Että olenko harhainen kun edelleen luulen, että tykkäät minusta mies?
Kysyisin vielä
19
245
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Olet mun suosikki
- Anonyymi00002UUSI
Olet kyllä aikamoinen sekoboltsi!
- Anonyymi00008UUSI
No, tarkoituksella niin pääsen eroon haitallisista ihmisistä.
Sivusta
- Anonyymi00003UUSI
Tietysti tykkään. Ihan likaa.
- Anonyymi00004UUSI
Niin minkä likaa olen kleaner.
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Niin minkä likaa olen kleaner.
Heh. Ihan liikaa oli tarkoitus kirjoittaa.
- Anonyymi00005UUSI
Ihan ykkös mummo.😘
- Anonyymi00011UUSI
Onko se lorttomummo jonka luona vierailijoita riittää?
- Anonyymi00006UUSI
liian monta tykkääjää jo 🤮
- Anonyymi00013UUSI
Oot sitten ollut liian hidas!
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Oot sitten ollut liian hidas!
Sivusta siis
- Anonyymi00007UUSI
En usko että minusta tykkäsi. Kunhan höpisen joskus ajatuksiani tänne, yksipuolista oli 👌🏻
Nainen Sivusta - Anonyymi00009UUSI
Olen siinä luulossa. Jos olet hän.... taas kaikki ihan ilman tunnisteita.
- Anonyymi00010UUSI
Vastaan kuten ennenkin, miehistä en tule tykkäämään kun ne näe siihen hirveesti syytä. Seksuaalisesti ei tule kuuloonkaan ja muussa mielessä en keksi syytä mikä voisi kiinnostaa. Jos olet nainen, se selviää vain suorassa livessä.
- Anonyymi00012UUSI
Et ole harhainen
- Anonyymi00015UUSI
Juu mie harhailen syy on siun,mutta olet sen arvoinen hyvää yötä
- Anonyymi00017UUSI
En usko, että olet harhainen.
Luulen, että palsta on sun pelialusta, terapeutti ja tyttöystävä. Turvaat tänne aina kun sulla on joku pohdinta päällä. Purat tänne paljon henk.koht.juttuja.
Eikä siinä mitään. Jotain turvaahan me ihmiset tarvitaan.
Oothan sä aikamoinen velikulta. Ensin tekstinsyöttö kirjoitti aikamonien velikulta 😅 Varmaan niinkin.
Aitohan nää oot. Siitä ei pääse mihinkään.
Joten. Tykkäsin silloin ja tykkään vieläkin.
Hyviä ja levollisia unia.
☆- Anonyymi00018UUSI
Kiitos,hyviä öitä.
- Anonyymi00019UUSI
Riippu kuka olet ja ketä miestä tarkoitat hän eipä hän harhainen olisi syy miksi tykkään on se että on syytä varoa kun saa suuttumaan ja jos mä haluan suututtaa niin mä kyllä keksin aina uuden tavan kuinka yrittää vihan hallinta on jatkuvaa päivittäistä harjoittelua oppia hallitsemaan tunteista hankalin ja aidoin suositeltavampaa on pysyä etäällä siitä ihmisestä jota vihaa oli syy ihan mikä tahansa miksi vihaa yllättävän helppo tie päätyä vankeuteen jos ei ymmärrä ottaa etäisyyttä vihansa kohteeseen ja mitä telkusta seurannu ni psykopaateilla ainakaan se vihan purkaminen viattomaan sivulliseen ei auta halu kostaa ja viha on käsitteinä yksi ja sama jos joku ei ole sitä ymmärtäny
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Dannysta tulee isä 83-vuotiaana
Huh huh sentään sellaista naista, joka laitattaa itsensä paksuksi ikälopulle papalle ! Ajatellaanko lapsen oikeuksia oll1255003Seida Sohrabi: Suomi ei ole rasistinen maa
Seidalta taas täyttä asiaa. Miksi punavihreät naiset eivät pysty samaan - no se ideologia estää. "Meillä on valitettava1733752Ketkä haukkuu suomalaisten ÄO:tä?
Siinä on kaksi vaihtoehtoa, joko siis rutiköyhä vajaaälyinen vasuri tai venäläinen. Kyllähän täällä käy suomenvenäläisi463198Pääsiäisen kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä kirjoitus kertoo Riikka Purrasta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus pursuaa halveksivaa, jopa a223168Henkirikos kiuruvedellä
Poliisi tutkii maaliskuussa tapahtunutta 50 luvulla syntyneen kuolemaa henkirikoksena. Missä päin tälläinen sattunut391737Gallup: Mitä teillä syödään pääsiäisenä, onko juhlaruokaa vai meneekö arkiruoilla?
Monessa perheessä pääsiäisenä pöytään pistetään vähän parempaa herkkua. Pääruokaan panostetaan ja lisäksi leivotaan vaik401279Loimaan k-citymarketilla puukotus
Jonka on puukotettu Loimaan citymarketilla tänään iltapäivällä noin klo 14. Kuulin kun ambulanssi huusi kaupungilla kun381175Martinan ex-rakas ulkoilutti Espanjassa koiraa.
No on hyvä asia, että heillä on kuitenkin hyvät välit, vaikka eroneet jo viimme syksynä.3041098Kunnanjohtaja haista sinä
Kyvytön johtamaan kuntaa! Täysin kyvytön. Toivottavasti Hattula saa sinut vaivoikseen. Epäpätevä, ammattitaidoton, yhtei301071- 831036