Onko Leinonen palannut ruokakaupaksi kun fb:ssa mainostaa aukioloaan ja taustana on ruokalehden sivu kasviksia täynnä. Hyvä jos on nyt K-kauppakin ja pirkka tarjoukset.
Ruokakauppa
17
1604
Vastaukset
- Anonyymi00001
Hyvä paikka jos pahoinpitely syytteen haluaa👍🏻
- Anonyymi00016
Ennemmin siellä joutuu pahoinpideltäväksi. Ainakin nuorison kannattaa pitää varansa. Ja onhan kaikilla tiedossa, että Leinosen vieressä oleva parkkipaikka on yksityisaluetta ja sinne ei saa mennä?
- Anonyymi00018
Anonyymi00016 kirjoitti:
Ennemmin siellä joutuu pahoinpideltäväksi. Ainakin nuorison kannattaa pitää varansa. Ja onhan kaikilla tiedossa, että Leinosen vieressä oleva parkkipaikka on yksityisaluetta ja sinne ei saa mennä?
No vittu eihän sitä tiedä kun Leinosen pillu naamat eivät ole laittanut kylttiä jossa lukee "yksityinen parkkipaikka" tai jotain semmosta.
Ja vittu jos se on yksityinen nii pistäkööt aidat vaikkapa
- Anonyymi00002
Täytyypä seurata mainoksia alekahveista ja piipahtaa porukalla erikoista asiakaspalvelua saamassa.
- Anonyymi00003
Pikkaisen voisi räväköittää mainontaa, enemmän tapahtumia, tarjouksia jne. Piti avata rautalauppana mutta avajaisis ei taida olla vietetty?
- Anonyymi00004
Kun hankkii tavarat niin ei tartte ees ite miettiä tarjouksia, Pirkka hoitaa.
- Anonyymi00005
Tapani on hyvä kauppias (kuten Veikkokin oli). Mitä on rakennustarpeita tarvittu niin yllättäen on Leinonen ollut kilpailutuksissa yleensä se halvin. Ja asiantuntemusta on löytynyt niihin materiaalivalintoihin.
- Anonyymi00014
Harmi kun hintataso nykyään posketon. Noin tuplat Kajaaniin. Kannattaa hakea itse rakennustavara, monesti sitä ei ole edes varastossa Leinosella.
Lisäksi pienkoneita voisi olla myynnissä, vaikka Keskon edullista FXA-sarjaa. - Anonyymi00019
No en nyt sano hyvä kauppias jos 15v poikaa uhkasi puukolla syksyllä🤷 j
- Anonyymi00006
Kannattais ehkä katsoa ketä sinne palkkaa töihin. Itse ainakin kierrän kaupan ja helvetin kaukaa nykyään.
- Anonyymi00008
Pijähän pienempää ääntä. Jos äly ei riitä, että täällä nimellä ei ketään haukuta , eikä muutenkaan toisia solvata , pysy palstalta pois.
- Anonyymi00021
Onko siellä palkollisia muka? Luulin että Leinoset vaan keskenään?
- Anonyymi00011
Poistakaa tuommoiset viestit jossa haukutaan ja nimiä laitellaan.Aina olen saanut Hyvää palvelua Leinoselta,kaikilta työntekijöiltä.En ymmärrä tätä nettikirjoittelua,itsekin olen joutunut aikanaan kirjoittelun uhriksi ja myös minun nimissä on kirjoiteltu
- Anonyymi00012
Hyvää palvelua aina olen siellä saanut. Sen jälkeen kun aukesi pelkkänä rautakauppana, on unohtunut käydä kun jotenkin minulle on epäselvää että milloin se on auki. Ei vaikuta olevan joka päivä kuitenkaan, enkä tiedä missä aukioloista ilmoittavat.
- Anonyymi00013
Niin ja saako sieltä kaikkia ruokatarvikkeita. Enemmän saisi mainostaa jos sieltä saa ruokatarvikkeita, mätänee kai ne hyllyyn kun kukaan ei osaa tulla ostoksille.
- Anonyymi00015
Vain kuivamuonaa taitaa lähinnä olla.
Mutta mainostaa pitäisi. - Anonyymi00020
Anonyymi00015 kirjoitti:
Vain kuivamuonaa taitaa lähinnä olla.
Mutta mainostaa pitäisi.Apeaksi on mennyt. Mainontaa, tapahtumia. Rautapuolelle pitäisi panostaa, mökkiläiset ostaisivat vaikka mitä. Nettikaupalla saisi volyymia moninkertaistettua helposti.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1311374
- 103889
- 75713
- 51615
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15533ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153461Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..35432- 26399
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175394