Onko Leinonen palannut ruokakaupaksi kun fb:ssa mainostaa aukioloaan ja taustana on ruokalehden sivu kasviksia täynnä. Hyvä jos on nyt K-kauppakin ja pirkka tarjoukset.
Ruokakauppa
7
672
Vastaukset
- Anonyymi00001
Hyvä paikka jos pahoinpitely syytteen haluaa👍🏻
- Anonyymi00002
Täytyypä seurata mainoksia alekahveista ja piipahtaa porukalla erikoista asiakaspalvelua saamassa.
- Anonyymi00003
Pikkaisen voisi räväköittää mainontaa, enemmän tapahtumia, tarjouksia jne. Piti avata rautalauppana mutta avajaisis ei taida olla vietetty?
- Anonyymi00004
Kun hankkii tavarat niin ei tartte ees ite miettiä tarjouksia, Pirkka hoitaa.
- Anonyymi00005
Tapani on hyvä kauppias (kuten Veikkokin oli). Mitä on rakennustarpeita tarvittu niin yllättäen on Leinonen ollut kilpailutuksissa yleensä se halvin. Ja asiantuntemusta on löytynyt niihin materiaalivalintoihin.
- Anonyymi00006UUSI
Kannattais ehkä katsoa ketä sinne palkkaa töihin. Itse ainakin kierrän kaupan ja helvetin kaukaa nykyään.
- Anonyymi00007UUSI
Jonneki yks kyrvänsyylä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sebastian Tynkkynen (pers.) ei vastusta raiskauksia
"Sebastian Tynkkynen oli ainoa 14 suomalaismepistä, joka vastusti uutta suostumuksen puuttumiseen perustuvaa raiskauslak453907Purra jäi kiinni valehtelusta, Heinäluoma ei
Ja heti alkoi Purra joukkoineen maalittamaan Heinäluomaa. Niin toimii äärioikeistoa edustava putinistipersulauma, jonka152942- 322520
- 271831
- 511450
Kaunis Martina taas lehtihaastattelussa - kommentoi Stefua
Martina sanoi, että Isabella on käytännössä aina hänen kanssaan. "Minä olen se vanhempi, joka ottaa 100-prosenttisen vas4431411Gallup: Kenet sinä haluaisit nähdä Yökylässä-sarjassa?
Yökylässä Maria Veitola -sarjaa on nähty jo 10 kautta tv:ssä, ja Veitola on yöpynyt satojen suomalaisten julkkisten kode431373- 321241
- 511157
Mitäs mieltä
Hakeekohan pikkunennmies alavuden kaupunginjohtajaksi? Pakkoliitos ähtäri-alavus. Taas olis mieliharmi johtamassa suoho161145