Saavuin Tarun osoitteeseen ja ilmoitin olevani perillä, hidastelin vielä hetken jotta Taru kerkeäsi reagoimaan viestiini. Astuessani rappuun kuulin kuinka hän napsautti oven auki. Astelin portaita ylös, avasin oven ja astuin sisään asuntoon. Eteisestä oli suora näkymä sängyllle, jossa Taru istui silmät sidottuna. Olin pyytänyt häntä odottamaan perse pystyssä, mutta hän istuikin sängyllä. Vaistomaisesti hän nousi kuitenkin ylös ja tuli minua kohti hapuillen käsillään missä olen. En ollut tässä vaiheessa kerennyt riisumaan edes takkiani. Suutelimme ja sanoin Tarulle, että odottaa hetken kun riisun kenkäni ja takkini.
Tämän jälkeen menin takaisin sängyn reunalle ja ohjasin Tarun kontilleen sängylle kuten olin hänen käskenyt odottamaan. Taru oli seksikkäässä lyhyessä mekossa edessäni perse pystyssä sängyn reunalla eikä hänen mekon alla ollut mitään muuta. Tarun sporttinen perse ja sievä pillu olivat tarjolla edessäni. Tuo seksikäs näky kiihotti minua todella paljon ja aloin läpsimään Tarun pakaroita. Painoin Tarun päätä enemmän patjaan ja nostin persettä, jotta hän olisi edessäni mahdollisimman antautuneena. Läpsin pakaroita lisää kunnes ne alkoivat punottaa seksikkäästi. Otin pakaroista kiinni, levitin niitä ja aloin nuolla Tarun persettä. Taru tarrasi käsillään kiinni lakanoista ja alkoi ääntelemään kiimaisena. Hän pyöritti pakaroitaan edessäni ja antautui minulle kiihkeästi. Nuolin persettä, näykin pakaroita ja vein käteni hänen rinnoilleen joita puristelin samalla.
Riisuin paidan ja housut jonka jälkeen työnsin Tarun sängylle vatsalleen. Menin Tarun päälle ja aloin kourimaan rintoja kovemmin kuiskaillen samalla tuhmia hänen korvaansa. Kerroin kuinka tuhmaa oli odottaa silmät sidottuna ja pillu aivan märkänä kuten hän oli jo aiemmin minulle sanonut, kun kysyin kuinka paljon hän odottaa taas tapaamistamme. Aloin hieromaan itseäni hänen pakaroitaan vasten, otin hiuksista tiukan otteen ja kerroin lisää siitä miten tuhma hän olikaan. Kyselin myös mitä tuhmaa hän oli tässä välissä kerennyt tekemään, sillä emme ollut kerenneet tavata hetkeen. Taru tuntui hiukan ujostelevan ja ei ollut varma siitä halusinko oikeasti kuulla. Jatkoin kyselemistä ja vakuuttelin, että haluan kuulla miten tuhma hän on ollut. Hän kertoi minulle, että oli nähnyt toista miestä jota on välillä tapaillut. Koitin kysellä mitä he olivat tehneet, mutta vielä en saanut paljoa vastauksia.
Koko tarina luettavissa täällä: https://seksipaivakirja2016.blogspot.com/2026/04/himokas-opettaja.html
Himokas opettaja
1
2563
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kävin vanhan ajan poikalyseota. Lukiossa meillä oli eräs viisikymppinen, verevä, hemaiseva naisopettaja, joka joskus saattoi poiketa läksystä ja kertoilla outoja intiimejä juttuja, meidän poikien kuunnellessa posket punaisina. Ei sitä ehkä silloin uskaltanut ajatella, mutta jälkeenpäin muistellen, selvä tapaus. Opettaja oli herkässä, kiihottuneessa mielentilassa ja flirttaili luokan edessä, jätti viestin jota vasta myöhemmin osasin availla.
Mutta olihan minulla jo silloin toiveuni. Kuinka kuin sivupolkuna olisi tunnilla hypätty lukemaan Aleksi Kiven "Kihlausta". Siinähän Herrojen-Eeva täräyttää nahjusmaisten kraatarien ja oppipoika Joosepin tuvassa kovan ukaasin: "... katsokaat etten vilauksessa seiso ilkialastomana edessänne!"
Tälllaisia oppipoikia taisi luokassamme olla enemmänkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee793215Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."362040Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1671802Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?2931330Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki321237Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin911190- 1031139
Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.1201084En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711080- 281031