Ruokakauppa

Anonyymi-ap

Onko Leinonen palannut ruokakaupaksi kun fb:ssa mainostaa aukioloaan ja taustana on ruokalehden sivu kasviksia täynnä. Hyvä jos on nyt K-kauppakin ja pirkka tarjoukset.

26

1834

Vastaukset 26

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Hyvä paikka jos pahoinpitely syytteen haluaa👍🏻

• Anonyymi00016

Ennemmin siellä joutuu pahoinpideltäväksi. Ainakin nuorison kannattaa pitää varansa. Ja onhan kaikilla tiedossa, että Leinosen vieressä oleva parkkipaikka on yksityisaluetta ja sinne ei saa mennä?

• Anonyymi00018
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Ennemmin siellä joutuu pahoinpideltäväksi. Ainakin nuorison kannattaa pitää varansa. Ja onhan kaikilla tiedossa, että Leinosen vieressä oleva parkkipaikka on yksityisaluetta ja sinne ei saa mennä?

No vittu eihän sitä tiedä kun Leinosen pillu naamat eivät ole laittanut kylttiä jossa lukee "yksityinen parkkipaikka" tai jotain semmosta.
        Ja vittu jos se on yksityinen nii pistäkööt aidat vaikkapa

• Anonyymi00002

Täytyypä seurata mainoksia alekahveista ja piipahtaa porukalla erikoista asiakaspalvelua saamassa.

• Anonyymi00003

Pikkaisen voisi räväköittää mainontaa, enemmän tapahtumia, tarjouksia jne. Piti avata rautalauppana mutta avajaisis ei taida olla vietetty?

• Anonyymi00004

Kun hankkii tavarat niin ei tartte ees ite miettiä tarjouksia, Pirkka hoitaa.

• Anonyymi00005

Tapani on hyvä kauppias (kuten Veikkokin oli). Mitä on rakennustarpeita tarvittu niin yllättäen on Leinonen ollut kilpailutuksissa yleensä se halvin. Ja asiantuntemusta on löytynyt niihin materiaalivalintoihin.

• Anonyymi00014

Harmi kun hintataso nykyään posketon. Noin tuplat Kajaaniin. Kannattaa hakea itse rakennustavara, monesti sitä ei ole edes varastossa Leinosella.

Lisäksi pienkoneita voisi olla myynnissä, vaikka Keskon edullista FXA-sarjaa.

• Anonyymi00019

No en nyt sano hyvä kauppias jos 15v poikaa uhkasi puukolla syksyllä🤷 j

• Anonyymi00026
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Harmi kun hintataso nykyään posketon. Noin tuplat Kajaaniin. Kannattaa hakea itse rakennustavara, monesti sitä ei ole edes varastossa Leinosella.

Lisäksi pienkoneita voisi olla myynnissä, vaikka Keskon edullista FXA-sarjaa.

No kävisitkö sinä kuitenkaan ostamassa niitä työkaluja, tuskinpa vain.

• Anonyymi00006

Kannattais ehkä katsoa ketä sinne palkkaa töihin. Itse ainakin kierrän kaupan ja helvetin kaukaa nykyään.

• Anonyymi00008

Pijähän pienempää ääntä. Jos äly ei riitä, että täällä nimellä ei ketään haukuta , eikä muutenkaan toisia solvata , pysy palstalta pois.

• Anonyymi00021

Onko siellä palkollisia muka? Luulin että Leinoset vaan keskenään?

• Anonyymi00011

Poistakaa tuommoiset viestit jossa haukutaan ja nimiä laitellaan.Aina olen saanut Hyvää palvelua Leinoselta,kaikilta työntekijöiltä.En ymmärrä tätä nettikirjoittelua,itsekin olen joutunut aikanaan kirjoittelun uhriksi ja myös minun nimissä on kirjoiteltu

• Anonyymi00012

Hyvää palvelua aina olen siellä saanut. Sen jälkeen kun aukesi pelkkänä rautakauppana, on unohtunut käydä kun jotenkin minulle on epäselvää että milloin se on auki. Ei vaikuta olevan joka päivä kuitenkaan, enkä tiedä missä aukioloista ilmoittavat.

• Anonyymi00013

Niin ja saako sieltä kaikkia ruokatarvikkeita. Enemmän saisi mainostaa jos sieltä saa ruokatarvikkeita, mätänee kai ne hyllyyn kun kukaan ei osaa tulla ostoksille.

• Anonyymi00015

Vain kuivamuonaa taitaa lähinnä olla.

Mutta mainostaa pitäisi.

• Anonyymi00020
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Vain kuivamuonaa taitaa lähinnä olla.

Mutta mainostaa pitäisi.

Apeaksi on mennyt. Mainontaa, tapahtumia. Rautapuolelle pitäisi panostaa, mökkiläiset ostaisivat vaikka mitä. Nettikaupalla saisi volyymia moninkertaistettua helposti.

• Anonyymi00024

Ajatella miten on Ristijärvi muuttunut ilkeäsieluiseksi. Käsittämätöntä.

• Anonyymi00025

Ei täällä ole kenenkään hyvä olla.

• Anonyymi00027
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Ei täällä ole kenenkään hyvä olla.

Ei toellaa, kun ei saanu ees postilootaa!!!!!!

• Anonyymi00028

Onko Ristijärven S-kaupassa koskaan tilipäivä tarjouksia. Pitäisi järjestää kuljetus 10. päivä Kajaanin ABC:lle jotta maalaisetkin pääsisi nauttimaan tilipäivälounaita. Täällä kuitenkin ostetaan Ässältä kun muuta kauppaa ei ole.

• Anonyymi00029

Wilhelm tarjouksessa Ristijärvellä 1,95 ja Pullava mini 1,29. Menet Saukolle laavulle nuotiomakkaralle. Säästit yli 6e.

• Anonyymi00030

Nyt kun K-ryhmä on laajentanut palvelutarjontaansa ruumiiden kuljetukseen/ säilöntään voisi Leinonenkin ottaa palvelutarjontaansa erilaisten raatojen liikuttelut ja jäähdyttämiset. Ei taida Tapani enää asiakseen jaksaa Iranin ja Ristijärven väliä ajella, mutta että vaikka Kainuun alueella.

• Anonyymi00031

Siinäpä heille pisnisiteaa tarjolla.

Mutta nyt vasta hokasin että se Paltamon ex-kansanedustaja Jarva on ostanut pappilan ja kunnostaa sen. Tulisi vaikka kahvilakin ja pullan tuoksua.

• Anonyymi00032
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Siinäpä heille pisnisiteaa tarjolla.

Mutta nyt vasta hokasin että se Paltamon ex-kansanedustaja Jarva on ostanut pappilan ja kunnostaa sen. Tulisi vaikka kahvilakin ja pullan tuoksua.

Joo kunnon kahvila eikä mitään lasten mokkapalaleikkikahvilaa.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      366
      1388
    2. Mitähän ajattelet

Nykyään minusta tai meistä tai tapahtuneista?
      Ikävä
      58
      874
    3. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      83
      870
    4. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      115
      854
    5. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      51
      720
    6. Hankkikaa elämä

Tiedetään että hän on mielenkiintoinen mutta rajansa kaikella.
      Ikävä
      94
      691
    7. Sinun silmiisi kun

Katson niin ymmärrän sen. 👁️👁️👀
      Ikävä
      45
      681
    8. Voisitko mies auttaa..

Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.
      Ikävä
      48
      566
    9. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      54
      553
    10. Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä

Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku
      Sinkut
      108
      513
    Aihe