Vilpittömästi ja pyyteettömästi. Kyllä joku täytyy olla!
Tunneteko jonkun vorssalaisen joka oikeesti auttaa muita
22
599
Vastaukset
- Anonyymi00001
Oletko luotettava vai yritätkö huijata auttajaa ?
Mitä apua tarvitset.
Vastaappa molempiin.- Anonyymi00002
En tarvitse enkä varsinkaan halua minkäänlaista apua keneltäkään. Kiinnostaa vain että onko pikkupaikkakunnalla jossa kaikki kuulemma tuntevat toisensa joku oikeasti avulias henkilö. Nääs, jossain lehdessä oli ilmoitus että ilmianna hyväntekijä. Nimeltähän ei tietenkään saa ketään mainita, joten turhaan hyväntekijää edes kyselen. Sorry!
- Anonyymi00003
TUNNETEKO?
TUNNETTEKO?
Opettele ensin, vaikka kirjoittamaan 🙄- Anonyymi00004
Opettele itse. Ensin ja vaikka -sanojen väliin ei kuulu pilkku.
- Anonyymi00005
On rumaa huutaa isoilla kirjaimilla.
"Tunneteko" on Forssan murretta eikä ole mitenkään virheellisesti kirjoitettu. - Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
"Tunneteko" on Forssan murretta eikä ole mitenkään virheellisesti kirjoitettu.Ei se mitään murretta ole. Tunnetteko, se on suomenkieltä.
- Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
"Tunneteko" on Forssan murretta eikä ole mitenkään virheellisesti kirjoitettu.No ei kuule ole.
Ihan niinkun tää pesufati jankutus.
Meitin koko suku on täältä eilä meillä mistään fateista ole puhuttu ikimä.
T. Alkuperäinen asukas. - Anonyymi00008
Anonyymi00004 kirjoitti:
Opettele itse. Ensin ja vaikka -sanojen väliin ei kuulu pilkku.
Kannattaa tarkistaa ennenluin lähtee pätemään.
Kyllä muuten tulee.
Ja TUNNETEKO ei ole MITÄÄN murretta vaan jonkun ääliön aivoissa syntynyt sana. - Anonyymi00016
Oi, en osaa sun mielestä siis kirjoittaa... hih
- Anonyymi00017
Anonyymi00008 kirjoitti:
Kyllä muuten tulee.
Ja TUNNETEKO ei ole MITÄÄN murretta vaan jonkun ääliön aivoissa syntynyt sana.Oi, olen siis sinun tietämä ääliö... hih
- Anonyymi00018
Rauhoitu hyvä mies. Turha puhkua vihaa ventovieraan silmille vaikka itselläsi meneekin tosi huonosti.
- Anonyymi00021
Anonyymi00008 kirjoitti:
Kyllä muuten tulee.
Ja TUNNETEKO ei ole MITÄÄN murretta vaan jonkun ääliön aivoissa syntynyt sana.Minä kirjoitin sanan tunneteko. Älypuhelimella tulee joka sanaan virheitä, en aina jaksa palata viidettä kertaa k8rjaamaan samaa virhettä. Pitäkää toki tyhmänä hitaana kirjoituskyvyttömänä jos siltä tuntuu.
- Anonyymi00009
Tiedän eräitä henkilöitä nimeltä, jotka auttavat. Auttavat lähinnä neuvojen muodossa ja asioiden hoitojen muodossa. Kenenkään kanssa en ole jutellut.
- Anonyymi00011
Kyllä löytyy 🤗
Lidlissä meinasi käydä itselle nolosti.
Kortti teki stopin.
Ei vain toiminut.
Rahaa piti kyllä olla.
Meinasin alkaa keräilemään ostoksia jo pois ja viemään takaisin hyllyyn.
Viereiseltä kassalta tapahtumaa seuranbut hieman homssuinen herra huusi.
"Jätä tavarat linjastolle. Minä hoidan."
Omat ostoksensa maksettuaan tämä herra maksoi nooeasti minun ostoni.
23,60.
Kiitin vuolaasti ja pyysin odottamaan, että vaihdetaan yhteystietoja, jotta voin maksaa velkani.
Hän oli kuitenkin kadonnut, kun ulos ehdin.
Kiertelin parkkipaikalla, tähyilin kaikkialle.
Ei missään.
Että kyllä näitä löytyy.
Kaikkien ei myöskään tarvitse näitä auttamisiaan Facebookin puolelle ilmoitella.
Uskokaa vaan forssalaisiin, vaikka se välillä vaikeaa on.
Täällä on niitä hyviä tyyppejä myös!- Anonyymi00013
Pitikö silti kuvailla häntä "hieman homssuiseksi"?
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Luulen, vaikka en tapahtuman todistaja olekaan, että ihmisen täytyy olla ”hieman homssuinen” tai muuten erottuva ollakseen liian hyvä tälle maailmalle. Todistuksena omahyväisiä ihmisiä vastaan. Toivottavasti kohteena ollut ymmärtää itsekin laittaa hyvän kiertämään.
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Luulen, vaikka en tapahtuman todistaja olekaan, että ihmisen täytyy olla ”hieman homssuinen” tai muuten erottuva ollakseen liian hyvä tälle maailmalle. Todistuksena omahyväisiä ihmisiä vastaan. Toivottavasti kohteena ollut ymmärtää itsekin laittaa hyvän kiertämään.
Totta puhut, usein hienoimmat ihmiset eivät halua olla hienoimman ulkokuoren omaavia.
Oman kehon ja mammonan palvonta on usein omahyväisyyden ja itsekkyyden merkki. - Anonyymi00019
Anonyymi00013 kirjoitti:
Mietin josko tästä kuvailustq joku Lidlin kävijä häbet tunnistaisi.
Vanhempi mies oli.
Päässä MLL:n lippis, harmaat collegehousut ja vihreä tuulitakki.
Joskus enkelit pukeutuu vähän erikoisemmin näemmä
Ja kyllä aion laittaa hyvän kiertämään. - Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
Mietin josko tästä kuvailustq joku Lidlin kävijä häbet tunnistaisi.
Vanhempi mies oli.
Päässä MLL:n lippis, harmaat collegehousut ja vihreä tuulitakki.
Joskus enkelit pukeutuu vähän erikoisemmin näemmä
Ja kyllä aion laittaa hyvän kiertämään.Oliko parta?
- Anonyymi00022
Anonyymi00020 kirjoitti:
Oliko parta?
Oli.
Itseasiassa vähän sellainen lasten satujen rosvo Rudolfin näköinen mies 🤗 - Anonyymi00023
Anonyymi00022 kirjoitti:
Oli.
Itseasiassa vähän sellainen lasten satujen rosvo Rudolfin näköinen mies 🤗Tiedän kyllä miehen sitten , on varmasti tieten tahtoen poistunut paikalta ripeästi pienellä tila-autollaan koska ei halunnut maksua tavaroista joiden kustannukset hoiti. Saattoi ajatella että ap oli oikeasti rahaton ja avun tarpeessa niin ei halunnut saattaa autettavaa noloon tilanteeseen uudestaan kun rahaa ei edelleenkään olisi ollut.
Näin tiedän hänen ajatelleen. - Anonyymi00024
Oikeasti avuliaat ei itseään kehuskele.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881551
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.1141420Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras701285- 301172
Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne1171000Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks422981Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet46938- 19892
Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n66818- 46743