Onko Leinonen palannut ruokakaupaksi kun fb:ssa mainostaa aukioloaan ja taustana on ruokalehden sivu kasviksia täynnä. Hyvä jos on nyt K-kauppakin ja pirkka tarjoukset.
Ruokakauppa
12
1215
Vastaukset
- Anonyymi00001
Hyvä paikka jos pahoinpitely syytteen haluaa👍🏻
- Anonyymi00002
Täytyypä seurata mainoksia alekahveista ja piipahtaa porukalla erikoista asiakaspalvelua saamassa.
- Anonyymi00003
Pikkaisen voisi räväköittää mainontaa, enemmän tapahtumia, tarjouksia jne. Piti avata rautalauppana mutta avajaisis ei taida olla vietetty?
- Anonyymi00004
Kun hankkii tavarat niin ei tartte ees ite miettiä tarjouksia, Pirkka hoitaa.
- Anonyymi00005
Tapani on hyvä kauppias (kuten Veikkokin oli). Mitä on rakennustarpeita tarvittu niin yllättäen on Leinonen ollut kilpailutuksissa yleensä se halvin. Ja asiantuntemusta on löytynyt niihin materiaalivalintoihin.
- Anonyymi00014
Harmi kun hintataso nykyään posketon. Noin tuplat Kajaaniin. Kannattaa hakea itse rakennustavara, monesti sitä ei ole edes varastossa Leinosella.
Lisäksi pienkoneita voisi olla myynnissä, vaikka Keskon edullista FXA-sarjaa.
- Anonyymi00006
Kannattais ehkä katsoa ketä sinne palkkaa töihin. Itse ainakin kierrän kaupan ja helvetin kaukaa nykyään.
- Anonyymi00008
Pijähän pienempää ääntä. Jos äly ei riitä, että täällä nimellä ei ketään haukuta , eikä muutenkaan toisia solvata , pysy palstalta pois.
- Anonyymi00011
Poistakaa tuommoiset viestit jossa haukutaan ja nimiä laitellaan.Aina olen saanut Hyvää palvelua Leinoselta,kaikilta työntekijöiltä.En ymmärrä tätä nettikirjoittelua,itsekin olen joutunut aikanaan kirjoittelun uhriksi ja myös minun nimissä on kirjoiteltu
- Anonyymi00012
Hyvää palvelua aina olen siellä saanut. Sen jälkeen kun aukesi pelkkänä rautakauppana, on unohtunut käydä kun jotenkin minulle on epäselvää että milloin se on auki. Ei vaikuta olevan joka päivä kuitenkaan, enkä tiedä missä aukioloista ilmoittavat.
- Anonyymi00013
Niin ja saako sieltä kaikkia ruokatarvikkeita. Enemmän saisi mainostaa jos sieltä saa ruokatarvikkeita, mätänee kai ne hyllyyn kun kukaan ei osaa tulla ostoksille.
- Anonyymi00015
Vain kuivamuonaa taitaa lähinnä olla.
Mutta mainostaa pitäisi.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle172424Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom671609Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise1091539Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A61492Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.451366Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell871330Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.681326Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001194Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥311107En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?521076