhtenä päivänä odottelin torilla ja olihan erikoista menoa. Kaksi hampparia toikkaroi juovuksissa ja huuteli näkymättömille ystäville. Sen viereisen talon katolta joku huusi niille takaisin eikä kuulostanut yhtään fiksummalta.

      • Anonyymi00040

        🤣🤣🤣


      • Anonyymi00043

        Pulikinen Hakolan poika siellä Visertelee tunnon tuskissa..😳😳😜


      • Anonyymi00044

        Paska housu Pulukkinen.

        Omantunnon tuskissaaaaa..


    • Anonyymi00041

      Vieläkö tori kauppiailla on myynnissä kuhmolaista rönttöstä?

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      132
      1327
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      289
      956
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      855
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      631
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      145
      623
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      587
    7. 52
      551
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      528
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      511
    10. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      107
      488
    Aihe