Himokas opettaja

Anonyymi-ap

Saavuin Tarun osoitteeseen ja ilmoitin olevani perillä, hidastelin vielä hetken jotta Taru kerkeäsi reagoimaan viestiini. Astuessani rappuun kuulin kuinka hän napsautti oven auki. Astelin portaita ylös, avasin oven ja astuin sisään asuntoon. Eteisestä oli suora näkymä sängyllle, jossa Taru istui silmät sidottuna. Olin pyytänyt häntä odottamaan perse pystyssä, mutta hän istuikin sängyllä. Vaistomaisesti hän nousi kuitenkin ylös ja tuli minua kohti hapuillen käsillään missä olen. En ollut tässä vaiheessa kerennyt riisumaan edes takkiani. Suutelimme ja sanoin Tarulle, että odottaa hetken kun riisun kenkäni ja takkini.

Tämän jälkeen menin takaisin sängyn reunalle ja ohjasin Tarun kontilleen sängylle kuten olin hänen käskenyt odottamaan. Taru oli seksikkäässä lyhyessä mekossa edessäni perse pystyssä sängyn reunalla eikä hänen mekon alla ollut mitään muuta. Tarun sporttinen perse ja sievä pillu olivat tarjolla edessäni. Tuo seksikäs näky kiihotti minua todella paljon ja aloin läpsimään Tarun pakaroita. Painoin Tarun päätä enemmän patjaan ja nostin persettä, jotta hän olisi edessäni mahdollisimman antautuneena. Läpsin pakaroita lisää kunnes ne alkoivat punottaa seksikkäästi. Otin pakaroista kiinni, levitin niitä ja aloin nuolla Tarun persettä. Taru tarrasi käsillään kiinni lakanoista ja alkoi ääntelemään kiimaisena. Hän pyöritti pakaroitaan edessäni ja antautui minulle kiihkeästi. Nuolin persettä, näykin pakaroita ja vein käteni hänen rinnoilleen joita puristelin samalla.

Riisuin paidan ja housut jonka jälkeen työnsin Tarun sängylle vatsalleen. Menin Tarun päälle ja aloin kourimaan rintoja kovemmin kuiskaillen samalla tuhmia hänen korvaansa. Kerroin kuinka tuhmaa oli odottaa silmät sidottuna ja pillu aivan märkänä kuten hän oli jo aiemmin minulle sanonut, kun kysyin kuinka paljon hän odottaa taas tapaamistamme. Aloin hieromaan itseäni hänen pakaroitaan vasten, otin hiuksista tiukan otteen ja kerroin lisää siitä miten tuhma hän olikaan. Kyselin myös mitä tuhmaa hän oli tässä välissä kerennyt tekemään, sillä emme ollut kerenneet tavata hetkeen. Taru tuntui hiukan ujostelevan ja ei ollut varma siitä halusinko oikeasti kuulla. Jatkoin kyselemistä ja vakuuttelin, että haluan kuulla miten tuhma hän on ollut. Hän kertoi minulle, että oli nähnyt toista miestä jota on välillä tapaillut. Koitin kysellä mitä he olivat tehneet, mutta vielä en saanut paljoa vastauksia.

Koko tarina luettavissa täällä: https://seksipaivakirja2016.blogspot.com/2026/04/himokas-opettaja.html

1

1530

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Kävin vanhan ajan poikalyseota. Lukiossa meillä oli eräs viisikymppinen, verevä, hemaiseva naisopettaja, joka joskus saattoi poiketa läksystä ja kertoilla outoja intiimejä juttuja, meidän poikien kuunnellessa posket punaisina. Ei sitä ehkä silloin uskaltanut ajatella, mutta jälkeenpäin muistellen, selvä tapaus. Opettaja oli herkässä, kiihottuneessa mielentilassa ja flirttaili luokan edessä, jätti viestin jota vasta myöhemmin osasin availla.

Mutta olihan minulla jo silloin toiveuni. Kuinka kuin sivupolkuna olisi tunnilla hypätty lukemaan Aleksi Kiven "Kihlausta". Siinähän Herrojen-Eeva täräyttää nahjusmaisten kraatarien ja oppipoika Joosepin tuvassa kovan ukaasin: "... katsokaat etten vilauksessa seiso ilkialastomana edessänne!"

Tälllaisia oppipoikia taisi luokassamme olla enemmänkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät

Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain
      Maailman menoa
      91
      7703
    2. Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava

valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak
      Maailman menoa
      131
      3083
    3. Minkälaisen viestin

Laittaisit ikävöinnin kohteelle, jos rohkenisit?
      Ikävä
      159
      1966
    4. Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous

saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha
      Maailman menoa
      75
      1747
    5. Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi

Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim
      Maailman menoa
      131
      1589
    6. Miten voit olla niin tyhmä

että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle
      Tunteet
      178
      1540
    7. Missä vaiheessa

Päätit irl luovuttaa minun suhteeni?
      Ikävä
      132
      1212
    8. Millaisena uskot

Kaivattusi kokevan tunteensa?
      Ikävä
      80
      904
    9. Kyriake=Kirkko

Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko
      Kaste
      50
      834
    10. Mitä haluat eniten

Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      53
      794
    Aihe